BEN MASUMUM ŞUÇLU OLAN YÜREĞİM
Ne yazacağımı bilmiyorum diye başlayan bir mektup var mıdır ??
Hangi kelimeleri kussam kağıda yüreğimi rahatlatır ??
Gözlerimdeki zerrecikleri hangi kelime anlatır ??
Ne süsleyeceğim kelimeleri sevgilisiyle buluşmaya giden bir genç kız gibi nede tonlamaları yapacağım çığlıkların sevdiğinden ayrılan bir genç kız gibi….
Yüreğimdeki his kadar temiz olan kağıt!!üzgünüm seni kirleteceğim…..
İşte karşımdasın biraz tanıdık birazda yabancısın….
Hani yıllarca birini beklersin kimi neyi beklediğini bilmeden aniden biri çıkar gelir,suratına inen okkalı bir tokat mıdır yoksa masum bir okşayış mıdır saçlarını asla anlayamaz,şaşırır ve mühürlersin dudaklarını….
Ve yine aniden bir annenin çocuğunun elinden tutup götürmesi gibi sessizce kahrolası bir otobüs alır götürür engel olamazsın..Otobüs değil annedir masum olan…
Dudakların mühürlü ama yüreğin gevezedir…
‘’…Yıllardır beklediğim sendin…’’O duymaz,bilmez beklide hiç anlamaz…
İlk kez sorgulamadan yargılamadan yanındayım,biraz utangaç birazda şaşkınım ,suskun olmama şaşırma ben masumum suçlu olan yüreğim…
‘’…Bir daha ne sen onun yanında nede o senin yanında olabilecek…’’sussana geveze yüreğim en güzel günümde zehrini içirmesene kana kana bırak anı yaşayım bunca şeyi düşünürsem nasıl mutlu olabilirim……
Bakmak istesem de gözlerine kaçırırım gözlerimi,mahkum kalsam kim azad edecek beni hem ben sende özgür olmayı sevdim..
Neden izin verdim ki sarılmana??nasıl ayrılırım şimdi??gücüm yetmez ki zamanı durdurmaya..senin için basit bir sarılış oysa bana sarılan bir babam bir de sendin,sakın kızma bana senin yerin çok ayrı baba,
nasıl aşmışdın kimselerin aşamadığı gönül sınırlarımı hiç çaba harcamadan??
Kimseler uyandırmasın bu beş saatlik rüyadan beni,işte buldum derken tekrar aramak olmaz…
Olmaz demi yüreğim??
Gidiyorum… Sahili,denizi ve gözlerini arkamda bırakıyorum..
Gidiyorum…Yüzüne değil de ellerimin avuçlarından kayışına bakıyorum..
‘’…Keşke aynı şehirde aynı havayı soluyor olsaydık…’’bugün amma gevezesin imkansızı istemesene yüreğim
Sevdiğini söylemek mangal gibi bir yürek ister oysa sadece geveze benim yüreğim… Kendine bile itiraf etmekten aciz, ne zaman bir şeyleri itiraf etse bir bitiş bir yok oluş başlar onda oysa o hiç bitmesin ister………………
Gidiyorum… Başlamadan biten bütün güzellikleri yakıyorum…
Gidiyorum… Elveda kelimesini gözyaşımın zerreciklerine saklıyorum..
Hani gitmek mi zor kalmak mı demiştin ya sanırım bu soruna haddinden fazla cevap verdim…
Şimdi sence gitmek mi zormuş kalmak mı??
Allah’ım kimseye göndermeyeceğin bir mektup yazılır mı??
hülyacan
YORUMLAR
ok hoş bir yazı okudum kutlarım. yazının aralarında içinizi de konuşturmuş olmanız yazıya farklı bir hava vermiş ve sonunda soruyla son noktayı mükemmel koymuşsunuz...ilk dikkatimi çeken bunlardı anlamdan sonra...
Sevdiğini söylemek mangal gibi bir yürek ister oysa sadece geveze benim yüreğim… Kendine bile itiraf etmekten aciz, ne zaman bir şeyleri itiraf etse bir bitiş bir yok oluş başlar onda oysa o hiç bitmesin ister………………
ve bu cümlelerle içimizin gerçek yüzünü ortaya çıkarmışsınız...ama sahiden keşke cesur olsa şu içimiz ne gü<el olurdu...
yüreğinize sağlık