- 1312 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hanımağa34 ün An……. den çektikleri Bataklığa sürüklenişi
Çok şen şakrakım
Artık çok neşeliyim
Çünki doğru ve samimi
Tüm şiir ve yazı ve saireyi
Silmeyi başardım
Ne mutlu çalma çırpma yazmadım
Ne kadar onurluyum
kimsenin arabasına binip
O arabanın klaksonunu çalmadım
Kendimi tebrik etmeliyim
Çok bilmişlerden
Yüze gülüp arkamdan bıçaklayanlardan
Yüzümün akı ile kurtulduğum için
08_04_2010 Perşembe
Hanımağa34 / Nazife Görgün
An……. YE YAZDIĞIM VE BIRAKTIĞIM TEK ŞİİRLE BAŞLIYORUM
GİRİŞ
Söze böyle başlamaya karar verdim çünki ben edebiyatın e /sinden haberi olmayan ama okumayı ve şiirleri seven insan olarak kendimce her köşe bucağa, gazetelerin boş kenarlarına . giysilerin model kalıplarıma bile içimi döken edebiyatı yaşayarak yazan biriyim.Bas bas bağırdım ben avamım diye gelin görün ki sesimi duyan olmadı ..
2008 yılı bir sabah yine okkalı türk kahvemi yaptım tütünümü yaktım pc başına geçtim işe gitmeden bir iki el tavla atayım da zihnim açılsın keyf yapayım dedim ..o zamanlar süperonline.com diye bir oyun sitesi vardı evet oyun için güzel bir site lafı uzatmayayım tavlaya girdim .Masamı açtım bir rakip geldi oyuna başladım bir iki üç derken rakibin anasını ağlattım.
Rakip dayanamadı en sonunda dedi ki Hanımağa sen kim oluyorsun da bugüne bugün koskocaman bir şaireyi ezip geçiyorsun.! Ben ki net dünyasının tanıdığı bir şaireyim özel sitem bile var.
Ben
Oyunda şaire maire değil babamı bile tanımam zar ortada zeka ortada yenseydiniz dedim..
Eğer şiir yazmak marifetse tavlada yenilmemek için bende dört bucağa yazarım yazdıklarımı da eşe dosta okurum dedim..
Merak etti masa geneline bir şiirimi kopyalamamı sözledi kopyaladım ağzı açık kaldı bak sen dedi sadece tavlada değil şiirleriylede usta bir Hanımağa varmış karşımda neden bir edebiyat sitesinde yayınlamıyorsunuz bunları?
Sanal alemde olmak bana göre değil dedim bunlar benim mahremim bunlar atmaca, tutmaca çalmaca değil 50 yılın yaşanmışlıklarımın birikimi..
Sözün kısası Sayın Ahilya Döner Özeke hanımefendi msn adresimi aldı tel numaramı aldı ve biz özelden görüşmeye başladık beni ikna etti An……..nin çok güvenilir bir site olduğunu işbankası sponsorluğunda kurulduğunu anlattı resmi güvence verdi ve nasıl üye olacağımı telefonun ucunda tarifleri ile ben An….. ye üye oldum…Ah keşke olmaz olsaydım.!!!rumuz konusu problem oldu dedi Pamukşekeri olsun rumuzun dedim nasıl olur yıllardır Hanımağa derler birden pamuk şekerine nasıl dönerim .. Zaten şeker gibi kadınsın olur dedi Hanımağa üyelere itici gelir çok sert çok ağır gelir dedi.Pamukşekerini kabul etmedi sistem bende mecburen Hanımağa34 ile kayıt oldum.
BAŞLANGIÇ
Bismillah An……inin içindeyim şaşkınım binlerce şair binlerce şiir artık ben pc başına mıhlandım gece gündüz arsızca tüm kaydedilen şiirleri okumaya uğraşıyorum..
Uğraşıyorum da mesaj kutuma yada hakkımda yazılanlara devamlı davetler geliyor .
Serde hanımlık var serde ağalık var davetleri geri çevirirmiyim riayet etmeye başladım .
Bu davetler kişilerin kurduğu guruplarmış (tuzaklarmış) bende davet üzere üye oldum ..
Kaç guruba üye olduğumu şuan unuttum hatırladıkça sizlerle paylaşacağım .Ve bir bakıyorum rumuzumun yanında yıldız ne olduğunu bilmiyorum oysa beni yönetici yapmış gurup kurucusu bazı görevlerim var şimdi . guruba gelenleri karşılamak şiirlerini paylaşmak beğen beğenme şiirine güzel yorum yazmak puan vermek gibi (açıkça yalakalık yap diyorlar .
Yalakalık kim ben kim diye hiç sormuyorlar .
Pc başında sabahlar oldum gözlerim iyice bozuldu ben hala yöneticilik görevimi dobra ,dobra gönüllü yapmaya uğraşıyorum.Ah salak kafam ah kime yaranacaksın diye hiç düşünmüyorum,.Bu ara benim şiir sayfam yok ve şiirlerim merak ediliyor .
Döner ablama tel açıyorum durumu anlatıyorum yetkili şairlik belgesi almam lazımmış
Allah ,Allah ben şair değilim ki neyin yetkisi neyse hemen resmi kimliğimle müracaat ediyorum Ankara ya faxlar çektiriyorum yeğenime bakıyorum kabul olmuş şiir kaydetme sayfam açılmış seviniyorum masum her insan gibi gerçekten seviniyorum..
