Futbol'da Şike Operasyonu
03.07.2011 Sabahı güne Sadece ülke futbolunu değil tüm ülkeyi derinden sarsan "Şike Operasyonu" ile uyandık. Daha ne olup bittiğini anlamadan spor ile ilgisi alakası dahi olmayan yayın ve medya kuruluşları daha Gözaltına alınan şahsiyetler Şüpheli konumunda iken Bir anda oluşmuş büyük bir patlama gibi her gün sayfalarca türlü türlü "Haber" Adı altında yazıp çizdiler! Ne oldu peki? Bu haberlerin kaç tanesi doğru çıktı? Nijeryalı futbolcu Emanuel Emenike ve Sezer Öztürk gözaltına alındıklarından ötürü neler neler yazıp çizildi neler neler söylendi bu "Haber" adı altında...Peki sonuç?
SONUÇ:Şike soruşturması kapsamında gözaltına alınan Futbolcular: Emanuel Emenike ve Sezer Öztürk suçsuz bulundukları gerekçesi ile Serbest bırakılmıştır.
Evet "Haber" adı altında atıp tutan basın ve medya kuruluşları hani bu oyuncular dediğiniz gibi şike yapmıştı?...
Ayrıca Bu iddiaları ortaya atarak Operasyonu başlatan emniyet diyor ki; 20 Maçta delillendirilmiş bir şekilde "Şike" tespit edilmiştir.
Tutuklanan futbolculara bakıyoruz...Sivasspor Kalecisi: Korcan Çelikay ve İstanbul Büyükşehir Belediye sporlu Futbolcular İskender Alın ve İbrahim Akın. Eee 20 Maçta yapıldıgı açıklanan Şike sadece 2 takımdan gözaltına alınan 3 Futbolcu ilemi yapılmıştır?..Yoksa bu iddialar bu karalama çabaları Futbol dışındaki bir İhalede Fenerbahçe başkanı Sayın Aziz Yıldırım ve Beşiktaş As Başkanı Sayın Serdal Adalının ortak olarak katıldıkları ihalede mağlup ettikleri rakipleri tarafından bilerek mi yapılıyor?...
Bu anlamda birşey söyleyemem lakin Bahse Mevzu olan "Şike Soruşturması" Neresinden tutarsak elimizde kalıyor...Gene bahsi bulunan deliller niye halka açıklanmıyor? Gizlilik esas alınmasına rağmen niye basın yayın kuruluşları türlü türlü iddialarda bulunabiliyor? Herşeyden önemlisi bu "Şike Operasyonu"’nun 08.12.2010(8 Aralık 2010) Tarihinde başlatıldıgını açıklayan emniyet, 14 Nisan 2011 tarihine kadar Şikenin suç sayılmadığını yani Emniyetin müdahele ye yetkisinin bulunmadığını bilmiyormu?..Kısacası her yönü ile Çelişki dolu,Neresinden tutsak elimizde kalıyor misali bir "Soruşturma" Bakalım sonuç ne olacak bekleyip göreceğiz!..
YORUMLAR
Ben de şunu anlamıyorum "Falanca tarihten önce şike suç değildi. O yaptıklarım için beni cezalandıramazsınız." Bence koca kulübe yakışmayacak bir yaklaşım bu. Kim ne yapttıysa cezasını çekmeli. Şahsen ben Bir Fener'li olarak şaibeli kupa istemiyorum.
Ayrıca, kendimizi kandırmayalım. Artık hukuk işliyor. Kaçış yok. Bir şeyler olmasa koskoca Aziz Başkan içeri atılamazdı. Kimsenin böyle bir hata yapma lüksü olamazdı.
Saygılarımla.
Alpii94
Selamlar...
Aynur Engindeniz
Saygılar tekrar.
Son bir ayımızı özetlemişsiniz. Ben bir fenerbahçe taraftarı olarak artık netice bekliyorum. İyi ya da kötü mühim değil, sadece futbola dönmemizi ve yeniden seyir hevesimizi sağlayacak bir şey. Sıkıldık artık. Şike ve teşvik bu kadar tedbirsizce ve güçsüz rakiplere karşı yapılmış mıdır emin değilim ama şunu biliyorum bizim halı saha turnuvalarında bile uygulanıyor:)
Kutlarım, gündem için güzel bir yazıydı.
Alpii94
Kalın Sağlıcakla... Selamlar.