- 5396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Toplantıya Davet
Sayın Dostlara Davetimdir
Değerli Grup Arkadaşlarım.
Sizlerle bir arada olmanın gururunu yaşayan bir arkadaşınız olarak, 05.01.2008 tarihinde, yeni yılın ilk buluşma toplantısında, sizlerle bir arada olmayı arzu etmekteyim.
Günümüzün koşullarında, “SANAT VE SANATCILARIN-ŞAİR VE YAZARLARIN” sorunların ne olduğunu bilen bir kardeşinizim. Sizlerle, birtakım sorunları dertleşmek ve gereken önlemlerin neler olabileceğini paylaşmak istiyorum.
Biz düşünürlerin, dünden daha çok bir arada olup birlikte karar almamızın çok önemli olduğunu düşünüyorum.
Bu düşüncenin aktif olunması içinde, “Anadolu Kültür Sanat ve Mozaik Derneği”ni kurduk. Çalışma programımızı bu ilkeler doğrultusunda hazırladık. “Öykü, masal, hikâye, roman ve şiir” yazılımlarını okuyucuyla buluşturmak maksadıyla, öncülük yapmayı düşündük. Sizlerin ne düşündüklerinizden de istifade etmek istiyoruz.
Her türlü gereksim, bizlerin söyleşmemiz ve tanışmamızdır. İkincisi yemek ve şiir dinletisi şeklinde devam edecektir.
Katılacak ve ya katılma imkânı olmayacak bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyor, saygılar sunuyorum.
Mürsel Adıgüzel
Günün Gündemi
A-Söyleşi:
1-Grup Üyeniz ve “Anadolu Kültür Sanat ve Mozaik Derneği” Başkanı Mürsel Adıgüzel’in sunumu.
2-Hoş geldiniz dinletisi.
3-Katılımcıların kendilerini tanıtımı.
4-Anadolu Kültür Sanat Derneğinin çalışmaları hakkında genel bilgi aktarımı. Yayın Kurulu ve “Düzenleme Kurulunun” oluşumu.
5-İki ayda bir düzenli olarak bir Antoloji kitabının çıkarılması ve aynı zamanda şiir kitaplarını yayınlamak isteyen şairlere yardımcı olunması için neler yapılacağının önerilmesi.
6-Bu çalışmalara aktif katılmak için üye olmanın koşullarının neler olduğunu bilinmesi..
B-Yemek
a-Zenginleştirilmiş çeşitli yiyeceklerden oluşan ördev tabağı.
b-İki ara sıcak
c-15 C. İçki ve ya karşılığı.
d-Salata.
e-Ana yemek.
f- Meyve.
Katılmak isteyen şairler ARKADAŞLARIM mutlaka katılıp katılmayacaklarını bildirmeleri gerekir. Katılacak arkadaşlarım ivedilikle, adlarını buraya yazacakları gibi, bizzat bana ve ya ORGANİZATÖR arkadaşım Aylin Ovat’a da ulaştrabilirler. Sizleri bekliyor ve teşekkür ediyorum.
Sizlerin adına yakışan ve nezih bir yer olan, Beyoğlu “Gazeteciler Lokali’nde” sunulacak hizmet karşılığı olarak %30 indirimli bir tarifeyle, 35YTL.dir. Şair olamayan davetlilerimiz için normal tarife olan, 50YTL ödeyeceklerdir. Bu yazım bütün gruplardaki, arkadaşlarıma ve şiir seven dostlarımla buluşmak adına, önemsediğim davetimdir.
TARİH: 05.01.2008 Cumartesi günü, saat 12.00-18.00 arası.
ADRES: Gazeteciler Lokali İstiklal Caddesi No:42 Kat :1 Beyoğlu-İST.( Mega Şhow Karşısı) İşletmeci Metin Çam 0212.292.41.67
Mürsel ADIGÜZEL GSM: 0532.771.47.92
Aylin Ovat GSM:0534.281.66.86 Dernek: 0212 247 34 30- 0212 247 09 49
Mürsel Adıgüzel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.