Ankara Gecesi 3
Hava gece oldukca dahada sıcaklaşmıştı . 1 masa 4 sandalye konmuş havasız boğucu küçücük sorgu odasında iki adam salak salak sırıtarak oturuyor karsılarındakı gencten polisi hiç takmıyor gibi saçma salak konusuyorlardı.
Sankı az once 2 mahalleyi birbirine katıp birde polis arabasına çarpıp tutuklanan onlar değilerdi.
Heriflerin bu işlerde kaşar olduğu her hallerine yansımıştı.
Genç polis elinin tersi ile iki tokat çaktı heriflere "Konuşun lan şu partonunuz kim? Bu haraç işlerini kimin için yapıyorsunuz? Anlatın denyolar" dedi.
Daha uzun ınce tıplı olan adam "ben bilmiyorum abi" dedi.
İri kıyım olanı ise sırıtarak "bok anlatırız. neyı anlatıcaz siz. gelip bizim ustumuze araba surdunuz bizde çarpmayın diye kaçtık" dedi genç polis "delirtmeyın benı" diye haykırdı iki tekme indirdi heriflere.
Herifler kalkıp tekrar sandalyeye oturdular gene sıtırarak "abi sende cok sınırlsın bak amirim sinirli mi hiç" diye sırıttılar .
O ise masada oturmuş 2 saattir aynı noktada duran boş ifade tutanağı ile kaleme takılmış eski karısının solak olarak yazı yazısını hatırlamakta idi . Herifler seslenince duymuyormuş gibi ses vermedi.
Genç polis "başlatma şimdi" dedi herife "2 saattir kıcımdan ter aktı bi bok dediğiniz yok yok sıkıştırdınız yok bizde bişey yoktu boşa vuruyosun kesin lan bana su haraccı patronu anların ."
Herifler gene sırıtıtlar "abi haraç marac yok biz kaçak cd satıyoruz işte sizi de zabıta sandıydık" dediler ...
Genç polis amirine dondu ve "abi vaaal bunaldım" dedi ve odadan cıktı.
2 herifle amir baş başa kalmışlardı amir masada oturuyor ve kalemle kağıda hala bakıyordu 2 saattir hi konuşmamıştı.
Uzun boylu herif kalıplı olana baktı dişleri ve buru kanıyordu kalıplının
sonrada sırıttı" lan ahmet abi" dedi "iyi dövdü senı ."
o anda bır cızırtı oldu odada ve uzun boylu ne oldugunu anlamadan agızına bir silahın namlusunun sokulması ile "ımıgıh" dıye sesler cıkarırken amir tıknaza dondu "sabrımı zorlama lan " dedi "sıkarım bu salagın beynıne anlat ....."
Adam "zürefa mehmet" dedi "tum işleri o yapıyor sıkma kardeşime "
"Anlat lan piç kurusu" dedi amir "Züreyfa mehmet itfaiye meydanında tezgah acanlardan harac alır abi birde ulusta halin arkasındakı cami var ya ha işte orda yarı terzgah buna calısır birde otel var ulus ptt arkasında ordakı karılarda bunundur anlaşmalı terzi fadime den ulaşırsın"
"lan onu istemiyorum zürefayı anlat sıkıcam şimdi beynıne bu salagın"
adam "abi" dedi "zürefa tefecilik işine yenı girdi. "ee gecen oldurulen hayvan mehmet ne ozaman"
"abi zürefa tefecilige girince yanına tahsilat ıçın adam lazım oldu ahmeti oylece aldık ben şöförüm kardesimde getir götürcü valla başka bişey bilmiyoz bokun olim" dedi.
Amir "iyi be" dedi namluyu cekti hasanın agzından.
Bu arada oda kapısı dışardan yıkılıyordu "amirim acsana ne oluyo orda amirim "diye genç polis beyhan deli gibi bağrıyordu kapıyı açtı" ne bağrıyon be" dedi "tum birimi başımıza getiriecen "
"al bunları imzalatım tutanagı götür tık içeri yarında sevk edin polise direnmekten tarafıgı bozmaktan filan işte yazın gitsin" adamlar suklum püklüm dışarı alındılar.
Bana berkantı çağır tanfer de gelsin dedi ve odasına gecti.
Berkant 115 kıloda irimi iri bir polisti yanında subeden tanferle geldiler tanfer piçin önde gideni her yere burnunu sokan her yerde bağlantısı olan polis olmasa kesin yankeseci yada mafya olacak sıska kara kuru tipsiz bir herifti.
Berkant ise Ankara da nekadar hayat kadını travesti var nerde ne pezevenk tefeci var bilir eliyle koymuş gibi bunları bulurdu.
La bu herifler zürefa mehmetden bahsettiler bu hayvan ahmet hani su dikmende oldurulen katılı teslim olan onun adamı imiş bi bulun su herifi de alalım bakalım neden oldurulmuş bu hayvan ahmeti bu kızll kafa neydı adı?
Berkant "sende hıç isim tutamıyon aklında be abı" dedi aynı yaştaydılar ama Berkant ceza almaktan yukselememıştı pek
Hoş sankı kendisi yukselmiş miydi kendi yasıtları hep emniyet amiri yada mudur olmuşlardı nerde bizimkisi hala yerinde sayıyordu.
"Ya soyletme şimdi ya berkant baydın benı"
Berkant pis pis sırtıttı tamam "halis di adı abı" dedi "ee ne yapacaz şimdi "diyede ekledi
"tamam şimdi onun ifadesinide soyleyın beyza bulsun getirsin bana bı bakalım karısını tehtıd etmişdi sanırım o hayvan ahmet adamı haklı ise ve zurefa mehmet varsa bu işin içinde adamı yakarken zürefayı da paketlemiş olalım nedersin tanfer "
tanfer cigarasından cektı tamam "ben bulurum o herifi nerde idi yeri" "itfaiyede haraç kesitiriyormuş" dedi amir " alırız abi ben cıkar" dedi tanfer ve odadan hızlıca dışarı korıdora cıktı
Berkant ta Beyza ya seslenip "bende tanferle gidiyorum alınca ararız amirim " dedi
Beyza "buyrun amirim " diye girdi içeri
"beyza su kızıl herif neydi adı onun" beyza "Halis amirim" dedi ha tamam dedi amir " onun dosyasını bi bulsana sana zahmet " dedi.
"birde çay soyle bana" ve sırıttı.
"ha birde beyhanı cagır bı baksın "
Beyhan odaya girdi "buyur amirim"
"otur sana mujdeli haberim var bize yenı araba vereceklermiş"
"hadi ya "dedi beyhan super araba kullanırdı ama bir sakat huyu vardı cok sakat kulanırdı.. nasıl dersen sağlam al aksama hasat geri getirsin modu yanı
"tamam tamam gitte arabayı teslim al bak kırma bozma yok ha haberin olsun"
"bana diyene bak" dedi beyhan ve güldü
"sus lan şımarma" dedi amir .
camı açtı sıcak bunaltmıştı ve nerde ise oğlen olmuştu.
"ben cıkıyorum" dedi beyzaya "bişey olursa ara "
arabasına bindi ve dikmene sürdü
telefonda bir numara cevirdi tam otoparktan cıkarken
"efendim canım" dedi karsıdakı hoş sesli bayan
"sana geliyorum hazırlan " dedi ve telefonu kapattı.
arabanın gazına asıldı O nu özlemişti....
YORUMLAR
Zaman darlığında bu kadarı...Ya bir de adam gibi zaman olsa..!
Hürmetle abicim..