- 1623 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seviyor-Sevmiyor
İlkokul öğrencileri olan bir kız ile bir erkek arasında geçen seviyor-sevmiyor mücadelesi . Erkek kızı görüyor ve çok seviyor.Kız için çok şey yapıyor ; evine giderken takip ediyor , onun için şiirler yazıyor , sürekli kızın etrafında dönüp duruyor.Kız ilkönce bunları fark etmez bir arkadaşı gelip erkeğin onu çok sevdiğini söyler. Kız istemez , çünkü bir sürü neden var- dır ; kız aşık olduğu , bağlandığı birinden kopalı çok olmuştur fakat unutamamıştır , ayrıca artık erkek yüzü bile görmek istemiyordu , nefret ediyordu erkeklerden ,aşk bitmişti onun için, bir daha yaşamayacaktı , tatmayacaktı ‘‘aşkı’’ , en önemlisi de bir hayal kırıklığı daha istemiyordu.Ama bunu kimse bilmiyordu , arkadaşlarına söylemiyordu , saçma bahaneler uyduruyordu; o benden küçük , kardeşim yaşında vb. saçma bahaneler…
Erkek kızın peşini ne olursa olsun bırakmamıştır , kızın dediklerine rağmen peşinden koşmaya devam etmiştir.Kızın arkadaşları ile arkadaşlık kurmuştur.Kızın arkadaşları erkeği kıza övmeye başlamıştır.Kız erkeğin bunca çabasında kendisini görmüştür , kendisine benzetmiştir.Çünkü; kızda sevdiği için bunları yapıyordu bir erkek için sevdiği her ne yaparsa yapsın hep bir umut olurdu içinde.Kız kendisini erkeğin yerine koyarak bir karar almıştır ve tanıma şansı vermiştir erkeğe.Erkek o kadar mutludur ki , kıza sürekli çok sevdiğini söyler , onun için şiirler yazar , onun için her şeyi yapmaya hazırdır.Kız ilk defa yanına geldiğinde , heyecandan titriyordur , işte kız ‘‘o an aşık olmuştur erkeğe’’.Hiçbir şey umurun da değildir çok seviyordur erkeği.Bunu gizliyordu herkesten hiç kimseye belli etmiyordu , özelliklede erkeğe, erkek onu sevdiğini söyleyince , o da demek istiyordu ‘‘SENİ SEVİYORUM’’ ama içinde tutmalıydı , sabırlı olmalıydı.Kız aşık oldu evet ama ya yine hayal kırıklığına uğrarsa?
Kız bu yüzden belli etmezdi sevgisini , erkek hep kızın kendisini sevmediğini düşünürdü !
Bilmiyordu ki kızın onu çok sevdiğini.
Kız bekletiyordu erkeği , bakalım oda diğerleri gibi ‘‘aynı mı’’ yoksa ‘‘farklımı’’ bunu anlamak istiyordu ve zamana ihtiyacı vardı.Kız erkeği tanımaya çalışırken gün geçtikçe daha çok sevmiştir , sanki erkek onu hiç bırakmayacakmış gibi bağlanmıştır! Tam oldu bu iş derken , erkek kızın kalbini kırar , kız vazgeçer yine bekler-bekletir.Erkek , tam kızın güvenini kazanır derken bir hata yapar kızın güvenini yine kaybeder.Erkek hep kızın çok beklettiğini düşünür bunun için hep kızı suçlar sabırsızlık gösterir, aslında kendisi beklemeyi uzatır farkında değildir.
Kız artık bu kadar zaman yeter der kendisini suçlar çok beklettiği için.En çok korktuğu şey başına gelmiştir erkeğe çok bağlanmıştır.Erkek ise artık sabredemez beklemez! Kızı sevmemeye unutmaya başlar ve başarır kızı artık sevmez unutmuştur zamanla , tavırları sözleri ve davranışlarıyla kıza acı verir.Kendi kendine yarattığı saçma düşünceleriyle intikam alır kızdan.Kıza sevmediğini belli etmiştir artık.Çok kolay olmuştur kıza acı vermesi.Kız erkeğin yaptıklarına karşı acısa da kalbi affedecek, unutacak kadar çok sever.Erkek kızı sevmese de kız başkasını sevmeyecekti , gelmeyeceğini bilse de sadece sevecekti , bir karşılıkta beklemiyordu.Peki ya unutmak ? unutmaya çalışmamıştır bile.Onunla geçen o kadar iyi kötü günleri nasıl unutacaktı , hadi unuttu diyelim onunla yürüdüğü yollardan geçince hatırlayacaktı ama ! O günler aklına gelecekti .Biraz zaman geçmişti , erkek kıza bir şans vermişti ama öncekinden daha kötü davranıyordu kıza.Kız sadece dayanıyordu !
Ve bir gün kıza Bitti başkasını seviyorum dedi . Kız o zaman bitmişti , bekliyordu gerçi böyle bir şey ! Artık söyleyecek bir tek sözü bile yoktu kızın erkeğe karşı.Çünkü ne dese , ne yapsa DEYMEZDİ ! Kızın tek pişmanlığı ; erkeğe tanıma fırsatı vermesiydi . Yine aynı hatayı yapmıştı kız ; ‘‘GERÇEKTEN SEVMİŞTİ’’ . . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.