- 808 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
sevmenin gücü
SEVMENİN GÜCÜ
Onu ilk gördügüm günü hic unutamam.Tatlı gülümsemesi,kısık bakıslar,el mimiklerı hayran kaldım.Kalbının hızlı 1sekılde carptıgı ılk andı ve güzel günlerımın aylarımın basladıgı gündü.Bana ilk cümlesi neden ağlıyorsunuz? o kadar kalabalık arasından sadece o geldi yanıma.Hastaneden cıktım ve rahatsızlıgımın dahada artıgını ögrendım ölümcül bır rahatsızlık degıldı ama bünyemi tasıyamıyordum cünkü hayatımın baharında hızlı kosturmaca ıcındeyım.Hastaneden cıktm saatlerce yolda agladım bir parkta oturmus aglarken o geldı sordu bende bosverın hayat dedım.sızce hayat aglamaya deger mı?bu sözü bende cevremdekılerde derdım ama aglamak benım ıcın rahatlama yöntemı deım.oda yanlıs secım sorun neyse cözmek dedi.Hastalıgım sorun dedım.HIMMMMM.dedı hastalık enguzel sey moral ve gülümsemektır dedi ve onunla gülmeye basladık artık hayata sonraa...
Güzel 1ask hıkayesı onu cok sevdım oda beni.her gün 5dk olsa kacıs görüsmelerımız telefon konusmalarız harıka idi.herkesın yasadıkları gibi.her ask kendınde güzeldır yasandıkca.günler gectıkce alıstım ve onsuz yapamıyordum nefesımdı o benım.AMA rahatsızlıgım gene basladı tam sınavlarım zamanında hastane kaldım.O gene yanımdaydı kıtap getırdı beraber calıstık ve gectım tam dustugum yerden o kaldırırdı benı.
Okulum bıtmıstı o onceden bıtırmıstı.Askere gıtı o kadar zor oldukı beklemek ama gun gun ona mektup sıırlerım onunda bana yaza yaza bekleye bekleye askerlık bıtı.Artık aıleler tanısma zamanı geldı tanıstık 2mızde cok sevdıler guzel harıka hep hayal ettıgmız nısan torenı yaptık.6 ay sonrada evlendık.
Sımdı cok mutluyuz.1kızımız var sudenaz
kısa oz olarak sevgının gücü herseye yeter sevdıgınız yanında ıyı ve ozellıkle kotu gunde hep bulunun.bu hıkaye cok sevdıgım 1arkadasımın
Hayatın en güzel anı herşeyden vazgeçtiğiniz zaman
Sizi hayata bağlayan biri olduğunu düşündüğünüz andır