SANAT FİLMİ İÇİN GEREKLİ MALZEMELERİMİZ HAZIRSA
sanat filmi için gerekli malzemeler: mümkün olduğunca kırışık, çamaşır makinesinden çıkmış gibi çok yaşlı babaanne, kağıt toplama arabası ve onu kullanan kavruk çocuk, anadolunun bağrından kopmuş yağız delikanlı, 3 varoş mekan (tercihi bozuk yollar), samsun marka sigara,anlamlı 2 çift göz, dalgalı sahil. evet. 145 dklık sanat filminiz hazır. ışığa gerek yok; soranlara anlam yarattım dersiniz! mesela haluk levent soranlara unuttum diyor..
malzemeler hazırsa film tarifine başlayabiliriz. yağız delikanlıyı alıp, mahallenin konfeksiyonunda çalışan kıza aşık ediyoruz... babaanneyi yatalak edip ara sıra yağız delikanlının sırtında hastaneye götüyoruz (niye arabaya binmiyorlar diyenlere anlam yarattım dersiniz) arada bir samsun sigara içirmeyi unutmuyoruz. mümkünse kibritle yaktırıyoruz.kültabağını metafor olarak kullanmadan geçmiyoruz... konfeksiyonun öğle arasında kızla çocuğu birbirine baktırıyoruz (burada 4 çift anlamlı gözü iyi kullanmanız gerekir) babaanneyi mümkün olduğunca yavaş şekilde öldürüyoruz... sonra yağız delikanlıya aynanın karşısında hayatın anlamını bulduruyoruz. buldurduktan sonra ibnelik olsun diye seyirciye söylemiyoruz... metafor olarak çöp toplayan çocuğu aralara serpiştiriyoruz. (soranlara anlam yarattım dersiniz)
evet. artık kızın köyünden töre cinayeti için birilerinin gelmesinin vakti geldi de geçiyor! hemen 2 tane doğu kökenli hiç konuşmayan adamlar getiriyoruz. yağız delikanlıyla bunları kapıştırıyoruz. sonra kızı yok yere öldürüyoruz. babaannenin mezarını, yattığı yatağı, kağıt toplayıcı çocuğu gösterip filmi bitiriyoruz.( soranlara - ucu açık sonlu film- anlam yarattım dersiniz) ha unutmadan aralara dalgalı deniz serpiştirmeyi unutmayın. ayrı bir tat katıyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.