3- Kumru, İntikam ve Yalnızlık
Ben bu öyküye yarım kalan öykü diyeceğim nerdeyse...
Kısmet olmadı bir türlü devamını getirmek... Ama yazılacak inşaallah...
YORUMLAR
Sevgili Saadet Hanım, seriye ara vermiştiniz. Bu aralar bazen bir önceki bölümün unutlmasına sebep olabiliyor. Arada kopukluk olmaması için serinin bölünmemesinden yanayım.
Yine samimi bir anlatımla öyküyü -ya da anıyı- nihayetlendirdiniz. Kutluyorum sizi. Sevgilerle.
Saadet Ün
İçimin yangınıyla yazınca asıverdim sayfaya... Sonra diğerlerini...
Ama ara vere vere... Ara verdim çünkü bir türlü ya zaman bulamadım yazmaya ya da o duyguyu...
Öykü bölümüne ekledim ama bu öykü de değil ki... Anı desem ya da hikaye belki daha doğru olurdu. Hoş yazdıklarımı kuralına göre de yazmıyorum ki bir adı olsun... Yazıp duruyorum içte yüreğim konuştukça...
Yazıp bitirsem, iki bölüm halinde hikaye bölümüne eklemeyi düşünüyorum. Ama sanırım yine yanlış bölüme eklemiş olacağım hikaye bölümüne ekleyince... Siz, yani benim gözümde öykülerin ustası, bu yazdıklarımın adını "anı" koymuşsanız, anıdır...
Aslında sıkıntısını çekiyorum bitirememenin... üzüntüsünü...
Hadi dua edin de biteriyim :)
Çok teşekkür ediyorum...
Sevgimle.
Ne yazacagini bilemiyor insan bazen okudugu yazinin basinda
insansizligimiz kivrim kivrim kivraniyoruz ama degistiremiyoruz iste gercekleri.
Kutluyorum yasatan yaziyi
sevgmle
Saadet Ün
Çok teşekkürlerimle, selam ve sevgiler...
Üç bölümü de az önce okudum.
Ama şaşırmadım sonuca. Günümüzde çoluk, çocuk ne aileleri bile kiralarını ödeyemedikleri için kış ortasında sokaklara atan insanlar var acımadan ne yazık ki.
Bizim evin de kumruları olur her sene. Aynıları mı gelir, başka kumrular mı bilmem ama pencere hep aynı penceredir. Gelip yerleşirler oraya ve yumurtalarını yapıp, günlerce dişisi ve erkeğiyle sırayla tünerler üzerine. Böyle kaç yavru yetiştirdi anacığımın penceresi. Kendisi bile unutmuştur sayısını. Kediler kapmasın diye, yaptıkları mücadeleler de cabası.
Sevgiler,
Saadet Ün
Ve o merhamet taşıyan yüreğinden...
Çok teşekkür ediyorum...
Selam ve sevgilerimle.
Yazı ve fotoğraf, bu anlatılanlar kurgu değildirin belgesi. Yazı yazmayı bilen bir kalem de olunca işin içinde, okumayanın aklına şaşarım, oluyor. Zararın neresinden dönersen kardır. Ben de bundan böyle okurum, hem geçmiştekileri, hem gelecektekileri; ne yapayım. Favori yazarlarımın arasına tıkladım bile... SAYGIYLA.
Saadet Ün
Evet, sizin de dediğiniz gibi kurgu değil....
Öylesine çok etkilediki bu olay beni, yazmadan duramadım.
Hem bu benim kumrularıma ve gün görmeyen yavrularına karşı bir vefa borcumdur... Yok olmuş, dağılmış olsalar bile...
Ne yazık ki, insanların acımasızlıklarını gördükçe daha çok sever oldum hayvanları...
Saygılarımla.