- 454 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bittiğim an :)
ayağım burkuldu. Çıkık varmış ve bir kadın anneme çıkıkçı tavsiye etmiş. İnanın yürüyememek öyle kötü ki, insan kabul ediyor. Ediyor da yani bi krem sürme olmadı iğne olmadı ovma gibi şeyler aklımdaki. Adama gittik annem ve o komşu ile. Oturdum. Adam kanepenin adlından bildiğimiz hanı meyve doğrarken felan ne diyor hanımlar ona altlık mı tahtadan olur hani düz bir zemin yaratmak için. Onu çıkardı ve ayağını bunun üstüne koy dedi. Pekala dedim koydum. Adam yine kanepenin altından merdane, evet evet bildiğin merdane çıkarmaz mı. (abbooov) en sonn annemin yüzüne sünnet olmadan 6 saniye önce böyle bakmıştım sanırım. Bir anda olayın dehşetiyle kafamı anneme çevirdim. Annem ve yanımızda gelen komşu, gözlerini kapatmış ve elleriyle kulaklarını tıkamıştı. (anam anam anam anaaaaammmmm huma kuşu yükseklerdeeeeeeee ğeğeeee ğeğeeee ğeğe ğeğe ğeğeee)
Olayın şokunda tekrar kafamı adama çevirdiğimde adam gözleriyle ayağıma odaklanmış ve merdane olan eli havadadaydı. Can havli ile ayağımı kıpırdatamadığım için kendimi öne doğru attım. Atmaz olaydım. Adam pozisyonunu almış hedefi ezberlemiş ve hedefe doğru merdaneyi vuracakken gözlerini kapamıştı. Ya Bismillah diyerek..
-ee ne var bunda tam anlamadım ki beeen
Ayağı kurtarmak için kendimi öne attığımda tahtanın üstündeki organım ayağım değil, baba olmamı sağlayacağını düşündüğüm diğer uzuvdu.
O an beynimden geçenleri tahmin dahi edemezsiniz
Son 1 saniye
-bu bir rüya olmalı bunu kabullenmiyorum bu bir rüya, bu bir rüyaaaa
Son 0,5 saniye
-üüüüü, ühü ühü ühü ühü aaaaa üüüüü hıçkırık hıçkırık hıçkırık
Son 100 milisaniye
Bir daha günah işlemicem beni affet, beni affet, bana bağışla ya rabbi
Son 50 milisaniye
Ne hayır mı? Hey şeytan, bak gidiyor bir şeyler yap yoksa nasıl bana günah işletebilirsin ki hadi amaa
Son 25 milisaniye
Bakar keeeen ar dın daaan, gitme kaaal di ye me diiim, di ye me diiiim, di ye me diiiiimmm.
Darbe hedefi bulmuştur…
Kuzey Afrika antilopları göç yolunda bir göl kenarında su içiyor. Aslanlar yılın bu mevsiminde zamanının çoğunu buldukları gölgelerde geçirirken maviliklerde sürü halinde göç eden …..
Ne oldu ki şimdi?
Aaaaah ha diii, sansür diye bir şey var dimi
Darbe sonrası annem hemen atıldı;
-oğlum, oğlum bi şeyin var mı?
Cevap zaten tüm olan biteni anlatıyordu
-ay anne yok ayol
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.