.....
...
YORUMLAR
Hoşgeldin Toynak
Büyük geçmiş olsun.
Çok büyük bir üzüntü duyarak okudum.
Yokluğun elbette, çok belliydi. Tatilde, olduğunuzu düşünmüştüm. Yaz mevsimi herkes biryerlere gidiyor. Sizede, hastalığı hiç konduramadığım için aklıma gelmedi doğrusu. Babanıza ve size büyük geçmiş olsun. Allah şifa versin.
Bu meydan sizsiz olamaz.
Hoşgeldin
Çok saygılar
Yorumum oldukça geç oldu Şecaattin bey, kusura bakmayın.
Yaz gelince yurt dışından yatılı misafirlerim oluyor, son bir haftadır hiç uğrayamadım, siteye.
Önce size ve babanıza çok geçmiş olsun, sonra hoş geldiniz diyorum.
İyi ki döndünüz, Rabbim tekrar göstermesin.
Selam ve saygılarımla...
Geçmiş olsun kardeşim.
İnan şimdi haberim oldu. Ben de çok seyrek giriyorum siteye. Bana da hoş geldin diyorlar. Tacattin bey ve Sevgili İsmet (Ağyar )'da yok. Onlar da gel-git. Yanlış anlama gelip giden, sitede şu sıralar sürekli kalamayanlardan.
Hoş geldiniz. Ucuz atlatmış ılmanıza sevindim.
Sevgi ve selamlar.
Ben de bir hayli ilgilendim hastalığınla.
Hatta bazen bu kadar da olmaz diyiceksin diye sakındım.
Fakat ben yokum çok ilgilenenler listesinde.
Üzülmedim desem yalan olur.
Mutmain olmam için az da olsa güzel sözler yazman gerekir yoksa bu garip hasta olacak üzüntüsünden.
Benim üzülmemden de en çok sen üzülürsün bilirim. Senin de üzülmeni istemem. Öyleyse beni üzüntüden kurtar yazacağın birküç cümle ile.
Saygılar ağabeyime.
Sağlıklı, sıhhatli günler.
Selamlar.
Toynak (Secaattin Öztürk) Ağabey
Mazlumlara çatmaz, yalana bakmaz,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Hakikatli yazar, usanmaz, bıkmaz,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Tertemiz gönlünde fazilet saklı,
Âleme yetiyor bil onun aklı,
Hiç haksız olmadı, her zaman haklı,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Sabırlıdır, kararlıdır biliriz,
Onunla şeniz, onunla güleriz,
Azmimizi hep onunla bileriz,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Sürekli erdem der, asla kin gütmez,
Gül bahçesinden başka yerde bitmez,
Sadece yüreğine gücü yetmez,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Daim özlü konuşur azar, azar,
Olumlu söyler, hep olumlu yazar,
Diyorum ki değmesin ona nazar,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Merttir, cesurdur, çok faziletlidir,
Her türlü varlığa adaletlidir,
Vatana, millete sadakatlidir,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Küstükleri ile hemen barışır,
En çetin şairlerle şiir yarışır,
Alplere, erenlere de karışır,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Saygısı, sevgisi edebiyata,
Bağlıdır insanlığa ve hayata,
Ustalığını gerek yok ispata,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Yoksullara ekmek, çorba, kaşıktır,
Şiir coğrafyasında sönmez ışıktır,
Bu millete, bu devlete âşıktır,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Gülünce güller açar o saf yüzünde,
Ömrünün özeti canlı özünde,
Bir kere caymadı daim sözünde,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Halkın tabiriyle bilin ki eydir,
Sözleri hüzünlü, çağlayan neydir,
Şiir ülkesinde tanınan beydir,
Usta şairimiz Toynak ağabey.
