- 666 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Sanal oyunlar
-Merhaba! Bana hayalimdeki şehri kurmamda yardım edermisin?
-Merhaba… İyi de ben ne yapacağım.? Bilgim yok!
-Sen bir şey yapma! Tren kullan, kağıt helvanı ye!
-Ben tren kullanmayı bilmem ki...
-Takma kafanı tüm yetki sende .
-Anlamadım.
-Ya takma kafana! Bak ne diyorum: Gel seninle akvaryum kuralım!
-İyi de az evvel şehir kurmaktan bahsediyordun…
-Ha evet unutmuşum...Öncelikle muhafız istasyonu kuralım. Sonra polis karakolu. Bana biraz enerji yollar mısın oradan?
-!?!?
-Seninle anlaşamayacağız galiba… Ben senden birşey isteyince ”al“ de kafi tamam mı?
-! ? Tamam...!?
-Bankayı da kuralım. İnşaat izni veriyor musun?
-Tamam... Verdim…
-Bak, hemen öğrendin… Çok kolay… Onaylaman yeterli…
-:S...Hı hı anladım.
-Unutma burada senin onayın olmazsa hiçbir şey yapamayız. Nikah salonunu da yapalım. Çatı makasını verir misin? Mikrofonlu kulaklığı verir misin? Depo kadrosuna gidelim. Ardından da banyo için eşya seçeriz olur mu?
-Olmaz demem gibi bir şansım olmadığı için, tamam!
-Buradaki amacı sana anlatayım: Şimdi seninle bir şehir kuruyoruz. Eksik hiç bir şeyi bırakmadan yapmalıyız. Böylelikle diğer şehir yapanlardan çok daha erken bitirip kendimize ait şehrimizin açılışını ilk biz yapmış olacağız.
-Yani burada zaman önemli öyle mi?
-Evet. Elimizden geldiğince hızlı davranırsak o da tabi ki...
-Anladım...
-İlkokul seviye üç bunun kadrosuna katılalım mı?
-O ne demek anlamadım?
-::S. Bende anlamadım. Biri davet yollamış. Neyse biz işimize bakalım...
-Bana karolar, saten yastık ve çimento yollamamda yardım eder misin?
-Hiç birbiriyle alakası olmayan şeyler… Ne saçma!
-Bence de saçma ama ne yapayım elimdeki liste sıralamasına göre gidiyorum.
-Puffff...Sıkıldım bu saçma oyundan...
-Bizim gaz federal hapishane binasında personele ihtiyacım var. Sonra seninle birlikte imparatorluklar kurup, karanlık İttifak’ı mağlup edelim. Ha ne dersin?
Geliştirme Planı öğesine ihtiyacım var. Bana yardım eder misin? Dünyayı kötülerden temizlemek için bana geliştirme planı lazım. Bir tane yollayabilir misin?
-Uff amma da yorucuymuş! Ama sonunda bitti...
-Evet çalışman sonucunda sana damga pulu hediye ediyorum...Ama daha çalışmamız bitmedi… Seyehate çıkacağım arkadaşım olur musun?
-İstemem ...
- Mesela yani…
-Mesela hesela! İstemiyorum! Uzatmanın bir manası yok...
-İyi anladık. Çiflik kuralım o zaman. Ona hayır demezsin değil mi?
-Hayır neden diyeyim… Desem bu yazı bitmeyecek. Her dediğine hayır der, nedenini sorardım.Yazara yardım etmek daha fazla canını sıkmamak için tamam diyorum.Yoksa bir X basmam yeterli olurdu biliyorsun.
-Tamam ya bitmek üzere zaten.
-. Bana katıl! Şirin hayvanlarımız olsun… Muhteşem yiyecek içecekler yaratalım… Beraber çalışarak sulu meyveler ve güzel çiçekler yetiştirelim…
-Ne saçma ya! Sanal alemin meyvasında su ne gezer.Kim kimi kandırıyor.Milletin canı sıkıldıkça şehir kuruyor. Çiflik kuruyor. Çocukları torunları bile oluyor. Ne boş ne gereksiz zaman kaybı!
-Anladım canın sıkıldı. En iyisi Mahjong Trails’de bana katıl, dünyayı birlikte dolaşalım! Ha ne dersin?
-Ay deli olacağım…İstemiyorum ya!
-Peki peki kızma. Otur az dinlen.Yorulduğun için canın sıkıldı. Rahatla biraz. En iyisi seninle çanak okey oynayalım.
-Ben normal okey bilmem, kaldı sanaldan çanak okey oynayacağım.Ya ben çıkıyorum…Bu ne saçmalık!
-Bak hemen karar verme…Tavla da olabilir. Texas holdam poker, Farmville.Ya dursana en azından birer kahve içerdik...Heyyy..........
YORUMLAR
Canım senin de bilmediğin oyun yokmuş. Güldürdün beni yine. Hele son cümlelerin:))
Hiç sevmem bu oyunları. Bir ara farmville furyası vardı. Ne gülerdim Allah'ım. Millet köyde bahçeye inmeye üşenir. Kadınlar tembellikten bir saksı çiçek yetiştiremez balkonlarında ama hararetle çiftçilik oynuyorlar:))
Kutluyorum canım. Sevgiler.
Ülviye Yaldızlıı
Dediğin gibi gerçek hayatta ottan ,böcekten korkanlar.Sanalda hararetle tarla da çapa yapıyorlar:)
Benim saksılarımdaki gerçek domatesleri koklayamadıktan sonra ,ne yapayım sanalın yalanını:)
Seviyorum göynünü kuzum:)
Ülviye Yaldızlıı
Bir ara ben de çok oynardım. Müptelası olmuştum. Şİmdi heves etmiyorum pek. : )
Şİmdilerde , ben ve cümlelerim; ikimiz birlikte oynuyoruz.
Yazı güzel. Sosyal bir gerçeklik. Tebrikler...
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Sevgim sana taa yürekten /her vakit...