- 751 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
hiçbirşey
bu platformda yazıcağım ilk eleştirime hiçbirşeyi eleştirmiyerek başlıyorum. evet hiçbir şeyi eleştirmeyerek, ne ülkenin sorunları, ne insanımızın çaresizliği ne de azalan ve yok olan "insanlık".!
yarımını düşünmüyorum, umut da beslemiyorum, hayatın çilesi derdi yok benim içimde, onlar başkalarının uydurduğu birer bahaneden ibaret. ben mutlu olmayada çalışmıyorum çünkü mutluluk anlık bir durum. elimdeki çay bardağını sehpanın üzerine koyarken elimden kayıyor tam düşecekken bardağı yakalıyorum ve mutlu oluyorum fakat içindeki çayın tümüyle yerdeki krem halıya dökülmesi benim tekrar huzurumu kaçırıyor. bardak kırılmadıya diyorum sözde bardağın dolu tarafından bakıyorum ama elimdeki bardağın tamamen boş olması fazla ironik galiba..
hiçbirşeyi eleştirmeyerek yazdığım bu eleştirimin sonuna bi "."(nokta) koymak istiyorum fakat birşeyi eleştirmeden geçemiyeceğim hiçbirşey eleştirilir mi yahu?
YORUMLAR
Hoş geldiniz... Sanırım, ELEŞTİRİ YAZARLIĞINA soyunmuşsunuz. Kişileri mi, eserleri mi, güncel/güncel olmayan konuları mı eletireceğinizin ipuçlarını da vermemişsiniz... Yazılarınızın objektif olmasını, dikkatle inceleyebildiğiniz konularla/eserlerle ilgili olmasını, analiz ve yorumlarınızın okunabilir olmasını dilerim. Geniş açılarla, geniş bir bilgiyle ve hassasiyetle eseri/konuyu degerlendirme kabiliyetine sahip olduğunuz umudumla bol şanslar...