Giden Sevgiliye ....
düşünüyorum şimdi.. hak ettik mi birbirimizi? yoksa kolayca mı pes ettik?
ben seni çok sevdim bunu anlayabildin mi? bir kerecik hiç tereddütsüz inansaydın bana sevgime.. o zaman anlardın işte gitmenin ne denli saçma bir şey olduğunu.. etmezdin bana onca laf küfür... daha sonrasındada olmazdın pişman.. bu ilişkiye bi son vermezdik sonu böylesine acıklı gözyaşı ve hüsranla bitmezdi sevdamızın...
gözlerim mi kördü? gerçeği göremedim mi acaba? imkansız olacağını bile bile mi sevdim seni...
sevgili... baksana eski sevgili bbile diyemiyorum sana...
benden sonra bir başasına sevgilim diyebilecek misin? herşeyim diye sarılabilecek yüzüne gözüne minik masum öpücükler kondurabilecek misin? sevbilecek misin onuda? benim kalbimde hala sen varken senin kalbinde başa birisi olabilecek mi?
başka birine KADINIM diyebilecek misin ERKEĞİM ?????????
YORUMLAR
hiç şüpheniz olmasın ki diyecek.. siz de diyeceksiniz üstelik!!!
Sanki hiç yokmuş gibi, sanki hep varmış gibi
Aşk içinde hayalettir ayrılık...
Ayrılık hali ölümden beter derler, yalan;
Hayata sadakattir ayrılık...
İlhan Şeşen (''Mamak da'' şarkısından...)
antakyalı ozan tarafından 8/7/2011 8:40:38 PM zamanında düzenlenmiştir.