aşkolsun!
hangi kelimlerle başlanmalı acaba?
bir kibrit alevi kadar ve süreli ise varlığımız hangi kelimelerle başlayacağımızı düşünür dururuz bir basit yürek karalamasına. hadi acılar bizi konuşturur da hep merak ettiğim bir şey var acaba şu kağıtların dili olsaydı nasıl olacaktı feryatları en sancılı diş zonklamalarının üzerlerine yazılmasından ve kaç lanet okurlardı acaba vesasız sevgililere.
işte, bizi bir kalem ve kağıdın acıdan oluşan kombinasyonuna mahküm eden hayasız yürekle selamla başlamak bizim onurumuzun ve yüreksiz bedenlerin onursuzluğuna indirilecek en büyük tokattır anlayana.
insanlığa bırakılacak en büyük hediye bir sevda çiçeği yeşertmektir gönül mülkünde bir çocuğun, tebessümle bir bütün olacak bir bakışın anlamında yüreğini eritmektir ve sevmektir sevdiğini her acıya göğüs gererek. kimse anlamayacaktır elbette biliyorum. herkes saçmalık deyip uzaklaşmaya çalışacak yalnız onlar bilemezki en büyük ve anlamlı aşklar acıların kucağında büyür.
zambak gördünüz mü ulu orta yerde açan. en sarp kayalıkları mesken eder. ve lottus çiçeği. tüm beyazlığı ve ihtişamını sadece bataklıklarda sergiler. ve sevda tüm depreşmelerini gönülde sergiler. önceleri uykuları kaçırır, sonra diyardan kaçırtır. her şey artık aşktır ondan sonra. aşk olsun aşkı anlamayan kurumuş gonullere. aşk olsun kı yeşersin, aşk olsun kı sevda suyu can versın damarlarına.
YORUMLAR
AŞK OLSUN aşk olsun aşkı anlamayan kurumuş gönüllere aşk olsunki yeşersin.
Evet acaba aşka hangi pencereden bakmalı AŞK yaşanılası bir amatörlükmüdür yoksa duyguların katilimi?Şiirselmidir?ölümcül haz verdiği doğrumudur kıymetini bilenler için.iNSANIN BAŞINA GELEBİLECEK EN GÜZEL DUYGUMUDUR Herşeyi yaptırırmı insana .Şarkıda olduğu gibi GEL ÖLDÜR BU ÖMÜR BÖYLE TÜKENSİN SANA BİN CAN FEDA SEVEN NE YAPMAZ
Tabi bu arada aşkın bir diğer yüzü olduğunuda hatırlamak gerek orada ihanet,orada acımasızlık orada her türlü terketme duyguyu kapsıyan .olumsuzluklar kol gezmektedir.İşte o an insanın kalbi aşkına mezardır o aşkı oraya gömer sonsuza değin vede yeni aşka yelken açmak için bir zamanlar senden biri olan o eski sevgiliyi dudaklarda yarım kalan söylenmemiş sözlere gömmektir.Aşk böyle bir şeymidir hiç bir fikrim yok banada aşkolsun.))