Barış'a ırak
SİGARA’DAN ÇIKAN DUMANLAR ODAYI KAPLAMIŞTI.BİLGİSAYARIN HEMEN YANINDA KAHVE KUPASI VE SANDALYESİNDE OTURAN KOMUTAN PETER HARDY,BOŞ KAHKALARLA ODAYI GAFLETE BOĞUYORDU.ATTIĞI ÇIĞLIKLAR,PİS SIRITMALARLA ODA İÇİNDE OLUMSUZ BİR HAVA ESTİRİYORDU.MASASINDA KLAVYE VE KONSOL BULUNUYORDU VE ONA KAHKAHA ATTIRAN MONİTÖRDEKİ GÖRÜNTÜLER...
BİR ELİ KLAVYEDE DİĞER ELİ KONSOLDAYDI.SAĞ ELİNİ KONSOLDAN AYIRIR VE KAHVEDEN BİR YUDUM ALMIŞTIR SONRA’DA SİGARASINI TÜTTÜRMÜŞTÜR.İLK KOORDİNATI BEKLEMEKTEDİR VE KOORDİNATTAKİ YERLERİ BİR BİR,OTURDUĞU YERDEN YOK EDECEKTİR.DEMİR KAPININ AĞIR SESİ ODADA BOĞUKÇA YANKILANDI.ALBAY JACK İÇERİ GİRER VE KOORDİNATLARI VERİR.
__ALBAY JACK:DOSTUM.ŞUNLARI ALDA BENDE EVİME GİDEYİM.
__KOMUTAN PETER HARDY:KOY ŞURAYA!
__JACK:DUR YAA.BENDE İZLEYEYİM.ŞU PATLAMAYI.
__KOMUTAN PETER:GEL YANAŞ.VAHŞETİN KRALI ORADA. O KONUŞMADA İKİSİDE GAFLET İÇİNDE KAHKAHA ATARLAR.
JACK,KLAVYEDEN KOORDİNATLARI AYARLAR VE FARE İMLECİNİ O BÖLGEYE GETİRİR SONRADA O PİS TIRNAKLI PARMAKLARIYLA KONSOLDAKİ KIRMIZI DÜĞMEYE ACIMASIZCA DOKUNUR.O ANDA İZLER VE YİNE GADDARCA VE ACIMASIZCA VE YİNE DUYGUSUZ BİR ŞEKİLDE ODAYI PİS GÜLÜŞLERLE İNLETİR.
AFGANİSTAN / BİR BÖLGE
KOSKOCAMAN BİR ARAZİDE DÖRT DUVARLI KÜÇÜK BİR EV VE İLERİSİNDE DURAN KASABADA BİR KAÇ EV YARIÇIPLAK HALDEYDİLER VE SAĞLAM KALAN EVLERİN İSE YOK OLMA İHTİMALLERİ HALA VARDI.ONLARDA YARIÇIPLAK HALE GELEBİLİRDİ.KAPKARA,YILDIZLARIN KAYBOLDUĞU GÖKYÜZÜ ÇIRILÇIPLAKTI.BİRDEN,ART ARDA BOMBALAR YAĞMUR GİBİ ACIMASIZCA YAĞMAYA BAŞLADI.ŞARAPNEL PARÇALARI ETRAFA RÜZGAR GİBİ YAYILIYOR,İNSAN VE HAYVAN ETLERİ SU BALONU GİBİ PATLIYORLARDI VE ETRAFA SAÇILAN ET PARÇACIKLARI...SADECE BİR EV SAĞLAM KALMIŞTI. BOŞ ARAZİDEKİ EVİ SANKİ ,İLAHİ BİR GÜÇ GÖSTERMİYORDU.
