- 1575 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİYE MEKTUP
Biliyorum kolay değil seni unutmak
Yaşananları yok sayamam
Alıştım sensiz duramam
İsyanım kendime
Haykırışım yıllara
Acımasızca bizi ayıranlara
Aşk acısı geçer sandım
Seni eller aldı benden
Seni yıllar çaldı benden
Aşk yarası kolay sandım
Ey sevgili belki bu şarkıda söylendiği gibi kolay olmayacak seni unutmak.Ama seni unutmaya mecburum bir zamanlar sana mecbur olduğum kadar.
Artık gözlerin gözlerimde kaybolmayacak biliyorum.Seni göremeyecek seni görmeye alışan gözlerim.Duygularımın esiri olmayacağım artık.Kötü kadın müzeyyen girdi aramıza.Ve belki de en önemlisi meçhul sevgilin.
Duygularımı bir türlü gösteremedim sana.
Etrafımızı saran insanlardandı benim çekinişim.Aşkta gurur yoktur derler ama ben gururuma yenik düştüm.Korktum duygularımla alay etmenden.
Artık adını anmamaya senin hakkında konuşmamaya söz verdim kendime.Yaşananları yok saymaya çalışacağım her ne kadar zor olsa da.Seni görmemeye çalışacağım senden kaçacağım bu davranışımın seni daha değerli kıldığını hiç düşünmeden.Çünkü seni gördükçe gözlerim senle doluyor hayallerim.
Her hareketin beynime çakılan bir çivi gibi.
Artık çiviler sökülüyor teker teker.İkimizin de mutluluğu için böyle olmak zorunda.
Artık sen yoksun hayatımda.Hem de ebediyyen.Beni gerçekten seven bir yüreğe açacağım gönül kapılarımı.
Her şeye rağmen mutluluklar dilerim sana da.
Seni gerçekten seven ve senin de sevebileceğin biriyle mutlu olman dileğiyle...
Seversin dünyayı dolu dizgin
Ama o bunun farkında değildir
Ayrılmak istemezsin dünyadan ama o senden ayrılacak
Yani sen elmayı seviyorsun diye onun da seni sevmesi şart mı
Yani Tahir i Zühre sevmeseydi artık
Yahut hiç sevmeseydi
Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.
Bütün iş Tahirle Zühre olabilmekte
Yani yürekte
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.