- 2582 Okunma
- 29 Yorum
- 2 Beğeni
BİTİMSİZ SEVDALARA..!!!
Hadi yolculuğa çıkar bu gece yüreğini!hadi sadece bu geceliğine unut herşeyi;bir tebessüm et sıcacık hatıralara sarıl sımsıkı...
kaybettğin umutları yakala tam ellerinden kayarken ve olması mümkün olmayan bir dilek dile yeniden...
güneşi tersinden ;yıldızları yerinden oynat hadi!gecenin hüznü boğarken seni bir başka bak gözlerime...
yeniden örtün üzerine sevdamı yorgan niyetine.bu gece başka gülümse ;görmesin kimse güldüğünü.
kimselerin bakmasına izin verme sana benim gözümle bakan yüreğine.adımı unutan dilin son kez sayıklasın adımı!!
bir kerecik dokunduğum ellerin;yokluğuma uzanırken bir kez daha titresin gönül telinden!
sustur!hicazdan kalma şarkıları ,durdur zamanı ,kır duvarda asılı olan akrep ve yelkovanı!taşındığın sevda sokağına ziyaretime gel hadi!
bir kez daha seslen!aşkla uzaklardan içim titresin nefesinle...
ürkek bakışlarını bir kez daha dokundur gözlerime!
___ya da!!!sus!!
hiç bir şey söyleme.......
sahii...bunları yapabilirmisin sen???
ben biliyorum yazdıklarımın cevabını ve biliyorum adresine ulaşmadan her mektubun geri dönceğini!
yine başım eğik önümde!yazarken bile ellerim titremekte!üzerine daha neler eskitirim bendeki aşkın!
hadi....ben susayım da;sen söyle!
daha neleri yazarım destan olur dillere,kimbilir senin bile aklın almaz belki de.
günahını boynuna astığım sevdamı susturuyorum artık!
dilime dolanmış acıyı seninle yutuyorum artık.sana dair yazdığım her kelime kara kaplı defterimde saklı.
________bilesin!!helal etmiyorum hakkımı....
şimdi al;suskun kalışımdan en büyük payını.sesizliğim en büyük silahımdır artık.konuşturduğum şiirlerim de sana en büyük mirasımdır.yalnızlığımın mahseninde kalan!
bırak;ben hep kendi eksenim etrafında döneyim.ne gece olayım;seni sarayım..ne gün olayım umutlarına doğayım!
senin attığın karanlıklarda artık ömürlük kaybolayım!
________ne farkeder ki nasıl olsa!
BEN YAŞAYAN BİR ÖLÜYÜM !!(SAYENDE)
___________BİTİMSİZ SEVDALARA SAYGIMLA___________
(gittiğine inanmadım!!!ama gel demeyeceğim:((((
YORUMLAR
Uzundu bu ayrılığımız adaşım.Ne çok seslenmişsin bana.Ne vefalıydı selamların,yazdıkların.Hele de o endişe dolu merağın.Üzülme biraz uzadı sadece nete uzaklığım.
Ve yazılarını tıklamadan önce ,en son nerede kaldığımı bulmak istedim.Ama baktım ki şiirlerinden eser yok.
Düz yazı bence ruhuna daha uygun seslenişler olucak senin. Benim gözümle doğrusu bu gibi geldi. Şiirlerini kaldırmana çok üzüldüm yine de. Hatıraları vardı her birinin.
Seni çok özledim.
Ama radyo programın cuma geceleri devam ediyorsa mutlaka bundan sonra yayınlarına gelicem.
Tatlı sesinle dinlenicem.
Gittiğime benim de inanmadın sen ... gel dediğin için gülücük oldu yüzümde.
Seni seviyorum güzel dostum.
Funda SAĞLAM
döndün ya saglıklısın yaaa çok şükür can....
bitanem;
şiirlerim kaldırmadım kii!!
onları incesızımla yazdım nasıl elim gitsin kaldırmaya ki.(
onlar bir günlük emek değil ki funda için ömürlük mirasım cansın...
senin p.c de mi sıkıntı var acaba??
ohh yaa:)
neyseee!!
burdasın yaaa yerin eksikliğin çok belliydi vallaa!!
radyo devam can
cuma akşamalrı saat 22:00 da sinyal fm de canlı yayındayım....
hr zaman bekliyorum adaşımı!
sevgi yolladım özledğim yüreğine....!!!HOŞ GELDİN...CAN..HOŞ GELDİN!
canimin ici hüzünlerin ruzgar gibi gectigini düsün
mutlulugun sana sel gibi geldigini seni bogdugunu düsün
düsündügün kadar düsünüldügünü sevdigin kadar sevildigini düsün
hepsi bir yana mutluluk yüreginde mutlulk yagmuru oldugunu düsün
ve annenin seni ne kadar cok sevdigini canina can diye sardigini düsün
Funda SAĞLAM
Funda SAĞLAM
Funda SAĞLAM
gönül bahçemi sevgisine hasret bırakan dost!!
canımsınnn...sen
hoş geldin yüreğime...gönül sayfama...
sevgi yolladım!!
yüreğimden!!tşklerrr
N.ALTIN
Evlendim geldim :)
Vakit buldukca okumaya çalışıyorum değerli kaleminden dökülen incileri güzel şairem..
Bende çok özledim inan bana,
Sevgilerim kocamanından yüreğine,
canımsın yaz yazmak sana yakışıyor icin sızısı anca hafifler sevgilerimle..
Funda SAĞLAM
canımsın..tşkler sevgimlee
Tebrikler Funda. Gülen yüzün, eşsiz sesin daim olsun. Duyguların ilham veriyor okuyanlara. Yaşatıyorsun.. Teşekkürler.
Funda SAĞLAM
Tanrı bana bir dilek tut deseydi tek bir dileğim olurdu inan...Herkes çok mutlu olsun ve asla kibirler olmasın deyip susardım..
Tanrı biliyor ya seni ne çok sevdiğimi...
Yazını kutladım gözlerimde yaşlar ile CANDA CANSIN ATAN KALBİMDE..
VE TANRI NE ZAMANA KADAR KALBİMİ HER SABAH BAĞIŞLARSA BİLKİ SEN HEP ORDASIN GÜZEL MELEĞİM..
ÖPÜYORUM KALBİMLE KALBİNİ...
En Eminime Emanetimsin dua ve meleklerimlesin her dem..
Tülay Lal tarafından 8/8/2011 12:38:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Funda SAĞLAM
ne yapalım sanada şiir tadında akşamalr olsun can kardeşim!!
Boşuna kardeş kabul etmedik bu güzel ve yüce yüreği
Ne güzel işlemiş yürek gergefini
İşlediğin tüm nakışları umut sandığıma sakladım beyaz gelinlik gibi yengeni bulursam ona okuyacağım :))
Funda SAĞLAM
Yürek süzgecinden süzülüp de ne güzel mayalanmış sevgi, sevdanın hamurunda...
"Yüzler gülerken, yürek ağlar o eski sevdaların ahında!"
----------------------------------------
Tebrikler sevgili kardeşim Funda...
Kaleminin kılıçtan kesin olduğu muhakkak!
Hep yüreği yakacağına, kalk bir TÜRKÜ yak! :))
************************
Selam, sevgi ve saygılarımla; esen kal!
Funda SAĞLAM
tşkler çokkkk