Durdu ŞAHİN
Durdu Şahin tarafından 7/27/2011 12:47:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
defterde güller açmış....toynak hem şiir hemde yazı yazmış...benden gıdasını aldığı için yine kaşınmışki....sormayın...geçmiş olsun gardaş...bende bir aydır eşimin kırılan ayağı ile uğraşıp durdum....halada devam ediyor şükür alçısı alındı...iyi bir bakıcı olduğumu söylüyor...iş başa düşünce her zorluk yeniliyor...hastabakıcı idim...aşçı idim...bulaşıkçı idim...daha neler neler...az kaldı atlatıyorum...bende yazamadım...arada bir deftere girip çıkıyordum...şimdi sıkı dur toynak...bir hapşırıkla dalağı şişiriyorsan öksürükle...ciğerleri sökersin...aman kendine dikkat et...çünkü sen vücudunla beyninle normalin ötesinde birisin....daha neler duyacağız senden...seni dolma kalem kutularında muhafaza etmek gerek...çünkü sen yaradanın bize garip ve eşsiz armağanısın...birinci derecede SİT....MÜZELERDE SERGİLENECEK TARİHİ BİR ESERSİN...tekrar hoş geldin diyor üçgen suratını tamamlayan yanaklarında öpüyorum...
su_misali(Gülhun Ertilav)
çok yaşayın emi Nermin hanım
Öncelikle hoş geldin Toynak abim. Bu bahar ve yaz ne sana ne bana yaradı. Hadi ben böyle deyip nankörlük etmeyeyim ama ikimizde aylarca sağlık açısından zor günler geçirdik. Sevgili Ansızın vefakar ve zor gün dostudur.
Biz seninle dostluğu arkadaşlığı geçtik artık abi kardeş olduk. O zor zamanlarındaki sesini hatırlıyorum da şimdikinden eser yoktu.
Sen bizim burada baş tacımızsın. Olmayışında yokluğun hissediliyor gerçekten. Edebiyat Defterini çok sevme sebeblerinden biri de sensin.
Hep iyi ol, hep sağlıklı ol, hep bizimle ol.
BANU ULUDAĞ tarafından 7/27/2011 11:12:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hoşgeldin abiciğim. Epey hastalıklarla uğraştığını biliyordum. Yani babanızın rahatsızlığını biliyortdum. Kendi rahatsızlığınızı da sonradan öğrenip aramıştım. Geçmiş olsun tekrar. Allah bir daha göstermesin o günleri. Saygılarımla, selamlar toynak abim. Bu site ne toynaksız, ne de tacettinsiz, ne de Bedrisiz olur.
Bedri Tokul
hoşgeldin sevgili abicim.....
çok çok geçmiş olsun..... her halini takip eden biri olarak bana soranlara gelmeme sebebini anlattım ama kimileri de işine geldiği gibi algılıyor başı şeyler.
sen baş tacısın ve en çok geldiğine sevinenlerden biriyim :)
yaşasınnnnnnnn ....
rabbim bir daha ayırmasın inşALLAH :)
Gittiğinizin farkında değilim ama, dönüşünüzün tanığıyım. Çok çok geçmiş olsun. gerçi alerji denen meret öyle yapışıyor ki koparmanın olanağı yok. Şükredin ki sadece polenlere karşıymış ve yılın bellidönemlerinde şikayetçi olacaksınız. Ya yıl boyu aynı şikayeti yaşayanlar nitmeli? Babanıza da geçmiş olsun.
Sabah sabah yüzümüze tebessüm yerleştirdiğiniz için teşekkür ederim. Tanışmak mutlu etti.
Can dost...
Çektiğin sıkıntıları görmesem de yakından bilenlerdenim...
Bu kalemşörlük, silahşörlüğe benzemiyor...
Vücudun dinç, yüreğin sakin olacak ki bir şeyler yazabilesin...
Sağlığına kavuştuğun, nekahet dönemini de atlattığın bu gün ki şiirinden belli...
Birden bire banada can geldi...
Haydi.... Peşrevlerle çıkalım Defterimizin çayırına...
Öptüm seni...