- 705 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ADI YOK Kİ 10
ADI YOK Kİ 10
Adalar mı aşkı doğuran yoksa aşk mı onlarda patlayan...!!!!!
Aşk kıyıları seviyor mavi denizleri kucaklıyor, güneşi görünce başındaki şapkayı atıyor..
Adımlar yan yana geliyor birbirini ölesiye takip ediyor.
Evet önce sevdim onu tüm ruhumla kucakladım sonraysa gözlerim gördü onu..
Aslında hiç sevmeyecektim ben, ruhumu sonbaharlara salmıştım,yalnızlığı sevmiştim özlesem de özlesem de.....yakışan yalnızlıktı bana.
Ben sadece bir sürgündüm galiba aşksızlıkta ki aşka.
Ah kelimeler ,içim deki sokaklardaki en haylaz çocuklardı ne yöne gideceklerini bilmeden koşarlardı tırmanırlardı bana ve içimdeki bilinmeze.
Aşk var ya aşk bir buğuydu bende... sonraysa denizlerden kalmış eski bir yosun tadındaydı.
Nasıl geldin, şimdi karmaşık bir giz bende.
Sen bana sevdiğim sevgilerini sundun, hep verdin verdin pes etmeden aktardın mavi aşkları.
Bense kilitli eski bir handım ,üzerine mühür vurulmuştum, aşka yasaktım.
Saçlarının yana düşüşüne, onları bölen ikiliğe
Alnından başlayan ve ayak bileklerinde duran
Yani senin olmayan, seni bir boşluk gibi saran hüzne yerleştir beni ve aşkı..
onu al ve ülkendeki en güzel tepeye yerleştir..
aşk bende çok kaldı sevdiğim, yorulmuştur da bende hadi tut küçük ellerimden ısıt onu ve koru o yeşil ve derin gözlerinle..
Bir sevgililer günü içimdeki tüm birikmişliklerle sana hoş geldin dedim adamım hoş geldin dedim.
Tamda sevgililer günü aşka çeyrek kala hoş geldin sevdiğim hoş geldin..
ve böyle başladı sevdiğim içimdeki tüm heceler cümlelere sarılıp ta sana koştular.
AMA AŞK EN ÇOK SENDEYDİ YEŞİL GÖZLÜ KAPTANIM ,sevda sende ağır basıyordu çünkü seni seçmişti.
İlk seni seviyorum lar da senden gelmişti,bense bir çöldüm sanki kışın içinde..
Ama sen pes etmedin sevdiğim ne gece ne gündüz tuttun yüreğimin ellerinden incitmeden yumuşakça sarıldın bana gecelerde..
Kaçtım senden sevdiğim kaçtım, umarsızlığımı saçtım sana, ama aslında senin kadar yeşildim..
Sen yine tuttun beni kıskıvrak sardın hecelerde..
Beklemek en büyük güç sende...işte ondan sevdim seni bıraktım tüm gül kokulu sevdalarımı sana bıraktım....!
şimdi ben sendeyim artık, işte tamda çizdiğin yolda sana yol almaktayım sevdiğim adamım , umarım sevgilerimi büyütürsün küçücük dalgaları devleştirirsin bende.
Ne kadar zor olsam da tut ellerimden tut ki üşümeyeyim yalnızlığım da.
AŞKI YABANLARA ATMAYALIM Kİ YABAN OLMASIN ADI.. bu eller de..!
Hatice Nilüfer Karataş
YORUMLAR
yine sevgi yine aşk,,,
hep de var olacak..
yeşil gözlü adamının kaptan olduğunu şimdi bu yazıdan öğrendim..
ahhh be arkadaş,, bilmezmisin sen, denizci karısı yarı yarıya duldur,, derler
ve de her limanda bir sevgilisi vardır...
ahhh be arkadaş umarım ben yanılmışımdır..
adamım.,...
ne güzel bir kabulleniş bu..
adamım...
vefalısın,,, tıpkı bir erkeğin sevdiğine "kadınım..." der gibi,,
süperrrrsin,,,,,,,,,