- 1396 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ASKERI ISGALLER BEDENI; KÜLTÜR EMPERYALIZMI; RUHU TUTSAK EDeR SÖMÜRÜR
ülkeme gittigim bircok kez , Evlat sen Avrupa görmüs adamsin bu meseleyi daha iyi bilirsin...gibil sözlerin muhatabi oldugum herdefa eziklik duyar milletim adina cok üzülürüm...................
Evet "sen Avrupa görmüs adamsin"sözü.batililasma ihanetiyle yetistirilmis insanimiza avrupanin nasil lanse edildigini anlatmaya yeterde artar saniyorum......
Bu sözü basite indirgemeyin sakin....Avrupa görmüs bircok kisinin telkinleriyle, "Onun bir bildigi var "diyerek bircok insanimiz dininí, kültürünü bile terk etmistir.Halbuki yedi düvel zorbalikla bunu basaramamisti.......Bizlerde artik bu avrupa görmüslügü dogru yönde kullaniyoruz,.Avrupanin ahlaki , ruhi cöküntüsünü, Entelektüel kesimin lisanen ve lisani hal ile Islam`i aradigini somut delillerle anlatinca, kasaba hocasindan ögretmeninden daha itibar görüyoruz.
inanmasaniz deneyin......nasilsa tatil beldelerinde otostopcu yabanci turist kadar bile itibariniz olmuyor:-)
Yaklasik yüz yildir bilhassa hilafetin ilgasindan sonra bassiz oteritesiz kalan Dünya müslümanlari en büyük darbeyi kültür emperyalizminden yemislerdir.
Oynanan oyunlar baska bir millete(Dine) oynanmis olsaydi belkimde ondan eser kalmazdi.Bu dini mübinin hak din oldugunun enbüyük hikmetletlerinden biride Tüm düsmanliklara ragmen son yüz yilda % 216 artis saglamasidir
Allah`in yardimi onlarin tüm doktrinlerini altüst etms durumda.
Görebilen gözler icin cok ibretler vardir….((Fakat bu bizi simartmamali…Ektigimiz bir tohum varsa mahsul bekleme hakkiniz dogar..Akifimizin dedigi gibi Misyonerler gece gündüz yeri feth etmekte müslüman bilmem emri ilahimi bekler“))
Esyanin ruhuna aykiri ibretlik bir olay
Ingiliz gazeteci Yvonne Ridley,Tüm dünyaya nefret ettirilmis talibanin eline esir düsüyor, serbes birakildiktan sonra Müslüman oluyor..Hemde Islam`in hararetli tabligicisi olup cikiyor
youtube.com/watch v=VQRXwoEgZlI&feature=player_ embedded
Ya Bizler ne Alemdeyiz?Alicimiyiz vericimi?Yoksa bosluktami
Doga bosluk kabul etmez..Hicbirseyde duragan degildir.Ya alici yada verici olacaksiniz.
Yada ölücü
Arif olmaya gerek kalmadi saniyorum
Bu Mübarek ramazani yabanci komsularimiza el uzatarak gecirmeye nedersiniz..Zira bu din onlarinda fitrati dinleridir.!
Ekmeksiz kalana ekmek vermek kadar önemli bir insanlik vazifesini icra etmenin hazini duyacaksiniz…Tabiiki maddi aclarida unutmayalim..Bilhassa SOMALI kötü durumda.!!!
Umarim burayla nealaka diyenler cikmaz..Elzem olan istisnalar kaideyi asla bozmaz
Saygi ve sevgilerimle..Hayirli Ramazanlar