- 1501 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük Bir Sitem
Kıymetli Kerim Bey !
Nasılsınız ? Dilerim CenabıAllahtan iyisinizdir ...
Bendeniz kulunuz da iyiyim...
Artık sizsiz ne kadar iyi olunursa o kadar iyiyim. Tahmin edersiniz.
Ayrılalı bugün on üç gün oldu .On üç gün değil sanki on üç asır gibi geldi doğrusu...
Sizi özlemek … Hasret ile kavuşacağımız anı ip ile çekiyorum...
O an gelse ...Gelse diyorum...
Lakin size bir konuda kırıldığımı bildirmek dilerim. Rica ederim, sakın sitem sanıp gücenmeyiniz. Sadece şu koskoca on üç gün boyunca tek bir haber-mektup-telgraf çekmediniz. Doğrusu pek gücendim...Siz ki bensiz yaşayamayacığınızı söylerdiniz. Bir an yanınızdan ayırmaz, ellerimi avuçlarınızın arasına alır, gözlerimin içindeki hülyalarda gezinirdiniz...Küskün değilim haşa ! Ne haddime .CenabıAllah etmesin...Dedim ya küçük bir sitem sadece...O da hakkım olmayarak...
Lakin kırgınım ! Kendimi kurumaya bırakılmış hazan yaprağı gibi günden güne mahzunlaşmış ve rengimin solmuş olduğunu hissediyorum...
Siz yine de söylemlerime ,sitemlerime aldırmayınız...
Sanırım meşguldünüz …
Bu mektubu size yazmamda ki asıl amaç, sağlığınızdan duyduğum endişe ve meraktandır.
Tez vakitte cevabınızı bekliyor ,özlem ve hasret ile kucaklıyorum...
Sevgi, selam eder bilhassa şevkatli ellerinizden hürmetle öperim.
Sizi can-ı gönülden…
Kab-i muhabbet ile seven cariyeniz-Sultan…
YORUMLAR
Mest oldum bu kalemin zerafetine..
Sultanım harikasınız
Bundan sonra takibimdesiniz..:)
Ülviye Yaldızlıı
Sonra pişman olmayasın...Günüm günüme uymaz...
Sende benim takibimdesin...000 Sultan bond:)
çöldeki kelebek
Diyebileceğim şu ki
pek benzeşiyoruz sankim:))
Ülviye Yaldızlıı
Benzeşmek güzeldir.En azından insan kendini anlatmak için uğraşı vermez:)
Ülviye Yaldızlıı
Sevgi benden-lakin kalben:)
Çok zarif, kibar bir hanımefendiden, özlediği sevdiceğine kaleme alınmış satırlar.Ellerin dert görmesin Sultanım, selam ve sevgilerimle.
Ülviye Yaldızlıı
böylesi kalemi alkışlamalı!!bu güzel yüreği sevgi ile sarıp sarmaklı.....cansın...kutladım nefisti...sevgimleee
Ülviye Yaldızlıı
Çok hoş ,çarpıcı, sıra dışı. Ben damdan düştümm okurken:) Lezzetlisiniz hem de şaşırtarak... Tebrikler. Harikaydı.
Ülviye Yaldızlıı
Teşekkürler /selamlar
Umut Kaygısız
Ülviye Yaldızlıı
Bende muzipimdir..Aklıma ne geldi biliyormusunuz...
Nerden bileceksiniz ama söyleeden değilmi...:)?
Dedimki içimden ,acaba profil resmimi behlül yapsaydım beni o gibimi düşünecekti:)
Umut Kaygısız
:)
aman sultanım bu ne letafet bu ne hoşluk..
yüreciğinize eza vermeyiniz rica ederim, sizin gibi bir sultanı unutmak kimin haddine..
gül kokulu yüreğinize sevgilerimi gönderiyorum nacizane kabul buyurun lütfen:))
Ülviye Yaldızlıı
Siz öyle diyorsanız ki doğrudur:) Beni unutmak pek bi zordur.:)
Bende size, nadide bahçemin en kokulu güllerinden derlemiş olduğum,özel bir karışım yolluyorum.Bilek içlerinize ve boynunuza bilhassa sürmenizi rica ediyorum. Zira .Etkisi bir ömür boyu sürüyor....:)
değrli kardeşimin güzel mektubunu okudum dosta bir serzenişti bu insanlar sevdiklerini arayıp sormalı
en güzel paylaşımlara..
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Sende benim sevgimdesin.