- 1797 Okunma
- 26 Yorum
- 0 Beğeni
çok özel bir rica...
Bu yazıyı yazdığım anlarda, 3 yıl 4 ay 6 saat 16 saniyedir bu sitenin üyesiymişim. Sizlerle, çok şey paylaştık. Klavyemin erdiği, kelimelerimin yettiği kadar, kendimi anlatmaya çalıştım. Hiçbir örtü kullanmadım. Ne hissediyorsam, ne düşünüyorsam; en açık ve en net şekli ile sizlere yansıttım.
Hep şuna inandım: Ben biliyorsam, Allah da biliyor.
O zaman, başkalarının bilmesinde de bir sorun yok. Bilmesi gereken, zaten biliyor…
Yeri geldi, kendimi istediğim gibi ifade edemedim, farkındayım.
Yeri geldi, anlamak istediğiniz gibi anladınız, onun da farkınayım.
Ustayım, demedim.
Ben bilirim, hiç demedim.
Hele hele “Ben Ateistim “ hiç demedim.
Hakkımda ki bu karar, hangi söylemimden çıktı, onu hiç bilemedim?
Ben ne dedim, biliyor musunuz?
Ben, kulum dedim.
Ben, insanım dedim.
Din, başka şey dedim.
Allah’a inanmak, başka şey…
Bir Müslüman olarak, doğru ve yeterli olmayabilirim…
Ama beni yaratan Allah’ı inkar etmek, varlığını reddetmek…
Yapmayın… İkisi çok farklı şeyler.
Kaç tane din var, kaç tane peygamber var?
Hiç önemli değil. Hangisinden yola çıkarsanız çıkın, gideceğiniz yol tek değil mi? Allah.
Yani siz, temelde, Allah’a inanıyorsanız, yolunuzun ne önemi var?
Tamam, yine saçma bir şekilde, kendimi, düşüncemi, inancımı anlatmaya başladım. Sustum. Çünkü konum bu değil.
Bu sitede, sizlerin sayenizde, bir yerlere gelmiş olmam da değil.
O yer sayesinde, Eser Hanım olmam da değil.
O yer sayesinde, nesirciler için ne yapalım? Diye bir tartışmanın, odak noktasına konmam da önemli değil.
Sonrasında, bir şeylere tepki verdiğim için, yok sayılmam, görmezden gelinmem de önemli değil.
Bakın, burada kaç kişiyiz? Kaç kişiysek, o kadar kişiyiz. Hiçbirimiz, çocuk değiliz. Ulaştığımız yaşlara, bilgisiz, birikimsiz ulaşmış da değiliz.
Tavırların, elbette farkındayım.
Tepkilerin de farkındayım.
Ben, kendimi biliyorum.
Bilmesi gereken de biliyor.
Konu, burada kapanmıştır, benim için.
Şu sıralar, hiç hoş değilim.
Ay’a, yıldızlara bakıp da sen beni sevdin, ben seni terk ettim modunda, hiç değilim.
Kendi derdimdeyim.
Beni onaylayın ya da onaylamayın…
Kabul edin ya da etmeyin…
Dost bildiğim, kabul ettiğim sizlerden, bir ricam var: Perşembe günü, babam için, dua edin.
Pozitif enerjinizi, gönderebildiğiniz kadar gönderin.
Perşembe günü babam, ameliyat olacak.
Önce; Allah…
Sonra; dualarınız…
Daha da sonra; benim için ne düşünüyorsanız, neye inanıyorsanız; Devam edin…
AMA PERŞEMBE GÜNÜ, LÜTFEN DUA EDİN… BABAM İÇİN...
Eser Akpınar
02.08.2011
İzmir
YORUMLAR
Sevgili Eser, öncelikle baban için Allah'ımdan acil şifalar diliyorum.
Gelelim diğer konuya; sen kendini neden yalnız hissediyorsun bakalım! Buradaki dostların bostan korkuluğu mu? Hepimiz birimiz için, birimiz hepimiz için varız biz! Böyle karar almıştık unutma!
Biz burada edebiyat adına beraberiz. Ne Dini inancımız, ne de siyasi inancımız bizleri parçalayıp bölmemeli. Herkes, öncelikle insan olmalı. Önce insan olmayan bir kişi, Müslüman olmuş, Hristiyan olmuş ne fark eder ki. Önce insan. Önce insan...
Baban iyileşecek Allah'ımın izni ile ve sen kaldığın yerden yazılarını yine yazacaksın.
Seni sevdiğimizi asla unutma!
