Ankara Gecesi 4
Adam soluk soluğa cep telefonunu açtı ve bir numara çevirdi .
Heyecandan sesi titriyordu."Alo dedi 155 mi?"
"Evet 155 polis nasıl yardımcı olabilirim" dedi görevli .
"Ben ben "dedi adam "bir cinayeti ihbar edecektim."
Bekleyin dedi kadın memur "adınız nedir ? tc kimlik numaranız ? "
Adam "bekeleyemem dedi beni asayise bağlayın "
"bir saniye kimlik numaranız olmadan işlem yapamam" dedi memure sakince
adam usturuplu bir kufur savurdu ve peşine "beni başkomiser hakan a bağlayın asayişden beni bilir "dedi kız yutkundu ve telefonu bağladı
"Asayiş büro" dedi beyza
Adam iyice sabırsız " cinayet ihbarı yapacagım hakan başkomiser nerde?"
Beyza sakince bekledi bu gibi konularda egitim almıştı. "Komiserim yoğun ben gerekli bilgileri alayım iletirim" dedi .
"Adınız? "adam iç geçirdi" peki adım hasan komiser bilir beni karyağdı hasan deyin" dedi
"Tamam dinliyorum sizi dedi" beyza
"bir kadını öldürdüler" dedi adam "gördünüz mü "dedi beyza "kimdi olduren tanıyormusunuz tarif edebilir misiniz sonra ne zaman oldu olay yeriniz konumunuz nedir"
Adam sabirsızca "çankaya dayım dedi karyağdı da az once karşı apartmanda bir adam bir kadının boğazını sıktı sanırım kadın öldü bi telefonu bağlayamadılar ki diyede ekledi"
Beyza o anda heycanlandı "adres verin" dedi "ekip gönderiyorum. adam ordamı hala" "bilmiyorum" dedi karyağdı hasan "ben burdan göremiyorum ben sokaktayım"
beyza işgillendi "sokaktan orası nasıl goörünecek orda tüm apartmanlar cok katlı yalanmı söylüyorsun hasan bak polisi işletmek suçtur alırız seni dedi ters ters"
"yok bacım" dedi hasan içten "yok valla adam kadının boğazını sıkıyordu apartmanın içine soktu kızı sarışın bir kızdı mini etekli güzel bacakları vardı filan" "bi dur be" dedi beyza kızarak "karımı pazarlıyosun bana tövbe tamam ben ekip gönderiyorum kaybolma" dedi
Ardından anons gecti 45 40 dedi beyhan nerdesin çankaya karyağdı da cinayet ihbarı var .
Tamam yakınım dedi beyhan hemen gidiyorum arabayıda test ederim hem" tepe lambasını astı ve ayarı verdi araba jilet gibi kaçtı ee nede olsa hundayı accent ti nerde eskı arabalar dökülürlerdı .Sonrada Hakan başkomisere telefon açtı beyza telefon çalıyordu..
yaklaşık 1 saat önce idi hakan başkomiser arabayı dikmen sokolluda apartmanın parkına çekti.
Telefon açtı "ben geldim kapıyı aç" "tamam canım" dedi karşısından yumuşak hanım sesi ve otomata bastı kapı açıldı
Her seferinde karıştırıyorum bu zilide dedi içinden hakan ve sırıttı .
En üst kata cıktı "selam" dedi" nasılsın?" ve sözünü bitiremeden dudaklarına bir çift dudak kenetlendi ve kapı kapandı ..
Yorulmuş sırt üstü uzanıyordu yanındaki kadın sessizce saçlarını oksuyordu "neden az geliyorsun hakan bu aralar" dedi "iş çok sapuk supuk bitmiyor malum An KARA" güldü
Kadında tebessum etti uzun boylu 175 vardı kadın. hoş zayıf fizikli kızıl saclı idi alımlı bir hatundu "zarife gider miyiz" dedi hakan "olur bakarız" dedi kadın "ararsın"
"tamamdır" dedi "hem sanada değişiklik olur sigaran var mı bitti mi gecen aldıklarım" kadın sırıttı "bitmedi canım "dedi "var mı başka bişey istediğin" dedi hakan "sen" dedi kadın işveli tekrar dudakları birleşti ama munasebetsiz telefon cızırdadı .
"Ne var dedi" hakan açınca beyza sakince soluk aldı amirinin bu tarzına alışamamıştı hala "cinnayet ihbarı karyağdı da" dedi
"ee bana ne gönder birilerini"
"beyhan yolda ama konu sizi ilgilendiriyor "
"neden? "
"ihbarı yapan direkt sizi aradı"
"kim miş?
"karyağdı hasan de tanır dedi"
"ne dedi? " hakan yataktan fırladı "karyagdı hasan mı?"
ve acilen evden cıktı.
Fulya arkasından kapıyı kapattı ve derin nefes aldı Ah bu adam aşık olunacak biri idi.