EVİN ÇATISI TİTRİYOR,SAATİN DOYUK SESLERİ DUYULMUYOR VE RANZA’NIN ALTINDA MASUMCA KIVRILMIŞ BİR ÇOÇUK AĞLIYORDU.AYAKLANDI VE GÖZLERİNE SON KALAN OLARAK HAYVAN VE İNSAN CESETLERİ VURUYORDU. ANNESİ VE BABASINI CAMDAN GÖZETLEDİ.GÖRDÜ Kİ YAŞIYORLARDI.MUSTAFA,BUGÜN’DE YETİM KALMAMIŞTI AMA YARIN BELLİ OLMAZDI.YA AİLESİ GİDERDİ YADA BİR NÜKLEER’LE VATANI...YARINLAR AFGANİSTAN’DA HİÇ BELLİ OLMAZDI.AFGANİSTA’NIN BUGÜNLÜK EN ŞANSLI ÇOÇUĞU,ON YAŞINDAKİ MUSTAFA OLDU.
ABD / LOS ANGELES CADDESİ
LÜKS VE KÜLÜSTÜR ARABALAR LOS ANGELES SOKAKLARINDA VINLIYORLARDI.KAVŞAKLARDA KİMİ DURUR KİMİ GEÇERDİ.ÇOK PAHALI VE LÜKS BİR YAŞAM VARDI.ARABALAR BİRDEN YİNE DURDULAR VE SANKİ PUSU KURMUŞCASINA FAHİŞELER ETRAFA ATILDI.YİNE PAZARLIK PEŞİNDELER VE KİRLİ OYUNLAR OYNUYORLAR.HEMEN İLERDEKİ PARKTAKİ KOCA EKRANA BAKTI BİRİ.HABERLER KOCA EKRANDA YAYINLANIYORDU.FAHİŞE MARY GÖZLERİNİ EKRANA DİKTİ VE ORDAKİ VAHŞET SAHNELERİNİ BİR SÜRE İZLEDİ AMA İZLERKEN YÜZÜ SIRITIYORDU,İZLEMEYİ KESTİ VE YANINDAKİ ERKEKLE PAZARLIĞA GEÇTİ HEMEN.
AFGANİSTAN / BİR BÖLGE
SABAH GÜNEŞİ DOĞUYOR VE ETRAF’DAKİ DÜNDEN KALAN VAHŞET REZALETİ GÜN YÜZÜNE ÇIKIYORDU.SAAT,06:30’U GÖSTERİYORDU.MUSTAFA,SICACIK BATTANİYESİNDE UYUYORDU VE BİRDEN SICAK BİR DOKUNUŞ HİSSETTİ ALNINDA,GÖZLERİNİ AÇTIĞINDA BİRDEN GÜLDÜ,GÜLDÜ Kİ ANNESİ BUGÜN,O DAKİKADA HAYATTAYDI.YAŞAM VE ÖLÜM,AFGANİSTAN’DA ÇOK KISA ÇİZGİLERLE İLERLİYORDU.
ANNESİ İLE TARLAYA ÇIKTILAR.O KÜÇÜK BAHÇE’DEN; SICACIK DOMATESLERİ ,BİBERLERİ,SOĞANLARI,PATETESLERİ TOPLUYORLARDI.AMA ŞÜPHE VE KORKU İLE TOPLUYORLARDI, MEYVELERİ VE SEBZELERİ.
AFGANİSTAN / BİR BÖLGE
TOPRAK YOL BOMBOŞ BİR DOĞRU ÜZERİNDE UZANIYORDU VE O DOĞRUYU AMERİKAN ZIRHLILARI BİR NOKTALAR KÜMESİ GİBİ DOLDURDULAR.15 ZIRHLI ARAÇ TOPRAK YOLDA İLERLİYORLARDI VE GERİYE BİRAKTIKLARI TEK ŞEY TOZ KAOS’UYDU.HAFİF HAKİ VE HAFİF GRİ RENKTEKİ ZIRHLILARDI.MAYINA DAYANIKLI ARAÇLARDI VE HER BİRİNİN İÇİNDE BEŞ ASKER BULUNUYORDU.P1,P2... DİYE SIRA KODLARI VERİLMİŞTİ.VE P5 KODLU ARAÇ EN ARKADAYDI VE ANİ ŞEKİLDE FRENLEDİ.KALIN LASTİKLER TOPRAĞI AŞINDIRMIŞTI.5 KOMANDO AYNI ANDA İNDİLER VE ETRAFI YOKLARLARKEN BİRİ BAHÇELİ EVİ GÖSTERİR.
