aşk nasıl güzeldir?
aşk ulaşılmadığı zaman mı güzeldir? yoksa yaşandıkça tükenip kayıp mı olur? aşkı kutsal kılan mesafeler midir? yakınlaşıldığında biter mi aşk? iki ayrı ten birbirine değdiğinde çıkan kıvılcımlar daha sonra söner mi?
sevdiğinde mutluluğun ne olduğunu anlar insan ama ayrılık başa düştüğünde acıların en büyüğü yaşanır snki.. ölüp ölüp dirilmekten çok daha iyidir ölmek.. o senin hayatında yaşama sebebi olduktan sonra bir anda hiçten bir sebepten dolayı gidiyorsa çok kötüdür aşkı yaşamak.. ne aşkı yaşamak isterler ne de yaşamamak.. akıllarında hem güzel anılar hem kötü anılar hep bi çelişki içindedir neden peki? doğru bi ilişki mi diye düşünmek için...
insanlar bir çok kez severler ama yalnızca tek bir kez aşık olurlar diyorlar ne kadar doğru bunca zaman meğerki çok kişiyi sevmişim ama yalnızca ona aşık olmuş onunla yaşamak istemişim.. yalnızca onunla bir gelecek düşünmüş çocuklarımız olunca ne ismi koyacağımızı düşünmüştük.. yanızca o sarılmıştı bana o öpmüştü onun kokusunu içime çekmiştim ne kadar güzeldi herşey tabiki güzel anılar...
insanlar sadece görmek istediklerini görürler diyorlar ya.. çok doğru mesela camdan dışarı baktığımızda ya dışarıyı görürüz yada camda yansımamızı hangisini göreceğin senin kararındır... bardağın dolu tarafını değil boşunu görürsün..
hayat zor olsa bile aşk bu hayatın tatlsıdır....