- 1669 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞGELDİN EZGİNUR
EZGİ NUR canım bana yaşlandığımı hissettirmekle birlikte hoş geldin anneannenin dünyasına, ilk göz ağrım sevgili Ezginur.. Dilerim Allah’ım seni mutlu ve hayırlı bir yaşamla analı babalı büyütür.... Bana vermediği tüm güzel şeyleri sana verir... Ramazan ayının ilk günü bu mubarek günler gibi heyecan getirdin Özge’min minik kızı Ezginur.
Savaş, kavga ,sefalet ve ihanetlerin denizlerdeki dalgalardan bile çok gel git yaptığı dönek bir dünya burası... Kendi sıcağı, soğuğu, heyelanı, depremi yetmez gibi hain, kıskanç, çıkarcı, sadist, mazoşist ve daha neler neler bunca insanlarla dolu bir dünya burası... Pekiya ben neyim Ezginur? En azından kimseyi arkadan vurmadım, onca zor günlere rağmen çocuklarıma hırsızlığı hayasızlığı aşılamadım... Tek yaptığım, küçük kimsesiz masum bir çocuk gibi, onca kötü insanlara iğrenerek bakarak yaşamaya çalışmak oldu... Ezginur yaşa sevgiyle büyü, tıpkı diğer minik kızlar gibi, ama yalansız riyasız sade özentisiz bir genç kız ol büyüdüğünde.... Senin gibi tüm minik masum bebeciklere hoşgeldiniz diyorum...Tertemiz kavgasız yemyeşil bir dünya tüm bebeciklere bu bir temennide olsa.... BAKARSIN HAYALLER GERÇEK OLUR BE SEVGİLİ EZGİNUR...RabiaBelgin....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.