- 1621 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
GİT__ME
GİT_ME DEMİŞTİM DEĞİL Mİ?
GİTMEN GEREKSEYDİ EĞER;GİDERDİN.GİTMEK ÖYLE KOLAY MI?BİRANDA SİLİVERMEK YAŞANANLARI,ALIŞKANLIKLARI VE DAHA DA ÖNEMLİSİ YAŞANACAKLARI.
AĞIZDAN ÇIKTIĞI KADAR BASİT DEĞİLDİR MASAYA YUMRUĞU VURMAK.SONRA BAKMADAN ARDINA BİR HÜZZAM MAKAMI EŞLİĞİNDE DERİN SULARA SALIVERMEK KENDİNİ.
BEDEN NE İSTER,NE SÖYLER UMURSAMASAN DA,
YÜREĞİN SÖZ GEÇİREMEYECEK KADAR ASİLDİR BÖYLE ZAMANLARDA.
SİLDİM DEMEK KOLAYDIR,UNUTTUM/SA ÇOK BASİT BİR OLAYDIR.HAYAT KAPILARINI ARALAMAK BİRER BİRER VE İSTEMEDİĞİN KAPILARI ARDINA KADAR KAPATMAK.
MALESEF!
MALESEF HAYATIN BU KADAR ÇOK KAPISI YOK.ACISI VAR TATLISI VAR ÇOK.AMA BU KADAR KAPI YOK!İSTEDİĞİN ZAMAN ÇIKIP GİDEMEZSİN.GEÇMİŞİNİN RENKLİ RENKLİ SATIRLARINI SİLMEYİ HİÇ AKLINDAN GEÇİRME.SAYFA DEĞİŞTİRMEKSE ÇÖZÜM DEĞİL;O KİTAP SENSİN SONUÇTA.
HER İSTEYEN GİDEBİLSEYDİ EĞER HAYATIN BİR BELEDİYE OTOBÜSÜNDEN FARKI KALMAZDI.YOLCULAR OLUVERİRDİK.
OYSA HER OTOBÜSTE BİRER ŞOFÖRÜZ BİZLER.
SÜRERİZ ONU;ARKAMIZDA KALIR İZLER
GİT__ME DEDİM DİNLEMEDİN.
OYSA BEN BAŞINDAN BİLİYORDUM.
BURDASIN İŞTE;GİDEMEDİN!
YORUMLAR
:) Bence sen yine de o kadar emin olma. Her gitmek isteyen gidemez bu doğru ama bazen de hiç umulmadık bir anda hiç gitmez zannedilen, sessizce gitmiştir de farkına çook çok sonra varılır.
Cümle içinde şık durmuyor farkındayım ama gerçek şu ki,
Gidene yok yakışır.
:) Sevgiler.
YağMuRun İzİ
İnsan kafasına koyduktan sonra yapar evet haklısın.Ama bunu yapmadan önce düşünmek lazım getiri ve götürülerini.Çünkü hayatta her şeyin bir faturası vardır ve hiç bir fatura hizmetten önce kesilmez :)
Bırakalım herkes davasında kendine yakışanı yapsın...
Sevgi ve selamlar sayın bayan :)