MERHABA YENİ DOĞAN GÜN,MERHABA HERKESE....
Dışarıda ılık bir hava meltem rüzgarları esmekte sanki ağaçlar fısıltıyla konuşuyorlar kendi aralarında.Hayat ne garip, gündüzün hareketinden eser yok gecede. İnsanlar karıncalar gibi, akşam olunca kayboluyorlar. Sabah olunca birer birer çıkıyorlar yuvalarından dışarı.İyi veya kötü hepsi yaşam telaşında. Omuzlarında onca yük bütün gün birbirlerine çarpa çarpa akşamı edecekler .Biten bir günün yorgunluğunu atacaklar yine gecede....
insanların zamanla yanımda nasıl yer aldıklarını ve zamanla nasıl da yok oldukları düşünüyorum.Kimileri kum taneleri gibiydiler bir o kadar çok, bir o kadar da boş.Hiç iz bırakmadan arkalarında karanlık gecelerin rüzgarında savrulup gittiler . Kimileri de kum tanelerinden ağır çakıl taşlarıydılar .Fırtınalarda oynadılar yerlerinden. Yerleri değişse de izleri kaldı derinlerde bir yerlerde. Ya kayalar....Onlara hiç bir şey olmadı. Rüzgar, fırtına, kar, yağmur tozlarını süpürdü daha da parlattı bir o kadar. Onlar hep yanımdaydılar...
Şafak vakti....
ohh! mis gibi ekmek kokuları geliyor dışardan.Nihayet bu zorlu, yalnız gece sona eriyor. Yeni bir güne daha merhaba...Merhabanın anlamı benden sana zarar gelmez demekmiş.Ne hoş bir anlamı var değil mi... ? Bize zarar vermesin diye, merhaba diyelim o zaman yeni doğan güne. Merhaba diyelim o zaman herkese, bizden zarar gelmeyeceğini anlasınlar diye....
...... MERHABA YENİ DOĞAN GÜN, MERHABA HERKESE .......
CANFEDA