Ahh keşke sevineceğime ağlasaymışım ,,,
İlk zamanlar bana gelen tüm kötü ahlaksız mesajları ne yapacağımı bilmediğimden N……. hanıma msn den kopyalayıp yolluyorum.. Ve kötü amaçlı üyeleri engellemeyi öğreniyorum,
Körü körüne hala tertemiz insanca yaklaşımlarımla devam ediyorum asil yöneticilik görevime ) Bayansan birde rumuz Hanımağaysa vah haline vah demeyi bilmiyorum.
Bunu öğrenmem iki yılımı alıyor çünki ben hala kimseye toz kondurmuyorum aklımca çünki edebiyat gönül işidir gönlü çalışanın kötülüğe aklı çalışmayacağına öylesine inanmışım ki zavallı Hanımağa şartlamış kendini tam elli yıl kusuruna bakmayın emi…
Yetkili şairliğimin birinci haftası haftanın şairi oluyorum .Hakkımda tanıtımım ve şiirim yayınlanıyor Gazetede Gündüz yayınevinden ve sitelerinin arşivine ekleniyorum.
Böylece ben aslında bataklığın ucuna kadar çekiliyorum .toz kondurmadığım insanlar,.sözde edebiyatçılar,şaircikler başlıyor kuyumu kazmaya
Guruplar arasındaki soğuk savaşın içine düşüyorum aniden alev alev hırs, taraf, yan ,siyasi görüş ayrılıkları din mezhep farklılıkları Vatan severler ve Vatan hainleri tek tek birleşip topluca yakmaya başlıyor insanlığımı sevecen yüreğimi ve namusumu .!!!
Canıma kast tehtitler gurup ana sayfasından yazılıyor.Namusuma kast mesajlar guruplar anasayfasında uçuşuyor .
Ama ben korkak değilim çiğ yemedim karnım ağrımıyor .ve karakter meselesi mücadeleci biriyim . Başlıyorum bataklık farelerinle mücadeleye fareler besili namus yemiş, can yemiş dürüstlüğü ,insanlığı yemiş şişmişte şişmiş sanal kuvvet onlarda ,ben mürekkep yalamışlar sanıyorum oysa onlar lağım yalamışlar bilemiyorum.. Her yaşın cahilliği vardır onu öğreniyorum. İşin en acı yanı ise şikayet edecek mercinin kötüden yana olması üye sayısı tıklama randı peşinde olması işte bardağı taşıran son damla bu
Kişisel sayfana giriyorsun şiir okuyacaksın adlı adınca bir reklam bilmem kim bilmem kim yatağına erkek bekliyormuş hazırmış hemde Türk kızıymış önce reklamı okuyorsun ondan sonra şiir benim ağırıma gitti şikayet listesi hazırladım sayfamda ,serbest kürsüde ve mavi masada yayınladım ilgili merciye şikayet listesi yolladım.. Nafile sanki edebiyat sitesi değilde kodoş sitesi illa Türk kızı ibaresi kanıma dokunuyor ne yani türk kızları fahişemi yada üyeler abazamı hemen atlayacak o kızın yatağına of of of ne günlere kalmışım..
İyice tiksiniyorum nevrim dönüyor ama yapacak bişey yok kendim yazıyorum kendim okuyorum .. Sözde edebiyatçılar şaircikler popüler olma sevdasında guruplaşmaya gurup ana sayfasında günün ,haftanın ,ayın şairi olma sevdasında diğer değerlerimiz arka planda kalıyor ..İnsanlık yok olma yolunda dobralık ise bitmiş başlıyorum dip not olarak
GERÇEK İNSANLIKve SEVGİLER HİÇ TÜKENMESİN yazmaya yine kimse üstüne alınmıyor. Çünki kendilerini insan ve sevgi dolu sanıyorlar . Benim gözümle kendilerini görmeye imkan yok anlıyorum .Özellerine çok defalar uyarı mesajları atıyorum mesajlaşıyoruz . onlar haklı ben haksız oluyorum . olsun bee varsın onların eşeği dişi olsun diyorum .
Giriş uzun oldu galiba şimdi editörüm kırpacak bunuda biliyorum
Allah ömür verirse bana bir daha ki yazımda
An……. de grup savaşlarını insanlığın, edebiyatın, sevginin, aşkın nasıl paramparça edildiğini nasıl yok edildiğini. nasıl paspas gibi kullanıldığını yüzsüz arsız ve terbiyesiz olduklarını kanı bozukları açık açık tabiri caizse Hanımağa lisanıyla dobra dobra isterseniz isim ve rumuzlarınla anlatacağım.İkinci yazımda Çete savaşlarına dönen A……. gruplaşma savaşlarını yazacağım.
Şimdi gerçek insanlığın ve sevginin toplandığı şu edebiyatdefterindeyim ailesinden bir ferd olduğum için Allaha şükredenlerdenim sizde edin derim. Allaha emanet olun edebiyatdefteri sıcaklığında kalın
Sevgi dolu selamlarımla sizleri kucaklıyorum.
Hanımağa34 / Nazife Görgün
12_01_2011 Çarşamba