...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Birşey merak ediyorum; çok sık öyküler yazıyorsunuz ya -ben de öyle ya gerçi- kahramanlarınıza isim bulmakta zorlanıyor musunuz. Ben yazarken en çok bu konuda zorlanıyorum. Bir sürü öykü, isimler aynı olursa sanki bir öncekinin devamı gibi algılanabilir. Yeni moda isimleri kullanmayı sevmiyorum. Edebi değiller bana göre. Eski isimler daha yatkın öykü diline. Neyse, kişisel bir merak bu. Öyküyle alakası yok.
Finale kadar hızlı bir tempo var. Akıcı ve heyecanlı. Ama finalde aniden firene basmış yazar. Sanki bitmemiş gibi. Yoksa devamı var mı?
Siz alçakgönüllülüğe devam edin ama, beyefendi; güzel şeyler yazıyorsunuz. Hepsinden önemlisi emek veriyorsunuz.
Saygılar.
.
Aynur Engindeniz tarafından 7/27/2011 3:17:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kanlı bir senaryo...Şimdilerde revaçta çok medyada... Giriş çok hızlı..
Olayın doğal akışında polisin ilk olay yeri incelemesi ve soruşturmasına illişkin ayrıntı yok... Ancak sürükleyici...
Başarılar selam ve saygıyla...
Kemnur
Bir sonraki bölümde ne olacak meraktayım.. Nasılsa çok bekletmezsin :))
Kemnur
Karanlık yıllar ve içimizden söküp atamadığımız terk edilmişlik hissi... Bulamadığımız "neden" ler içerisinde yanıt vermeye kalkışan reflekslerimiz. Eminim yazarken bile ter akıyordur vücudunuzdan. Meşakkatli bir işin içerisinde olduğunuzu algılayabiliyorum ve titizlikle çalışıyorsunuz. Takdirim ziyadesiyle üzerinizde.
Beğeni ve çoğu an nefesimi tutarak okudum. Final tam arzu ettiğim seviyede bitiyormuş gibi yaptı ki hepimiz iyi biliyoruz burda bırakmayacaksınız öyküyü. Tebrik ediyorum sizi, ışıldıyor kaleminiz.