Paradokslarımı Sildim Fikri Bağıllardan Bennara
hayrettin taylan
- Hazır gitmişliğin doğum anlarında, imkânsızlık doğdu. Ben imkansız aşklar için yaratılmışım meğer.
-Sırılsıklam olmuş bir aşkı kurutacak yeniden geliş havlum yok.Ki ben can havlimle seni bir ömür beklemedeyim.
Sonrasında yokluğun varlığından daha hoş geliyor.
Baş başalarımızın baş rolündeyim. Telaffuzu bozuk bir aktris gibiyim.
Kavuşamayanların bilinen jönü oluyorum. Çirkin kral değilim;ama incinmiş,aşkı yaşamış Lo ‘yum kısaca.
-Aksiyon sahnelerinde sensizliği yenmek için dublör güzellerin öpücük oyunlarındayım.Duruşumla vurulmak istiyorum.
-Göreceli çaresizliğin çeşnibaşıyım. Hep geç kalmış hayallerimin senaryosunu yazdım.
-Gayrı büyüdüm, büyülü sözlerinde kalamam.Çocuk masalı gibi değil şavkımsan sana sızınlar.Biraz afili filizlerin can kökünde yeşeren
Senin meyve olma umudundayım.
-Ufku daralmış fikirlerin tekil çocuğu değilim.Yalnız bir izime maşa olmuş ideolog değilim. Kalıplarım yok.Biraz fikirler üstü,biraz cemaatler üstü, biraz üstünler üstünü oynuyor üst benliğim.
-Bağıl bağlamlarım yok. Bir bağıla bağ yetiştirmiyorum. Bir bağın üzümünden şarap yapıp aynı düşünceyle sarhoş olup ideolojik naralar atmıyorum vatansız vatanlar sokağında.
-Doğmatik papağan gibi olmazsa olmazlarım yok.Olması gerekenler mutlaktır, bilinir, mutlak iradenin bize sunulduğudur.
-Teizimden, deisliğe, deislikten, ateizme ya da farklı arayışın dışık
İzmlerinde kendimi bulmaya çalışmıyorum.
*Ya da nasyonel faşistlerin beslediği milli papağan da değilim.Ya da sosyalist gemherinin sunduğu devletçi sığıntının da soyağaçsız
Geçmiş ya da geleceği değilim. Yetmiyor böyle bir fikirle ömrü çürütmelerim.Farklılığın fark edildiği yerde başlar farkındalığım.
-Biraz metafizikten öteye ütüleniyor ilgilerim.Biraz evrensellik sularının en berraklarında kadimleşir kadir şinaslığım.
-Toparlanıp, ufkun ötesindeki duruşlarda toplandım sana. Bir fırsattan, bin Fırat doğar.Bir Fırat’tan sana yaptığım barajları unuttun mu?
-Aşk bendimin önündesin.Gözyaşların da ekleniyor.
Nefsin tutulmuş unutulmaları var. Aşkın unutulmamış nefsi var.Aşk bir nefislik su ile bir ömürlük yaşam lekesinin karışık his ve zevk bileşimidir çoğu kez.
-Ç’alıntı gülüşün topluyor bu çıkılmaz ilim gergefini.Gerdeğe girmeye hazır kalışların dem kardeşiyim. Biraz ört gecelerimi.Biraz sakla saklı kalmışlarımı yüreğinin buzdolabında.
Kendinden salgılansın yeniden buluşmalar.
-Yetesiye kalmış yetim yalnızların adılı olsun bahtının son adı.Kendini tara can aynamda.Biraz da daha ilim kalsın aşkın kıl-ü kal kaldığı dirhemlerde.
- Bir fikir muammasının aşk eteğinde Şems ile Zind beni kavuşmanın dağ eteği yapıyor.
- En beğendiğim mor eteğini giy ve yeniden karşıla beni, ömrün en orta, kalp atışın en sol, sana gelmenin en başında, dahası baş başa kalmanın en kallavi özünde .
- Paradoksların ütüsüz bırak bu içinde çıkılmazların çıkar yurdunda. Ruhum, sızım, sözüm, iki gözüm, eşruhum, içtepilerim, egolarım, benlerim, bendelerim senden ziyade.
Yani benden kalan tüm zamanların bütün yanlarımdasın. Her şey,her yürek çırpıntısı yan yana olmamıza dairdir Bennara.