- 698 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
aşk dedikleri
rutubetli bir alanya agustos,u.uzun zamandır görmedigim duygularım gözlerii ıslatıyor! kımızı ojeli bir umud öteliyor ömrü,yıllar yuvarlanmış ömrün çogulu yitik.bekliyorum.yaşam keşkelerle arkadaş etmiş beni.kimi sevdim bilmiyorum.avuçlarımda korkunun telefon sesleri.özlüyorum.aylardan ramazan,iftar vakitleri mazlumum utancımdan! arkadaşlarım hayellerimde mahpus.işsiz köylü erkekleri gibi vurdumduymazım.arasıra antalyaya gidiyorum.orda akdenizi kendine isim seçmiş bir ünüveriste var,üzerime üzerime geliyor hastanenin duvarları.doçentler proflar bizden ırak.sıramızı bekliyoruz ölüme inad.
nerelisin diyor bir yaşlı teyze,dünya gezegenindenim,köyüm türkiye. bir anlam veremiyor bu sözlerime.hatalı şerit degiştirmişim arabamla,sonradan anlıyorum!
hatalı yaşamış ,hatalı yüzmüşüm okyanuslarında kaderin.şimdi ıssız bir adada gibiyim.çogulda yanlızım.küçük kızım bir civciv besledi evde ,şimdi üç aylık delikanlı bir horoz oldu ,fesbukta sayfada açtık ona. adı Jack Jd.sinem ona serbest bir ilşkisi var diye yazmış. kıskandım horozcugumu.bizse serbest düşünmeye bile korkuyoruz!
agustos sıcagı var alanyada bense oldukça sıkıntıı bir dehlizde gibiyim,istanbul borsası tepe taklak diye yazmış bir gazete ,cicili kapitalizime kirler bulaştı demek ! işsiz insanlar kervanındayım ,agır kağnı arabaların bezgin atlarına arkadaş ,sonumu bekliyorum.bunu kimseler bilmiyor.aşk varsa vardır diyor yüregim,kendimce kötü günlere mahpus.dünü özlüyorum.
şimdi saat öglen sonundan bir an,ölüm belki kapı aralıgında.kırık kavgaların yorgunlugu üzerimdeyken.aşk ne varsa senden öte ,yalandır bilirim.zaten aşk dedikleri neki.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.