damla damla
ırzına geçilmiş mutlulukların ve faili hiç de meçhul değil.abartısız bir dinginlikle ana avrat sövüyorum boşluğa.gereksiz hiçbir ayrıntı gelmiyor gözümün önüne.sana kestiğim biletler kaçak.zevkine çalışan kaçak mevsimlik işçiler gibiyiz.arıza yaptığı yerde yedekleri sokarız.emrimizde tüm vatan evlatları yalanlarıyla amade..
ikindi üzerileri güzeldi be.yaşlanmak bir yana aklanmak nafile.gözümde bir tahıyyat an’ı.edebi ebedi zannıyla girişilen kaçak güreşler.sevdanın gözüne ayna tutan haşarılar.istisna bir müsemma.aklı ayrıksı bir ot.gücümle vurdum dibine dengesizliklerin.bahtı açık bir yoldur gammazlıklar.acı badem olup yenmiş.mevsim damla damla geçmiş.güz bahara sabaha kadar sıcak masallar anlatmış.ve deli orman hikayelerinde kırmızı başlıklı kız dedesini görmüş.
adıma ortak sancılar.zaiyatı pek bir müşterek.hilkat.eminim seri bir katil adayısındır, hangi ilde kaçıncı sırada olman pek önemli değil.beni cinayetlerinle şereflendir.öldürdüğün her bende biraz daha sona yaklaş.geceye sür yalnızlıklarını ve beni soytarılarına havale et.kredisi çıkmaz bir alacaklıyım.dizim bedenime isyankar.
demiştim: aynı yerde, aynı seste bekliyorum.tonumu bulmadan girme içime....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.