Son Siir...Sana...
Ayni hüzünlerde kaybolmu$ birer yolcuyduk ikimiz- ayni gözya$larinda bogulmu$ iki ayri hickirik…
Senin günlerine güne$ birtürlü dogmuyordu, benimse gecelerimde yildizlar sönmek bilmezdi… ve ayni hayalleri tasirdik yüregimizde, sonuna varan farkli heveslerle…
Harcanmis tüm duygulari karalayip bembeyaz kagitlara, kirilan dallarimla birlikte ate$e verdim..acimasiz soguk gecelerde..
Ayni yanginlarda tutu$an kivilcimdik biz- vaktinden cok erken küllenen… hatirlarmisin sen $imdi…tüm kötülüklerden TANRI bizi korusun diye yürüyüp islandigimiz o yagmurlari..ettigimiz dualari-..denizlere bakarak daldigimiz o bilinmez noktalari…
Senden sonra..sonsuzlugun sonuna kadar sen olacaksin demistik-görmeden duymadan bile-kokunu almadan bile…oysa –yeminlerin erken tüketildiginide birlikte ögrenmistik…
Anlatamadigimiz ve anlayamadigimiz bir bag vardi –bizi birbirimize karsi koysakta hep santim santim dahada yakinlastiran… Ne sen cözebildin dudaklarindaki o ard arda siralanmi$ sözlerini- nede ben tüm korkularima inat yazabildim adini harf harf bu sehrin duvarlarina..
Yikilacakti bu $ehir biliyorduk..isyan cikacakti- ba$imi gögsüne dayayip her$eye ba$kaldirdigimda….Yapamadim can sicaklim..-bana actigin kollara birtürlü icimden geldigi gibi yanit veremedim..oysa bu can kollarinda son nefesini vermeye bile hazirdi…
Ayni gökyüzü altinda- her gece ayni hüzünlerde bogulup- senden cok uzaklarda ama seni icimde ta$iyarak ve bir an olsun unutmadan hüzün gözlerini – ya$amaya mahkum ettik birbirimizi…
Kokun eser sessizce havalanan perdenin ardindan..ve sesin dolar odamin karanlik köselerine- isyanini duyar gibi olurum –bana seseni$ini ve söyleyecek sözüm olmaz dogruluguna, sitemlerin hakli cikarir seni sana hesap soran yillara anilara..
Kaybeden bendim seni…kapayip gözlerimi tüm sava$larina ragmen, avuclarina birakip son maziden kalan izleri öylece gitmistim o sahil kenarindan...hayallerimi ipin ucuna asarak ve gözya$larimi incinmeyesin diye kanayan yüregime akitipta gittigimde kaybettim ben..
tüm benliginle bana ait oldugunu bile bile, yüregimi bin parcaya bölerek, nefret kusarak baktigimiz gökyüzüne bastigimiz topraklara…öylece gidivermi$tim..seni ardimda birakarak.. ne anlattinda ardimdan bakarak dalgalara- simdi..yillar sonra cosmuyor..bu sehire ne söz verdirdinde..gittigim her yol sonu sana cikiyor..hatiranla doluyor..
Ayri bedenlerde ya$ayan ama tepeden tirnaga tamamlanan bir$eydik.. adi yoktu..tarifi imkansiz bir gizdi.-..parcalandik..bölündük…$imdi bilinmez yabanci diyarlarda duracak kadar az – ayni hüzünlerde birlestigimizde bütünle$ir yarisi sende kalmi$, yarim kalmi$ yüregimiz….ayni gökyüzüne bakipta-durmu$ $imdi karanliklarda barinan anilarimizdan kendimizi- birbirimizi dileniriz.. öyle yapmistin hep sen, gülümsemistim sana… seni senle yasiyorken bile özlüyorum demistin.. gidiyorken ardindan bakamiyorum demistin..yildizlara ismimi vermistin…yine gülümsemistim..simdi daha iyi anliyorum…gülü$lerimin hepsi sende kaldi..umudum gibi…hayallerim gibi..
Hasretligimiz bile farkli degil can sicaklim- yoksullugumuz gibi … ayni okyanusta bulu$an iki farkli irmagiz biz…ayri yönlerden göc edipte ayni dala konan göcebe ku$lar misali…
YORUMLAR
1 YIL 6 AY'LIK ÜYELİKTEN SONRA YAZILMIŞ İLK YAZI. ENTERESAN. İÇERİĞİNDE GÜZEL DUYGULAR VAR, AMA ADETA GÜZEL TÜRKÇEMİ KATLETMEK İÇİN YAZILMIŞ. İSTİRHAM EDİYORUM, BU GÜZEL İÇERİĞİ DAHA İTİNALI YAZIN, LÜTFEN... O ZAMAN, EMİNİM Kİ, İYİ BİR YAZAR OLACAKSINIZ. SAYGILARIMLA.
Suna_D
Evet ilk yazi bu paylastigim,daha öncedende 2 Siir paylasmistim.. enteresan olan ne bilmiyorum suan ama pcde olmadigi icin siirlerim zaman konusunda yillardir defterlere yazilanlari aktaramiyorum.. türkceyi katletmek konusunda ise affiniza siginarak özür diliyorum, almanyada dogmus ve büyümüs ve halende orda yasayan biri olarak ancak güzel türkcemizi bu sekilde konusup yazabiliyorum, arti yabanci klavye oldugu icin bi cok harfleri kullanmiyorum.
Tskler elestiriniz icin... sevgiyle kalin, saygilarimla..