Bir An
Adam yerde yatıyordu . Heryeşi algılıyor ancak konuşamıyordu. harekette edemiyordu bedenini ve etrafında koşturan insanları gördü orda oylece arabanın önünde boylu boyunca uzanıyordu. Sonra bir anda o sabaha döndü.
Saat 7:00 da çalan saatle uyanmıştı nedense tüm gece abuk subuk kabuslar görmüş ve iyi uyumamıştı .Sıcaktandır demişti sonra ve önem vermemişti. 5 dakika yatakta gözlerini kapatmış ve sabah serinliğinden faydlanamış sonra gözlerini acıp yanındakı kadına bakmış saçlarını oksamış kalkıp banyoya ilerlemiş dişini fırçalamış yüzünü yıkamış bu arada aynaya görüntüsü takılmış kırçıl saçları ve sakkallarına bakmış ve içinden ne çok yaşlandım demişti. Sonra traş olmuş ve tekrar yüzünü yıkamış ve banyodan mutfağa geçmiş bu arada kadına tekrar göz atmış ve iç çekmişti.
Kahvaltılıkları dolaptan çıkarmış yaz mevsimini ne çok sevdiğini düşünmüştü. Eskıden kadınla birlikte kahvaltı yapabiliyorlardı ozaman adam daha rahatsızlanmaıştı ve yemeklerin çoğu yasaklanmamıştı. Şimdi ise 2 senedir herşey yasaktı bunlara rahat uysun diye kadın ondan ayrı yiyordu bu ise ailenin en önemli bir araya gelem seremonisi olan yemek olayını bitiriyor dialog azalıyordu aralarında kadın kahve severdi kendiside eskiden çok severdi kadına kahve hazırladı kadın kızıyordu ona bunu yapınca zira canı çekecek diye üzülüyordu adam bunu biliyor ama kadına bişeyler hazırlamak onun hoşuna gittiginden vazda geçmiyordu. sonra kadını uyandırdı hadi aşkım saat 7:30 işe gidilecek kadın of ya dedi ve uyandı neyse hafta sonuna az kaldı gülüştüler. kadın bayoya giderken adam kahvaltı yaptı zaten az bişey yiyordu oğlen yemeğını aldı kaba koydu ve kadın banyodan cıkınca ona seni seviyorum dedi kadında bende seni dedi adama ama bir buruk mu soylemişti ne adam mı yoksa oyle almıştı. Duraladı sonra banyoya gitti çok yaslandım dedi gene aynaya bakarak 3 sene kadı zaten emekliliğe dişini sık dedi kendi kendine dişini mi haha diş fırçaladı ve ceketi alıp evden cıktı. Kadın seslendi dikkat et bu aralar çok dalgınsın . 3 sokak ilerlemişti ne olabilir dedi içinden yok canım niye dalgın olayım ve o anda bir ses ve ayakları yerden kesildi ve etraf yavaş yavaş kararıyordu.
Nefes almıyor diyordu birisi. Ambulans nerde bu ankaranın ambulansları dedi başka birisi sabah nasıl olmuş dedi başkası ya bir anda araba onu görmüş ama adam kaldırımda ya dedi birisi araba nasıl vurmuş adam geçmek için adım atmış dedi başaksı arabayı sürende sola bakıyormuş sağdakı adamı son anda gormuş duramamış aslında hızlıda değildim dedi şöför nasıl oldu ya anlamdım. birisi bu cep kimin calıyor dedi başkası galiba bu adama ait açalım dedi birisi polsiti açan alo dedi kadın işe vardın mı yemeğini unutmuşun ben kımle görüşüyorum dedi karşıdakı polis kadın duraladı eşim nerde eşiniz dedi adam şeyu bir kaza nerde dedi kadın ve çığlık...
Adam vücüdunu görüyordu yerde idi herkes etrafında idi karısı geldi gördü ağlıyordu üstüne gazete örtüyorlardı hım dedi olüm bu ha ama ben hala burdayım bu nasıl yanı o sırada bir ışık göründü cok parlaktı ilerlemek istedi ama durdu. İşlerim var ya karım yanlız ona destek olacak kımse yok beklemem gerek ışık hafifledi ve adam orda oylece ışıgına rdından baktı karısı hala gazete ile ortulu bedenın yanında ağlıyordu onun yanına diz çöktu kendisini 25 yasında hıssediyordu aman Allahım nasıl yani dedi içinden karısı sanki çökmüştü bir anda hayat ışıgı gözlerinden gitmiş gibi bakıyordu eline dokunmak istedi tutamadı ama onu bırakmayacaktı .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.