YORUMLAR
gülümseten sürükleyen bir öykü kalemniz daim olsun.. aynı zamanda hayırlı ramazanlar... geçmiş olsun KOAH zor bir hastalıktır Allah yardımcınız olsun.....saygılarımla..
Kemnur
Bu kız bu Halille kesin evlenir
dEVAMI DİLEKLERİMLE
Kutladım değerli kalemi ve harika eserini
Selam,saygı ve dua
Kemnur
Düşüneyim dedi ve Halil' in gidişatı belli oldu.Ümmühan'ı tebrik etmek llazım bu arada.Sizin de karakter analizleriniz gayet güzel gidiyor.Bakalım kahramanlarımız daha neler yaşayacaklar.Merakla takip ediyorum.Saygılarımla...
Kemnur
Ümmühan'dan kaç tane kaldı şu devirde:))
Mükemmellik devam ediyor..Abartısız özgünlük ve akıcılıkla..
İyi ki gelip yazdınız buralarda efendim..
Hürmetle...
Kemnur
Aynı anda birkaç roman yazabilecek hünerde ve konsantrasyon içerisindesiniz. Hayranlık duyuyorum buna. Eş zamanlı olarak birbirinden farklı kurgular yapmak, hele ki seri devam ettirebilmek büyük titizlik ve dikkat gerektirir, helal olsun tam gaz yoldasınız:) Tüm bunlardan daha mühim olanı, gün içerisinde pek çok amatör kalemi izliyor ve hatta izlemekle yetinmiyor kafa patlatıyorsunuz yazılanlar üzerine. Sonra bu deneyimlerle kaleminiz ciddi bir başkalaşım geçiriyor. Duyarlılık ve kapalı olmama... Sizin romanınızı günün birinde elime alıp okumayı iple çekiyorum bilesiniz. Bir dost tavsiyesi, maden enerjiniz bu denli yerinde bir öykü ya da romanı da burda paylaşmadan kendinize saklayın ve basıldığında daha büyük sürpriz olsun bize:))
Tebrikler, yoldan yüreği titremeyen kalem dostuma.