Eser Akpınar
Sevgiler, arkadaşım...
Yarın, büyük gün...Duanı esirgeme...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
ALLAHIN DEDİĞİ OLUR .. Her şey gönül yolunda ALLAHA AÇTIGIN KALBİN NURUNDA SEMAYA AÇTIĞIN ELLERİN UMUDUNDA Olsun ..Şifanın Şefaatin vericisi tek BİR ALLAH onunda RIZASI ÜZERİNİZE OLSUN İNŞALLAH .. AMİN .. AMİN .. AMİN Yazının geneline gelince begenmiyen kızını vermesin begenmiyen oğluna almasın .. dedim bile .. Saygım sevgimle sonsuza uzanan el..Şimdi bende sonucu bekleyenlerdenim ALLAHA AÇTIGIM EL ve KALP ile ŞİFASI ve ŞEFAHATİ BOL RABBİM Acil olsun olmasın HER YARATTIĞINA ULAŞ Şifandan ve Şefaatinden MAHRUM BIRAKMA Her şey senin dediğin gibi olur YETERKİ HAYRA YOLLA Dileğimiz amelimiz duamız budur KALP SAFLIĞINDA .. AMİN .. Not ..: Telafuzda hatam varsa af ola .. Özümün saflığındandır
Eser Akpınar
Son Damla
dostum bende görmemişim bu yazıyı özür dilerim
içeriğe gleince kimin daha inançlı ve imanlı olabileceğiini yalnızca Allah bilir
ahkam kesenler gündem belirleyenlei boş ver
zavallı yaratıklar diyorum ben onlara kibirlerine yenilmişler insanlıkları zayı olmuş..
gerisini ne oldu ne biltti bir şey bilmiyorum ama öyle ortada kaldım gibi sözleri kabul etmem
evelallah dostluğumuz aynen devam ediyordur
kaç kiş kalırsak kalaım birbirimize yeteriz değil mi...
Tek sorun insan olabilmek...İnsan olabilmeyi başardıktan sonra sorunumuz yoktur insan olanla zaten...
bu yazıyıy aç aç okuyunca yaznlış mı anladım..dur birde akşam okuyayımda ona göere:)))Yarın için babana acil şifalar:...elbette dua edeceğim...hoşça kal dostum
Eser Akpınar
Orucunuz, mübarek olsun. Saygı ve dostlukla...
Sevgi ve selamlar.
Siz değer verdiğimiz bir arkadaşımızsın. Belliki kırlmışsın birşeylerden.
Takma kafana. Dünya dikenli bir bahçedir. Nimet de olur cefada. Hata da yaparlar insana kap de kırarlar. İnsanda bu bahçede dolaşırken birşeyleri ezip dökebilir.
Niyetlrt önemlidir.
Müsamahakar olmak önemlidir.
Birleştirici olmak önemlidir.
Senin bizimle; bizim senin ve sevdklerininyanında olabilmemiz önemlidir.
Bütün kalbimle Yüce Allah'tan babanız için şifa dileyeceğim.
Dinin sahibi Allahtır.
Sevgiler.
Kolaylıklar.
Bu siteyi aile yapan en büyük özellik ne biliyormusunuz? böyle zamanlarda tek yürek olmak, bundan üç yıl önce ben de yaşadım aynı şeyleri, dua edenler, Yâsin okuyanlar o kadar çoktu ki anlatamam, duygulanmış ve ağlamıştım, tüm dostlardan Allah razı olsun.
Eser hanım.
Ben şimdiden dua ettim bile.
İçinde bulunduğumuz bu mübârek ay yüzü suyu hürmetine Rabbim hayırlı şifalar versin babanıza, yarında dua edeceğim.
İnşaallah başarılı bir ameliyat geçirir ve dilerim babanızın sağlık haberleri olur bundan sonraki yazınız.
Selam ve sevgimle.
Eser Akpınar
Selamlar.
Aynur Engindeniz
Allah yardımcınız acil sifalar versin canım babana şimdiden dua ediyorum...
Ben biliyorsam, Allah da biliyor.
her şeyi bilen yaradandan hiç bir şey saklanmıyorsa sen de yüreğini açtıysan kendi adıma mevlana nın dediği gibi
ne olursan ol gel diyen bir yüreğimle yüreğimdesin canım sevgilerimle... yüreğini ferah tut canım her şey gönünce olsun...
İnsan, kendisine özeleştiri yaptığı zaman çevreye karşı daha pozitif baktığını sanmaktayım...Toplumun içinde olan bir ferdiz.Zaman zaman negatif eleştirilere maruz kaldığımız olacaktır; olgunlukla karşılamak lazım...
