- 480 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Din Irk İdeoloji
Din Irk İdeoloji
Evrende din, ırk ve izim dönemi kapandı.
Bunu şöyle anlamalı; din, ırk ve izim sempatizanlığının bireyselleşmesi, topluma sadece fikir olarak sunulması şeklinde kaynak olarak yerini alacak…
Tarihsel süreçte din ve izim savaşlarının çok acıları çekildi. Zulüm eden toplumlar döngü içersinde zulme uğradı. Kurnaz ve dengeli olanlar hala ayakta kalabildi.
Zamanında Haçlılar saldırdı ve kırıldı. Yahudiler katliama uğradı, Müslümanlar hala esaretten kurtulamadı. Irkçı kavga içinde olan toplumların geçmiş hesapları bitmek bilmiyor… Bunlar boşa yaşanmıyor.
İnsanlara dinini veya ideolojisini dayatan toplumlar ya bölündü ya da esir oldu. Diğer insanların ahını almayın onları esir edip erkeklerini öldürüp kadınlarını cariye yapmayın diyor evren. Ama hala bunu şiddetle savunanlar var esarete düşseler de zayıf kalsalar da vazgeçmiyorlar bu idealden. Kutsallarla destek arıyorlar yanlışlarına.
Altınçağ süreci başladı, bu kavgaların bitmesi neticesinde din, izim ve ırk savunucuları bir birlerini nötrleyecek, insanı esas alan bir anlayış tüm Dünya’ya hakim olacak. Bu din, ırk ve izimler üstü olacak. İnşallah.
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Din, ırk ve ideoloji dönemi kapandı diyorsunuz.Norveç'te yaşanan olay kökten dinciliğin hala diri olduğunu bize gösterdi.Aynı şekilde bahar devrimi yaşayan Ortadoğu ülkelerinde de Müslüman Kardeşler adlı kökten dinci gruplar kontrolü ellerine almış durumdalar.İdeoloji konusuna geçecek olursak dünyayı kemirmekten usanmamış olan emperyalizm ve kanlı eylemleri devam etmekteyken nasıl "izm" den kurtulabiliyoruz?İnsanı esas alan tek dünya görüşü olan Komünizm dünya halkları tarafından benimsenmediği sürece savaşlar sürecek, çocuklar ölecek.Ne yazık ki bu böyle.
Yazınız desteksiz.Güzel bir masal olabilirmiş.
Uğur Özcan tarafından 8/5/2011 11:07:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ahmet Bektaş
"Evrende din, ırk ve izim dönemi kapandı." Çok kati bir cümle bana göre.
Ahir zamanda dünyanın en karmaşık dönemlerinin yaşanacağı düşüncesindeyim.
Saygılarımla.