- 1068 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Bittiğim an -20-21- :)
Anılarım 20
Fıkrasal bir hikaye daha. Yakın bir arkadaşım var. İsim verip rencide etmek istemiyorum. Yolda giderken sağ yanda erik ağaçlarıyla dolu bir bahçe gördü ve Ahmet yılmaz muhakkak bu eriklerden yemeliyiz dedi. Ben kendisine, bu yapmak istediği şeyin doğru olmadığını, habersizce insanların meyvelerinden yemememiz gerektiğini, a hadiiii yarı ciddiyim bu konuda. Gözlerimizi erik bürümüştü.. ağaca çıktı ve bende arkasından çıktım. Ağaçtaki erikleri ışık hızında yok etmeye başlamıştık ki karşıdan gelen bir nine gördüm.
Nı nı nı nınnnnn..
Bize yaklaşıyordu. Gördü mü acaba derken kadın geldi geldi benim ağacın altında durdu. Elindeki bastonla dala vurmak suretiyle bastonu dalın üstüne basan ayağıma vurdu. Anladım ki kadının gözleri iyi görmüyor, erik düşürüp yemek istiyordu. Sessizce bir erik koparıp aşağı bıraktım. Kadın düşürdüğü eriği aldı ve cebine koydu. Sonra tekrar ayağıma vurdu. O vurdukça ben erik atıyorum aşağı. O vuruyor ben erik atıyorum. Ayağım perişan bu arada ama ses çıkaramıyorum.
Bir iki beş on yirmi yarım kilo bi kilo kadın hala vuruyor. En sonunda bende erikleri üçer beşer atmaya başladım. Kadının limiti yok hala vuruyor. Bi an artık sabrım taştı son erikleri de attım. Kadın bir kez daha sopayı ayağıma vurunca dayanamadım;
-teyze bitti bitti yeter ayağımı çürüttün bitti vurma
Kadın korkudan bayıldı. Üstteki arkadaş gülmekten ağaçtan düştü. Düşerken sağ ayağıma vurmak suretiyle benide ağaçtan düşürdü.
Bitmedi, yeni başlıyor.
Ben yere düştüm neyse ki, arkadaşım kadının üstüne düşmüştü. Tam o sırada arkamdan gelen küçük bir çocuk sesiyle irkildim. Haloo miçooo süloo hüloo babaanneme saldırıyolaaaarr.
Usta evden abartısız 8 izbandut çıkmıştır. Kafamı çevirdiğimde bizim ki kaçmaya çoktan başlamıştı ama benim durumum daha kötüydü ayağımı incitmiştim. Kaçamayacağımı biliyordum. Adamlar direk öldürmeye geliyor gibiydi. Yanımıza ulaşmaya 2 metre kalmıştı ki bağırdım;
Yakalayın pe…venki kadına saldırdı beni de yaraladı :)
Yırttın mı?
Yırttım yırttım :)
ANILARIM 21
E ayağı incittik yürüyemiyorum. Çıkık varmış ve bir kadın anneme çıkıkçı tavsiye etmiş. İnanın yürüyememek öyle kötü ki, insan kabul ediyor. Ediyor da yani bi krem sürme olmadı iğne olmadı ovma gibi şeyler aklımdaki. Adama gittik annem ve o komşu ile. Oturdum. Adam kanepenin adlından bildiğimiz hanı meyve doğrarken felan ne diyor hanımlar ona altlık mı tahtadan olur hani düz bir zemin yaratmak için. Onu çıkardı ve ayağını bunun üstüne koy dedi. Pekala dedim koydum. Adam yine kanepenin altından merdane, evet evet bildiğin merdane çıkarmaz mı. (abbooov) en sonn annemin yüzüne sünnet olmadan 6 saniye önce böyle bakmıştım sanırım. Bir anda olayın dehşetiyle kafamı anneme çevirdim. Annem ve yanımızda gelen komşu, gözlerini kapatmış ve elleriyle kulaklarını tıkamıştı. (anam anam anam anaaaaammmmm huma kuşu yükseklerdeeeeeeee ğeğeeee ğeğeeee ğeğe ğeğe ğeğeee)
Olayın şokunda tekrar kafamı adama çevirdiğimde adam gözleriyle ayağıma odaklanmış ve merdane olan eli havadadaydı. Can havli ile ayağımı kıpırdatamadığım için kendimi öne doğru attım. Atmaz olaydım. Adam pozisyonunu almış hedefi ezberlemiş ve hedefe doğru merdaneyi vuracakken gözlerini kapamıştı. Ya Bismillah diyerek..
-ee ne var bunda tam anlamadım ki beeen
Ayağı kurtarmak için kendimi öne attığımda tahtanın üstündeki organım ayağım değil, baba olmamı sağlayacağını düşündüğüm diğer uzuvdu.
O an beynimden geçenleri tahmin dahi edemezsiniz
Son 1 saniye
-bu bir rüya olmalı bunu kabullenmiyorum bu bir rüya, bu bir rüyaaaa
Son 0,5 saniye
-üüüüü, ühü ühü ühü ühü aaaaa üüüüü hıçkırık hıçkırık hıçkırık
Son 100 milisaniye
Bir daha günah işlemicem beni affet, beni affet, bana bağışla ya rabbi
Son 50 milisaniye
Ne hayır mı? Hey şeytan, bak gidiyor bir şeyler yap yoksa nasıl bana günah işletebilirsin ki hadi amaa
Son 25 milisaniye
Bakar keeeen ar dın daaan, gitme kaaal di ye me diiim, di ye me diiiim, di ye me diiiiimmm.
Darbe hedefi bulmuştur…
Kuzey Afrika antilopları göç yolunda bir göl kenarında su içiyor. Aslanlar yılın bu mevsiminde zamanının çoğunu buldukları gölgelerde geçirirken maviliklerde sürü halinde göç eden …..
Ne oldu ki şimdi?
Aaaaah ha diii, sansür diye bir şey var dimi
Darbe sonrası annem hemen atıldı;
-oğlum, oğlum bi şeyin var mı?
Cevap zaten tüm olan biteni anlatıyordu
-ay anne yok ayol
:):):)