__GARY:HEY DOSTUM.ŞURAYA BAK ANNESİ İLE KÜÇÜK ÇOÇUK.HERKESİN AKLINDAN AYNI ŞEY GEÇTİĞİNİ UMUYORUM.
__YAOR:EĞLENCE YAKLAŞTI DESENE ŞUNA.
__NEORT:VURMAK İÇİN YARIŞMA DÜZENLİYELİM.YARIŞMAYI KAZANAN, DÜRBÜNLÜ TÜFEKLE VURSUN ONLARI.
__LAKART:BENCE ANLIK ZEVKE UYMAYALIM.BAKIN BEŞ KİŞİYİZ ORAYA GİDELİM VE HEPİMİZ O KADINA TECAVÜZ EDELİM SONRADA ÇOÇUĞUN GÖZÜ ÖNÜNDE KADINI ÖLDÜRELİM.
__GARY:LAKART.ÇOK ZEKİSİN DOSTUM.
ARALARINDA KISA BİR KONUŞMADAN SONRA ARACA ATLARLAR VE ORAYA GİDERLER.BAHÇEYE GİRERLER ARAÇLA VE ARACIN ALTINDA KALAN PATLIYAN DOMATESLER LASTİĞİN ÇEVRESİNİ KIRMIZI HALE GETİRMİŞTİ.BEŞ ASKER İNER.BİRİ ÇOÇUĞU EVE SOKAR VE DİĞER ASKERLERDE KADINA TECAVÜZ EDERLER.
__AKİFE: ÖLDÜRÜN BENİ. KADIN,KENDİNİ ÖLDÜRMELERİNİ İSTİYORDUR.
MUSTAFA’NIN BABASI KOŞAR VE HAKARETLE BAĞIRIR AMA NAFİLE.BİR ASKER TABANCASIYLA ŞEHMUZ’UN VÜCUDUNA KURŞUNLARI SIKAR VE ŞEHMUZ KANLAR İÇİNDE YERE YIĞILIR,KELİME-İ ŞEHADET GETİRİR VE ORADA EBEDİ SONSUZLUĞA GÖZLERİNİ AÇAR.GERİYE KALAN ASKERLERİN VAHŞİ ÇIĞLIKLARI YANKILANIYORDUR ETRAFA...
AKİFE’YE BEŞ’İ BİRDEN TECAVÜZ ETMİŞLERDİR.AYAKTADIR VE PES ETMİYORDUR.AMA ŞEHMUZ’UN KANLARA BÜRÜNMÜŞ CESEDİNİ GÖRÜNCE ACI BİR ÇIĞLIK KOPARIR.BU ÖLÜM ACISI ÇIĞLIĞIDIR.AMERİKALI’NIN YAPTIĞI ÇIĞLIKLA ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK VARDIR.
BİR ASKER EVE GİRER VE MUSTAFA’YI SERT,ACIMASIZ ELLERİYLE KUCAĞINA ALIR AMA MUSTAFA’DAN YUMRUĞU YER.O YUMRUK’ĞU ASKER HİSSETMEZ ÇÜNKÜ O BİR ÇOÇUK AMA O YUMRUK İÇİNDE BİR MANEVİ DUYGU AÇIĞA ÇIKARIR. ASKER ODA’DAN ÇIKARKEN KİLOT’U GÖZÜKÜR O KİLOT’A MUSTAFA, BAKAR VE DÜŞÜNÜR.KİLOT ABD BAYRAĞI OLARAK YAPILMIŞTI VE MUSTAFA’NIN AKLINDAN ŞU KELİMELER GEÇER.
