- 798 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEN GİTTİN YA 3
SEN GİTTİN YA 3
beyaz giyme söz olur
siyah giyme toz olur
gel beraber gezelim
muradımız tez olur
salına da salına da gel, haydi yavrum
dön dolaş yine bana gel
Aşk sürgün sanki türkülere, şarkılara yanık yüreklere ve dalgaların köpüklerine..
Sevgilim o gece sokakların bembeyaz geceninse gözlerinin renginde olduğu gece haykırdın bana, o çok beklediğim iki kelimeyi SENİ SEVİYORUM !dedin yüreğim bir yangın meydanı gibi coştu ne kadar da çok beklemiştim,özlemiştim.
Aşk böyle bir şey demek yanındayken de özlüyorsun hep bir erişilmezlik var.
Aşkım bana beni kıskandığını söyledin sakın beni üzme dedin işte tam o noktada bende haykırmak isterdim tükenmez sevgimi ama sen zaten haykırmıştın ya güçlüydüm ben artık , bir sarhoştum ayılmaktan korkan bir sarhoş.
Her gün bir ayrılıktın benim için çıkılan en sonuncu yokuştun sevgilim, sabaha hasret geceydin.
Bu duyguların içinde oyuncak olmuştu ruhum özgürlüğüm bir kız çocuğunun elindeki bebek gibi elimden alınmıştı.
İçimde bir ok yalancı ya da sahici adı ayrılık bir çığ gibi büyüyordu bedenimi ve ruhumu sensizlik gelmeden ayrılık boyuyordu.
Neden onsuz olmuyor, sensizlik neden zor ya da kalp neden tırmanmayı seçiyor.
Durak yok aşk ta zirve var, ya da kör eden derinlikler.
Ah sevgilim ne çok yaraladın kalbimi hani sana giden yollarda ne prangalar eskitmiştim ya şimdiyse eskiyen aşkın bir bıçak gibi çizdiği kalbim oldu..!!!
Sen gittin bir gün , geldiğindeki gibi bir ansızlıkla.. ama tüm hesaplar bana kaldı sevgilim.
Hayaller planlar tüm yaşananlar sadece bana kaldı sevgilim.
AH SÜRGÜNDÜM BEN ,YILDIZLAR AKARKEN AYRILIĞA..!!!!!!!!!
ben ne çok hata yapmışım meğer
gözüm kapalı bakmışım meğer
yıllar geçmış ben saymışım meğer
dostum sanıp aldanmışım meğer
yıllarca sürer sanmışım meğer
boşa kalbimi açmışım meğer
vakit kaybıydı diyemem ama sen hiç dostum olmamışsın meğer
DİLİMDE RUHUMDA BU ŞARKI AĞLIYORDUM SEVGİLİM AĞLIYORDUM ÜŞÜYORDUM YALNIZLIKLARIMDA..
özlüyordum seni ama yoktun bir camın buğusuna yazılan bir isim gibi yok olmuştun sen gitmiştin ve ben bitmiştim aşkım..!!!!!!!!
İÇİMDE SERSERİ BİR AYRILIK VE YALNIZLIK DOLANMIŞ BOYNUMA KALDIM ÖYLESİNE SEVDİĞİM.
Gitmeler gerek çoğu zaman,ıslanmak lazım gecelerde dilenmek lazım sabaha hasret siyahtan aşkı ve yeni bir seni ACABA ?
Sen gittin ama ben büyüdüm.... sevgilim.!!!!!!!!!
Hatice Nilüfer Karataş
YORUMLAR
Aşkta zirve vardır daima,, çok doğru.. Ama bu zirve ki,, bazen olur damdan düşer gibi pattt diye yerin altına doğru inan bir merdiven gibi, mahzenlere doğru çeker bizleri,,,Aşk,, üç kelime,, Düşünmüşümdür hep,, bu 3 harfli kelimenin açılımını yapsam yaratıcı zekamla,, ne olurdu diye,, hiç bir yerde okuyamazsın, yok beşka yerde,, bu açılımı ilk kez sana söylüyorum,, yani şanslısın,, ne olurdu,şu olurdu ;
A : ADI GÜZEL SEVGİLİ
Ş: ŞANI ÖZEL SEVGİLİ
K : KADRİ BİLİNEN SEVGİLİ
AŞK,,,,
NE GÜZEL DEĞİL Mİ,,,???
Aşkı kelimelere dökmeyi becerebilenlere hayranlıkla ve saygıyla bakıyorum.
Kutlarım.
gaybana geceler
bu arada sizin yorumlarınız benim için çok kıymetli sağolun.