.....
.....
YORUMLAR
senin elinden kabuklu ceviz yenmez birde güllaçmı yiyeceğiz...iyiki yengem kızkardeşine gitmiş senin normal halin bir muamma birde oruçlu halin....allahhhhh düşman başına.....oruçmu seni tutuyor senmi orucu tutuyorsun.....kimbilir...allah kolaylık versin etrafındakilere gardaş....
Doğal, içinizden geldiği gibi yazmışsınız yaşadıklarınızı.Her zaman yanında olanın değeri, kısa ayrılıklarda daha iyi anlaşılır.
Bir de yapılan işin değerini, onu yapan bilir.Hele ki en nankör mesleğin, ev hanımlığı olduğu düşünülürse.Yaparsın , o rutin hayat koşturmasında gözükmez.Yokluğunda kendini hissettirir.
Güzel paylaşıma teşekkürler, size ve eşinize bir ömür mutluluklar, selamlar.
E e dediğiniz gibi.Hep tatlı olsa hayat.O hayatın içindeki nar taneciklerini nasıl arıyor göz-gönül.Hayat hep tatlı olsa çekilmezdi bence. İnsan her gün tatlı yemekten bıkar.Arada kavga etmek -romatizmalarının ağrısını hissetmek ister...
Hayırlı Ramazanlar.Hürmetler...
TACETTİN BEYİN SİZDEN VE BEDRİ BEYDEN DAHA EPEYİ ÇEKECEĞİ VAR GALİBA...HANIMINIZDAN YAZARKEN BAL DAMLIYOR KALEMİNİZDEN; TABİİ BULMUŞSUNUZ ÖYLE HANIMI, BECERİKSİZLİKLERİNİZE BİLE KAHKAHA ATABİLEN, TACETTİN BEY NE YAPSIN,YA BEN...NEYSE , AÇMA KUTUYU, SÖYLETME KÖTÜYÜ. YAZI "SOHBET" TADINDA, KEYİFLİYDİ.Saygılar.
İyi valla, sen accık ayrılığa basıyorsun isyanı!.. Bu gariban ne yapsın ya... hergün tek kişilik iftar sofrasında
iftar açamıyorum... :((( neyse... fazla ileri gitmeyeyim... ağlayabilirim!..
sana afiyet şeker olsun her iftarın ve sahurun can gardaşım
selamları iliştirdim güzel yazının peşine saygılarımla...
Tacoyu bende arıyorum. "Beni meşgul etme. Benim bir sürü işim var. Önce iftar sonra terafih sonra mukabeleye katılacağım sabaha kadar da teheccüt namazı kılacağım diyor" ne diyeyim. Öyle diyorsa öyledir. Benim kırk küsür yıllık arkadaşım. Yalan mı söyleyecek... Ama bir gün yalanını yüzüne vuracağım. O zamanda " Benim ahlakımı Toynak bozdu " der eminim.
Toynağım...
Ramazanın öyle tadını çıkarıyorum ki sorma...
Her gün sahura kadar oturuyorum. Sahurda çayı, yenilecekleri hazırlayıp hanımı kaldırıyorum. Sahura kadar da hep defterdeyim. Okuyorum, yorumlar yazıyorum. Pek mutluyum pek...
Beni biraz uyku bastırmıştı ; Şiirini , yazını okudum. Güzel insanın uykusunu alıp götürüyor Toynak. Her güzelin illaki insan olması gerekmiyor.
Mesela ;şiirlerin, yazıların güzeller güzeli...
Ya Taconun yazdıkları ilk cümlelerde uykum geliyor. Başım klevyeye düşüyor. Daha şimdiye kadar hiç bir yazısını sonuna
kadar okuyamadım. Sıkıldım...
Öğretmeye kalkarsın. Dinlemez. Yazdıklarıda bir şeye benzemez...
Ömrümüzün son çilesi . Yapacak bir şey yok. Gardaş dedik bir kere meçburen çekeceğiz...
Oooo... Sahur vaktide gelmiş. Ben kalkıyorum. Daha çay demlenecek. Izgarada ekmek kızartılacak...
Öptüm gözlerinden... İyi sahurlar...
Sizde de rahat bir tonlama var. Asla sahip olamadğım bir ses bu. Her kim böyle konuşursa hayran olurum ona. O kada ryakın ve uzaklaşmadan anlatıyorsunuz ki... Cümlelerin bütün duyu organlarımı kapladığından eminim. Gerisi zaten büyüleyici olmaya mahkum. Tebrikler, ustalık bu işte. Anlatımdaki ferahlık paha biçilemez.
Allah kimsenin düzenini bozmasın. Kısacık süren ayrılıklar bile büyük özlemler yaratıyor eşler arasında. Aslında bir yerde iyi de oluyor eşler birbirinin değerini daha da iyi anlıyorlar. Harika bir yazı okudum. Paylaştığınız için teşekkürler. Hayırlı Ramazanlar olsun.
her zaman bekarlık başa bela derler...yalan değilmiş değil mi?
hazıra alışmışlar olarak bende annem gidince elim ayağım tutuluyor... yegemle konuştum bugün..gayet memnun ve mutluyud bilemeyeceğim artık .
güllaç yerien laz böreği yapsaydın kesşn başarırdın abicim
sevgilerimle..hayırlı sahurlar :)