" BİZ BU KADAR ACIYA RAĞMEN VATANIMIZI BİRAKMADIK AMA BİZİM DÜŞMANIMIZDA İŞGAL EDİLMİŞ BİLE ADAM ÜLKESİNİN BAYRAĞINI DON YAPMIŞ.O BAYRAĞINA SAYGI GÖSTERMİYOR YANİ ONLAR,O PİS AMERİKA VATANINI SEVMİYOR.ÜLKE KENDİNİ MANEVİ OLARAK ÇÖKERTTİYOR." MUSTAFA’NIN AKLINI BU KELİMELER ESİR ALMIŞTIR.DIŞARI ÇIKARIRLAR ONU,KORKUYORDUR VE BAKAR GÖRÜR BABASINI KANLAR İÇİNDE.ANNESİ GÖZYAŞLARINA BOĞULMUŞ NAMUSUNU KORUMAYA ÇALIŞIYORDUR.MUSTAFA’YI TUTARLAR VE GÖZLERİNE BANT YAPIŞTIRIRLAR.AKİFE’Yİ KALDIRIRLAR VE ÜZERİNE M16’NIN NAMLULARINI TUTARLAR VE NAMLULARDAN ÇIKAN METAL PARÇALARI AKİFE’NİN VÜCUDUNA SAPLANIR, O ANDA’DA MUSTAFA’NIN VÜCUDUNADA MANEVİ ATEŞLER SAPLANIR ACIYLA.ORACIKTA AĞLAMAK İSTER AMA AĞLAYAMAZ ÇÜNKÜ GÖZ KAPAKLARINDA BANT VARDIR.GÖZ YAŞI DÖKEMEZ ANNESİ’NİN ARKASINDAN O GÜNDE GÖZ YAŞI DÖKECEKKEN ONADA ENGEL OLURLAR.AMA ÇOK BİR ŞEY İSTEMEMİŞTİR Kİ SADECE GÖZYAŞI DÖKMEK İSTEMİŞTİR.EBEDİ YOLCULUK İSTİYORDUR AMA ASKERLER MUSTAFA’YI YERE ATARLAR VE ARAÇ’A BİNİP KOCA BOZKIR’DA,KOCA AFGANİSTAN’DA BAŞKA CANLAR YAKMAYA GİDERLER.
MUSTAFA,SÜRÜNEREK ANNESİNİN YANINA GİDER.YÜZÜNÜ OKŞAR VE ELLERİNDEKİ KANA BAKAR.RÜYA’DA OLMAK İSTİYORDUR AMA GERÇEK’TİR.DAHA DÜN NEŞELİ’İDİ VE ŞİMDİ YETİM KÜÇÜK BİR ÇOÇUK.MUSTAFA, KARŞIYA BAKAR VE TEK GÖRDÜĞÜ BİR TANE KÖPEK’TİR.YANINA YAKLAŞIR VE MUSTAFA’NIN DOSTU OLMAK İSTER.DİLİ TUTULMUŞTUR KONUŞAMIYORDUR VE ARTIK O KÖPEK’LE HİSLERİ VE VÜCUT DİLİYLE İLETİŞİM KURACAKTIR.AYAĞA KALKAR VE KÖPEK’İ KAFASINDAN OKŞAR VE DUYGULARIYLA ONA DOST OLMAK İSTEDİĞİNİ ANLATMIŞTIR.KÖPEK’İN MAVİ GÖZLERİNE BAKA KALMIŞTIR VE ONUNLA İLETİŞİM KURUYORDUR.RUH İLETİŞİMİ KURUYORDUR.YÜRÜR BİRAZCIK VE GÜNEŞE ÇIKAR ARDINDAN EVE GİRER VE KÖPEK’İDE ALIR EVİNE KAPIYIDA KAPATIR VE BUNDAN SONRA TEK BAŞINA YAŞIYACAKTIR KOCA BOZKIR’DA.GÖZKYÜZÜNDE İSE SKORCHKİ HELİKOPTER GÖĞÜN MUAZZAM MANZARASINI BOZUYORDUR.TEKNOLOJİ DEVİ AMERİKA’NIN ÇIKARDIĞI ESER İŞTE BUNDAN İBARETTİ.AMERİKA BARIŞ’A IRAK’TI.
YUSUF BODUR