- 1083 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TERÖR
Terör nedir? Terör kabataslak olarak kendilerinden farklı olan (Dil din ırk mezhep fikir) insanları korkutmak huzurlarını kaçırmak ve o insanlardan birşeyler almak için (Toprak para özerklik vb) bir takım insanların kurdukları örgütlerin yaptığı eylemlerdir.Ama aslına bakarsanız terör özellikle Hristiyan devletlerin Müslüman insanların barışçıl insan yanlısı imajını zedelemek onları kendi insanlarına bir canavar adeta bir öcü gibi göstermek için buldukları bir kavramdır.Ve tabiki bazı müslümanlar onların ekmeklerine yağ sürüp örgütler kurup eylemler yapmışlardır.Tabi bu örgütlerin kuruluşunu kimlerin desteklediği tartışılır.Özellikle Hristiyan devletlerin bir planı olan ’Terör’ başarıyla işlemiş ve Hristiyan aleminin çoğu Müslümanları canavar olarak görmüş ve Müslümanlara nefret besleyerek yetiştirilmiştir.
Terör=İslam denklemi çok yanlıştır.Hatta şu ana kadar yapılmış terör eylemlerinin çoğunu ve en kanlılarını Hristiyanlar yapmıştır.Ama terörist damgası yememişlerdir.Nedeni de açıktır.Onlar terör eylemlerini küçük gruplar halinde değil devlet olarak yapmıştır.Fransa bir terör örgütüdür ve eylemlerini Cezayirliler üstünde yapmıştır.Ermenistan bir terör örgütüdür eylemini Hocalıda Karabağda ve yıllar önce Anadoluda Türklere karşı yapmıştır.Rusya bir terör örgütüdür.Eylemlerini Afganistan Kırım vb. yerlerde gerçekleştirmiştir.Sırbıstan bir terör örgütüdür.Eylemini Srebrenitsada yapmıştır.ABD bir terör örgütüdür.Eylemlerini Kızılderililer, Japonlar, Afganlar, Irakta yaşayan Türk ve Arap müslümanlar ve birçok milletin üstünde yapmıştır.Çin bir terör örgütüdür.Eylemlerini Doğu Türkistanda yapmaktadırlar.Ve diğerleri hepsi aslında bir terör örgütüdür.Şu an ya da 20. yüzyılda kanlı terör eylemleri yapmışlardır.
Ama onlar hala bizim gözümüzde devlettir.Hatta bazılarımız için çağdaş demokratik örnek alınması gereken devletlerdir.Ülkemde bile terör=İslam denklemine ’acı ama bu böyle bütün terör örgütleri İslama bağlı’ diyenler var.Evet İslami Terör örgütleri var ve yaptıkları İslama ters şeyler ve zaten bu saydığımız ’devlet’lerin kuklası durumundadırlar.Ama gözünüzü açın artık gerçek teröristler ve eylemleri ortadır.Bilimine hayran kaldığınız ’devlet’lerin bilime katkıları ortadadır.Evet bilimde özellikle ’savunma’ sanayiisi biliminde ilminde çok şey kattılar.Açın artık gözlerinizi.O demokratik çağdaş gelir düzeyi yüksek mutlu maskeler altında canavarlar yaşıyor.Batıcı olmayın örnek almanız gereken hayran kalmanız gereken çağdaşlık demokratiklik tarihimizde var bu topraklar üstünde var.Bazı şeyleri kendi içimizde aramanın zamanı gelmedi mi? Batıya hayran hayran bakıp onların kendilerini ’fasulyeden’ saymasını sağlamanın yanlış olduğunu anlamanın vakti gelmedi mi?
Ve bu terör örgütlerinin eylemlerinin devamı olması durumda onlara terörist demenin ve onlara terörist gibi davranmanın vakti gelmedi mi? Türkiye büyük bir devlettir.Türkler büyük bir millettir.İslamsa hak dindir.Ne Türklere Ne de Müslümanlara korkak pısırık siyaset yapmak yakışmaz.Cesaretli doğru bildiğini çekinmeden söyleyen bir siyasetle üstümüze atılan terörist vb iftiralardan kurtulur ve eski hakettiğimiz güçlü dünyaya barış, huzur dağıtan devlet, millet ve din olduğumuz günlere geri döneriz.
Saygılarımla
Ahmet BAYRAM
Yukarıdaki fotoğraf Hocalı Katliamından sonra çekilen bir fotoğraftır.