Ankara Gecesi 10 Sezon Finali
Saat 21:00 dı beyza ile de konuştuktan sonra acilen sakaryadan ostıme ilerledi ostımde durdugunda tum arama ekipleri beyhan berkant ve tanferin başkanlığında 3 koldan depolara tek tek bakıyorlardı .. Amirim dedi berkant hoşgeldin varmı bir ipucu iz kızla ilgili dedi berkanta gözlerini açmakta zorlanıyordu başı delice ağrıyordu aspirin versene dedi birde berkant yok malesef biliyorsun burası genış bir alan yaklaşık 150 depo var bu alanda aspırın çıkardı ve hakan uzattı hakan aspirini çiğneyip yuttu . arabanın kaportasına oturdu berkantın arkasından baktı tüm ekip tek tek her yeri arıyordu. cebine baktı saat 22.30 erkesi sabahki birifingi düşündü kravat takmak lazım hiçte sevmem dedi içinden sonra uzakta kucuk parlayan bir şey dikkatini cekti 100 metre ilerdeki bir deponun çatısında duruyordu ve yanıp sonuyordu bu çivarda hiç bir yerde olmayan bir ışıktı . berkanta seslendi berkant su ilerde depo kımın berkant telsizden sordurdu tanferin sesi duyuldu günere ait miş . Güner mi dedi bir anda hakan bu güner şu kaçakçılık ve organızenın takıp ettiği gunermi hani kaçak insan ticareti yaptıgı idda edilen ama kanıt olmadıgından serbest kalan güner evet dedi tanfer ne oldu tanfer dedi ekibi oraya kaydır kızı bulduk. tüm ekip onde hakan olmak üzere depoya dalarken guner arkakapıdan kaçmak istedi ama tam polislerin kucagına duştu hemen paketleyip kelepçelediler onu deponun içine girince soğuk hakanı tanferi ve berkantı kuşattı içerde ışık azdı deponun ışıkları yanmıyordu cep telefonu ve el feneri ışıkları ile ilerlediler depo içinde inilti ve sesler vardı depo soguktu yaklaşık -2 gibi idi içi derece yanıltmıyorsa tabı o sırada kutuların arasından gelen inilti herkesin dikkatını o yone cekti sıska kırmızı boyalı parmakları gorduler sonra hakan ve berkant hemen kızın etrafına diz çökup kutuları sağasola atıyorlardı ki hakan görüntü karsısında kanının cekildigini hissetti olmaz dedi berkant gercekten kasap bu herif evet kızın bacakları güzelce ayak bileklerinden kesilmiş kan donsun ve dursun diye soguk buza batırılmış duruyordu bu iş burda olmamış dedi hakan başka yerde yapmış izler çok ince ve guzeldi sağlık ekibi koşarak içeri girdi pansuman ve ilk mudehale için bakıyorlardı kı deponun arkasından bir çok insan sesi duyuldu şerefsiz güner demek adamları burda saklıyordu ama hepsi usumuş ve aç halde 15 kısı kucucuk bir kamyon kasasından indirildiler ama hiç biri turkce bilmedigi gibi olayıda bilmiyordu başka bir olayla iç içe geçmişti konu şimdi hakan duraksadı bu herif galıba çözülmesi geciken polis arsıvlerine girmiş ama nasıl bilgisayar sistemini mi hackledi sistemle ilgili bir rapor ve analiz alalım savcıda o sırada olay yerine gelmişti evet bunuda değerlendirelim diyerek kzın yanındakı görevli sağlık personelinin omuzundan bakıyordu kzın yine dişleri çekilmiş burnu kırılmış sırtında gene çizikler açılmış karın bölgesınde yıne derin ama oldurucu olmayan yaralar mevcuttu şuphesiz aynı adam dedi hakan savcı başını salladı sağlık ekibi kızı nakil için hareket ettireceklerdi ama bir anda durdular ne oldu dedi herkes ne var sağlık keibinden sağlık teknısyenı ve sonradan ekibin yanına gelen doktor kızın kanamsı bu sogukta oldugundan duruyor dediler eger dışarı cıkarsa anında olur ee burda olursa burda olursada olecek nasıl dedi hakan ne yanı goz gore gore mı olecek dr yapacak birşey yok dedi kızın iç organları donmuş olmek üzere zaten yaşasa bile en fazla 1 gun daha bilemedin 2 gun yasayabilir. buraya hastaneden bir yoğun bakım unıtesi getirecegiz dedi dr haber verdik burda yasatmaya ve bu arada bu ortamında sıcaklığını normala cekmeye calısacagız hakan bu kızı yaşatmak lazım dedi yazık nekadar guzel bir kız bilgilerini bulmaya çalışalım dedi parmak izini vediğer dna gibi örneklerinide aldılar kızın hastane kayıtlarına filan da bakalım dedi hakan ailesin ulaşalım kayıp ihbarı filan hepsini değerlendirelim dr dedi bu kızı yaşat dr boynunu buktu zor gibilerden başını salladı . hakan canı sıkkın depodan cıktı şerefsız kızı haşat etmiş adı piç dedi içinde arabaya bindi AOÇ ye sürdü orda bir bira aldı içmezsem duramayacagım dedi arabayı gazi mahallesinin arkasokaklarından birine çekti birayı içti ve biraz uykuya daldı. Saat sabah 4 dü cebinin eli gibi çalması ile irkildi dr arıyordu actı kızı kaybettik dedi yapabilecek birşeyimiz yoktu. telefonu kapattı emniyete gitmeliyim dedi su brifingi hazırlayım kontagı çalıştırdı telefon yıne caldı komıser dedi ses ozledin mi beni sana 3 oyuncagını bırakıyorum şu anda oo cok guzel bişey bu ya bak ses versın mı ve acı bir inilti aizeden fışkırdı kulagına nasıl seside guzewl demi komiser neyse sen bunu da bul ama geç kalma bak 2 si geç kaldın öldüler belki bu kurtulur hahaha bunun daha uzun dayanacağına eminim yerinide soyleyım mı keçiörene bak hani şelalenin oralar olabilir hahaaaa çıt telefon kapandı. acilen berkantı ve tanferi aradı beyhanıda alın ekibi keçioren şelaley götürün bir kız daha var dedi bende geliyorum... lanet olsun adam giderek gemi azıya alıyordu...
YORUMLAR
MERHABA;
Ankara gecesi 10 sezon finali güzeldi ama merak'ta bırakarak bitti.
10 böüm olan öykünüzün hepisinide heyecanlanarak okudum.Umarım
sezon finali uzamaz,merak'ta bırakarak bitirdiğiniz yerden yazarsanız,
okumaya devam ederiz.Tebriklerimle.
Saygı ve selamlarımla.