...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Siteye eklediğin"YATIRLI EV" sanırım ilk yazındı ve seni o zamandan sonra okumaya başladım. Espiriyle karışık ve gerçekçi yaklaşımın hoşuma gitmişti. (dili geçmiş gibi oldu ama senden vazgeçmedim, aman yanlış anlama) Tatil de olduğum dönem kaçırdığım yazıların var, ancak geriye dönük onları da okuyacağım inşallah.
Yanlız, bir hikaye eklediğin zaman onu bitir bence... Başka kişilere, geçtiğin zaman biraz kafam karışıyor.
Sevgiler
Kemnur
Kemnur
Billur T. Phelps
Çok iyi yaptın bu açıklamayla. Zaman kaybım olmaz okurken..
Yorumumumu da bitince eklerim illaki :))
Kolaylıklar diliyorum.
Bugün geç geldim ama nihayet burdayım, ait olduğum yerde:)) Sayfanız ve öyküleriniz gün geçtikçe olgunlaşıyor, dimağlara kattığınız okuma hevesi gözle görülür bir artış içerisinde. Bunda aslan payı, kurgu yönünüzü geliştirmeniz ve en çok da konuşmalarla anlatım arasındaki dengeyi gayet iyi kurmanızdadır. Tebrikler, iyi bir ivme kazandınız, beğenim devam etmekte.
Kemnur
Sayın yazar hızlı koşan tez yorulur kanaatim hala devam etmekte. Korkarım bu hızla yazmayı sürdürürseniz bir ay sonra yazacak isteğiniz de kalmayacak konunuz da:))
Yine de azminize maşallah diyorum. Kendinizi böyle mutlu hissediyorsanız, size kim ne diyebilir ki?
Daha öbür yazınızın kahramanları bavullarını toparlayıp gitmemişken, bir yenisini eklediğinizde kafamda garip bir telaş oluyor. Kim kimdir hangi zamandayız, burası neresi, ben kimim diye sorasım geliyor:) Fakat yazılarınızı okumak herşeye rağmen keyifli.
Kutluyorum.
Kemnur
Aynur Engindeniz
Allah kolaylık versin. Dilerim dağılmadan başarabilirsiniz.
Kemnur
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Sizin oğlunuzla da aynı isim olunca daha bir renkli oldu öykü...
O kadar güzel özeniyorsunuz ki efendim yazılarda, içinden çıkıp gidesi gelmiyor insanın...
Ömer Seyfettin'den sonra öykü okumam demiştim, galiba yanılıyorum...
Hürmetle...
Kemnur
Çok güzel bir anlatımdı.
Sanki bitmedi, devamı var gibi, dilerim öyledir zîra keyifli bir hikâye.
Kutlarım.
Selam ve saygımla.