Düş Kırıntısı
Geceye uyanıyorum sarhoş sesleriyle. Gündüzlerim uykuya yenik bir çocuk gibi, kim bilir neye içlenmiş, ne için efkarlanmış insanların adım sesleri yankılanıyor beynimde. Uykusuzluk çeşitli paranoyalar yaratıyor olsa da gözlerimi açtığımda seni göreceğim ana kadar yummaya devam ediyorum. Rüyalarım bile düşman yalnızlıkla onlar savaşıyor, ben yoruluyorum…
İnce bir müzik sesi kaldırımlardan, yorgun o kaldırımlar hala adımlarını ağırlayamamaktan…
Bir rüyada bile olsa çok mudur bana ellerinin sıcaklığı. Oysa ekmek bile istemem ben, katığı yoksa yüreğimin, neden doysun ki karnım? Düşlerim acıkacaksa her sabah, yanında uyanmayacaksam, sevişmeyeceksem terleyerek ve ter içinde sayıklamayacaksam neden besleyeyim yeniden acıkacak olan yanlarımı?
Ne kadar uzaksın bana, gece bile yanıbaşımda sabahı beklerken. Tutup ellerimden, çıkartacağın aydınlıkları sürekli karanlıklara değişirken sen, aynı umutlarla güne uyuyorum ben. Sorma, yanıtlayamayacak olduklarımı, sorma cevabını aldıktan sonra bile bildiğine okuyacaklarını, kanatma tuzdan görünmeyen buza dönmüş yaralarımı. Ben hazır değilim sorduklarına bilgece yanıtlar vermeye, daha o kadar vazgeçmiş değilim, geleceksin biliyorum cevaplarımı götürmeye…
Kucağımda bir şarkı, uçlarını yaktıkça şiire dönen sanrı, haydi durma al gündüzlerimi benden topla tüm geceleri şehirden ve bana gel. Yıldızları rehin aldım, gerdim kendimi uçlarına, tutup indirmeden sen, güneşe tutunmayacağım. Tutacağım takvimi, suyunu damlatacağım saatlere ve gelmedikçe bir yudum daha içeceğim, yaşlanacağım evet ama senden vazgeçmeyeceğim…
Gel de al beni, sen almadan bu dünyadan gitmeyeceğim…
Elif SEZGİN
YORUMLAR
o kadar uzun ayrı kalınca bizlerden
içinde birikenler düz yazı da olsa şiirimsi olmuş.Sen eylül kızısın sevgili elif en başından bir sıfır hüzün galiptir her daim
ama böylesi de güzeldir.
kucağında ki şarkıyı iyi dinle.kelimeleri keşfetmeye kalktığı kadar dünyayı da gözlemlemeye başlamıştır
o sana sen ona güç verirken bir bakacaksın ki gür bir orman olmuş olacaksınız.
bizse buradayız ve hep yanınızda olacağız.
şiirler sevindi
sözcükler sevindi...iyiki buradasın eylül kızım...
tekrar hoş geldin
merhaba eylül
merhaba güzel şeyler ve yaşamak merhaba....
hep sevgimizle emi...
mina
Merhaba,aslında şiir yazmışsınız...Çünki nesirde bu kadar duygusallık düz yazının sınırlarını zorlamış...Çok nadide ve melankolik...İrticalen yazılan...zihnimizdeki duyguları dizelere taşıyan bu yürek belli ki çok sevmekte...Sevginin girdiği yürekler tılsımlıdır...ne dediğini siz bile anlayamazsınız...Duygular elinizde olmadan dudaklardan akar...Çok beğendim doğrusu...Şiir yazmış olmalısınız...Eğet şiir uğraşınız yoksa hemen denemenizi öneririm...tebrikler...teşekkürler...Entellektüel-41
mina
Bir insan, duygularını bu kadar güzel ifade edebiliyorsa, yazmalı, yazmalı...Böylesine harika bir anlatım için tebriklerimi kabul etmenizi rica ediyorum. Baştan sona duygu yüklü içeriğe karşın, özenle kullanılmış İMLA KURALLARI da ayrıca taktir edilmeli. Dikkatle okuyup, bir imla hatası aradım, bulamadım. (Belki, dördüncü paragraftaki ikinci "sorma" olmayabilirdi, ya da olması gerekiyorsa ikinci "sorma" dan önceki bölüm üç nokta ile ayrı bir cümle olarak düzenlenebilirdi, diyebilirim ve bir de yazının "makale" olarak kaydedilmemesi gerekirdi, diyebilirim; ama bunlar yarattığınız güzelliğin yanında o kadar küçük kusurlar ki...) 10 PUAN VE SAYGILAR SİZE.
kemnur tarafından 8/6/2011 4:31:24 AM zamanında düzenlenmiştir.