- 1471 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ŞANS DAHA
Bir şans daha verilseydi neleri değiştiridiniz hayatınızda?
Binmek istemediğiniz uçağın biletini bir sonraki, uçağa binecek olan hiç tanımadığınız bir adama bedavadan verir miydiniz?...Sonra o uçağın düşmesi ve iki küçük çocuk sahibi olan adamın o kazada ölmesi.O bileti vermeseydim o adam yaşıyor olacaktı diyen bir iç ses.
Yaşanan pişmanlıklar.Vicdan azapları.Beyinde yankılanan benim yüzümden soruları.Bir yıl kendine gelememe...Aile reislerini kaybeden o ailenin durumunu öğrenmek için bir yıl sonra o ailenin hayatına girme...Yaşanan trajediye tanık olma.Eşimi kaybettim yerine eşimden boşandım diyerek etrafına yalan söyleyen bir eş.Babam yıl başında ağaç satmak için benim yüzümden erken gelecekti diyen bir çocuk...
Dün gece saat iki buçuğa kadar izlediğim bu film beni çok etkiledi.Neden mi çünkü aynı şeyleri ben de yaşadım .Bir tarafik kazasında yanımda oturan arkadaşımı kaybettim
Bu olay hayata insanlara olan bakış açımı değiştirdi.
Hayat böyle bir şeydi.Bir anda oluyordu her şey .Acılar da mutluluklar gibi bir anda oluyor fakat acıların insanı terk etmesi zaman alıyordu.Aynı zamanda olgunlaşıyordu insan acı çeke çeke.Daha önce kızığı şeylere daha az kızıyor,sevindiği şeylere daha az seviniyordu.Duygulardaki aşırılık azalıyor yerini garip bir durgunluğa bırakıyordu.
Anlattıklarım biraz kopuk oldu ama gelelim izlediğim filmin sonuna.Adam ve eşini kaybeden kadın birbirine aşık oluyorlar .Kadın eşinin o adamın biletiyle yolculuk yaptığını garip tesadüfle öğreniyor adamı hayatından çıkarıyordu.Kendini Tanrı mı zannediyorsun insanların hayatını değiştiren bir melek mi zannediyorsun diyordu adama.Uçak firmasına açılan yolcu listesindeki değişikliklerle ilgili davada adam her şeyi anlatıyordu.Acaba affedildim mi diyerek tamamlıyordu sözlerini.Bunları televizyondan izleyen kadın adamı affediyor eşini kaybetmesinin kimsenin suçu olmadığını söylüyordu .Ve kendilerine bir şans daha veriyorlardı hayata yeniden beraber devam etmek için.
Herkesin bir şansı daha var her şeye yeniden başlamak için galiba.Verilen şansı iyi kullanmak gerekiyor.Çünkü hayat çirkinliklere,güvensizliklere,çıkar ilişkilerine,kıran kalplere rağmen akmaya devam ediyor.Güzel şeyleri yaşamak konusunda ümidimizi kaybetmememiz gerekiyor.Hayat bir muamma .Ne zaman ne olacağı belli değil.İyi ki de öyle.
Yaratıcımız muhteşem bir düzen kurmuş.Kaderimizde neler var bilmiyoruz.Bilseydik yaşamanın anlamı olmazdı galiba.
Bazen her şeyi bırakıp bir mağarada inzivaya çekilmek istesek de insan olarak geldiğimiz bu dünyada insansız yaşayamıyoruz.O yüzden bir şans daha vermeliyiz kendimize ve diğer insanlara...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.