Karşımızdaki kişi,kendimiz gibi düşünmek zorunda değil. Bence binlerce çiçek açsın,binlerce ruh güzelliği olsun. Zaten bir yazarın görevi de; insanın ruhuna hitap etmek değil mi!..
Babanızın durumuna üzüldüm ama duadan başka yapacak bir şeyimiz de yok. Her canlı ölümü tadacaktır!..Her insan acının soğukluğunu hissetmeli bence...Bu durum karşısında metanetli olmanızdan başka seçenek yok bence...
Bu sitede ki gerçek arkadaşlığı şöyle yorumluyorum:
İyi ve kötü günde; acı ve tatlı günde birlikte olmak...
Buraya kendi egolarımızı tatmin etmek için laf cambazlığı yapmaya gelmedik. Kalıcı dostluklar için buradayız. Bu da; gerçek yüzümüzü ortaya koymakla olur. Takiye yapmakla olmaz... Her kesin inancı kendine. Ben,farklı düşünüyorsam kime ne zararım olacak ki!..
Babamıza Allah'tan sağlık dilerim.
Saygılarımla Eser Hanım!
ayhansarıkaya tarafından 8/3/2011 12:02:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle babanıza ALLAHIM hayırlı şifalar versin sevgili Eser Akpınar...
Bu sitede her renkten açan çiçek var ve emin olun ki hepsinin kokusu da özel güzel ve değerli...
siz bizim önce saygı duyduğumuz sonra da kalemi ile bir çok yaşam tecrübesi soluduğumuz değerli bir yüreksiniz...
Sevgimle...
Baban için çok geçmiş olsun, inşallah sorunsuz atlatır ameliyatını. Yakındığın sorunlar içinse yorumsuz kalacağım.
Bildiğin, şahit olduğun bazı konular olmuş olmalı ki, dile getirmek ihtiyacı hissetmişsin. Ama şimdi biz babanın sağlığı için
sinerji yaratalım önce :) Şimdiden çok geçmiş olsun. Perşembeyi de atlamam,, söz :)
Eser Akpınar
Sevgilerimle...
Eser Hanım...
Kimin ne olduğunu O'ndan başkası bilemez...
Sevgili babanıza acil şifalar diliyorum...
Ben kendi nefsime bu yazınızı okuduktan sonra duaya başladım bile...
Her şey hayırlı olur inşallah...
Eser Akpınar
Saygılar, selamlar.
Merhaba Eser Hanım,
Öncelikle; tüm iyi dileklerim, yakarışlarım babanızın sağlığı üzerine olsun.
Dile getirdiğiniz yakınmalardan bilgim olmadığı için şaşkınlık yaşadım. İnancınızı kimseye söylemeye mecbur değilsiniz.
Odak noktasına konma, görmezlikten gelme, yok sayılma gibi konuları açıklasanız iyi olur. Haksızlığa uğrayan bir
kalemdaşa, gereğinde arka çıkacak bazı söylerimiz olsun.
Babanız ve dile getirdiğiniz yakınmalar için gönlünüzü ferah tutunuz.
Başarı dileklerimle saygılar.
Eser Akpınar
Gerisini çok önemsemeyin. Ben de önemsediğim için yazmadım. Konuya açıklık getirmek için küçük dipnotlardı, sadece....
Saygılar, selamlar.
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Babamın ameliyatını hatırlattınız. By- pas olmuştu. Ben sizi çok iyi anlıyorum. Ve korku ve endişelerinizin boşa çıkmasını her şeyin yolunda gitmesini, Allah' ın c.c babanıza Şafi ismi ile muamele etmesini bütün kalbimle diliyorum.
Eser Akpınar
Canım benim çok geçmiş olsun ve perşembe günü dualarım babanız için olacak. Allah yar ve yardımcısı olsun.Her zaman olduğu gibi kalbim seninle. Sevgilerimle canım arkadaşım.
Eser Akpınar
rabbim yar ve yardımcısı olsun babanızın ...dilerim şifa bulur ve sağlığına kavuşur...
Eser Akpınar
İşin için de anne ya da baba oldu mu ? akan sular durur.Dualarım babanızla Eser Hanım.Şu mübarek ayın hayrına hürmetine yüce rabbim babanıza şifa verir inşallah...
Bir_Kucuk_Ask tarafından 8/2/2011 10:36:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eser Akpınar
Saygılar, selamlar.