...GEL HADİ GEL...
İşte yine yıldızlaştın. Yoldızlar kadar uzak ve bir o kadar parlaksın. Halbuki bir bakış kadar yakın, nefesim kadar içimdesin. Ama kalbinin atışını duyamıyorum. Başın başımın yanında, her gece yanı başında uyuyorum. Ya sevgin onu nerelere gönderdin ? Kimlere emanet ettin ?
]Gözlerinde, teninde,sesinde sevgini bulamıyorum. Hissedemiyorum. Çok şey mi istiyorum ? Hani sözlerin, vaatlerin, hani ümitlerimiz, hayallerimiz? Nerde o sonsuz sandığımız sevgimiz ? Hangi köşe başından, ardına bakmadan çekip gitti ? Seni neden sevgisizliğe terk etti ? Gözlerin neden kör, kalbin acımasız oldu ?
Sen değil miydin bensiz yaşayamayan ? Benli günler için allaha yalvaran. Sen değil miydin zarar görmemden korkan ? Her kötülükten koruyacağını haykıran, hayallerini benim üstüme kuran sen değil miydin ?
Nerdesin aşkım, canım, kanım ? Tamam burda, yanımda her bakışımdasın. Ama kalbin, onu nerelere gönderdin ? Hala kalbin heycanlandığın da benim adımı söylüyor mu ? Bana dinletirdin yaa ben de yine uçardım mutluluğun koynunda sarhoş olur , sevgime sevgi katardım.
Hatırlıyorsun değil mi? Yoksa ben mi sana hatırlatayım ? Hani daha ilk gün demiştin seni seviyorum diye. Bense ilk şaşkınlığımı yaşamıştım, bakmaya utandığım gözlerinin derinliklerinde. Bensiz günlere isyan edişin hala aklımda. Sen isyan ettikçe ben de yanında olamayıp seni üzdüm diye eriyip bitiyordum. Hasretime dayanamayıp, tüm kuralları yıkıp kapıma dayanıyordun. Ben de ürkek, korkak, ama sevgim(n)in gücüyle karşına çıkıyordum.Tüm bizi ayıranlara isyan ediyordun. Herkese, herşeye, dağa, taşa, semaya
beni istediğini haykırıyordun . Ben de sevildikçe, istendikçe, bir o kadar güçlenip, güzelleşiyordum.
Bunları hatırladın mı? Daha da anlatayım mı? Bütün bunlar içimde hala tap taze. Ben unutmadım, unutamadım. Ama anlayamadım da. Sen neden bu kadar çabuk unuttun ? Niye beni, sevgimizi, ümitlerimizi, hayallerimizi boşluğa savurdun ?
Aşkım belki inanmayacaksın ama anılarım öyle taze, sıcak ve güzel ki, geçen bunca zamana rağmen. Hadi dön gel yine, sevginle, aşkınla, bakışlarının sıcaklığıyla. İn artık o çıktığın gökyüzü kadar uzak yerden. Şenlik yap yine gönlümde.
Gel hadi gel...
Sevdiğim, aşkım, canım yetmedi mi bu uzaklığın ?
Dön gel de
huzuru, mutluluğu bulayım gönlüm de.
Seninle ama sensiz günlere elveda demeliyim.
Seni hala çok seviyorum sevdiğim....
ASLI DEMİREL
YORUMLAR
Erkekler nedense çarçabuk bitiriverir sevgiyi;
biz kadınlar ise ilk günkü tazeliği ile saklarız
yüreğimizde.........
Sizin güzel duygularınıza katılıyorum fakat çocuklarda olsa arada bence boş ver desem.....
siz çağırdıkca uzak duracaktır , hoşuna gidecektir bu sezleniş..... yüreğine sağlık arkadaşım, emeğinede...
eee sevgili bayşiir siz ve ben konum olarak çok farklı bir noktadayız malesef...siz gideni bıraka bilirsiniz gitsin gidebildiği yere kadar. ama ben evlilik bağını napiim. bırakayım gitsin canına minnettir herhalde. bulur oda gidecek bir yer. ama bu değildi ki planımız. ya çocuklar. ya hayaller. ya ümitler. böyle kolay bitsin mi ? bir çağrı işte benimkisi olur ya değişir belki bişeyler...işte bu bilmem anlata bildim mi ? sevgili rüyabahçesi yorumun için sağol. bende bu konuyu irdelemek için böyle bir şiir yazdım işte. evet bence evlilik aşkı öldürüyor. o zaman sen bişeyler yap demeyin bana çünkü hiç birşey tek taraflı başarılmıyor. tekrar sağolun arkadaşlar.
sessiz71 tarafından 10/16/2006 1:36:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
"bence ondan umudu kes ve seni gerçek sevenlere kollarını aç..." Sevgili sessiz, bu sözler sana ait hatırladın mı:) Bana umutsuz bir şiirimle ilgili söylemiştin, ee "bu ne perhiz bu ne lahana turşusu":) "ele verir talkını kendi yutar salkımı" deyimleri cuk oturmuş yani, gerçi bunlar kendine menfaat sağlayanlara yönelik ama ben senin sana zararın yönünde söylüyorum ve yine güzel bir sözle bitiriyorum "Gitmet istiyorsa bırak gitsin, dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamıştır" yani dönmese de olur.
Sevgilerimle...
Hakikaten çok zor duyguların karmaşıklığı.Nefesim kadar yakın,yıldızlar kadar uzak.Daha dün alemde tektim.Bu günse,herkes gibi bireyim.Aklıma forum konusu geliyor,hemen.Evlilik aşkı öldürüyor mu? Sahiplenme duygusu mu,aşkı yok ediyor.Avrupa da,Amerika da,insanlar birlikte yaşıyorlar.Aşkı doya doya yaşıyorlar.Aşk bittiğinde de,birliktelik bitiyor.Biz Müslümanız,bize ters gelir bunlar.Ama sorgulamak da günah mı? Yaşım kırksekiz,hala çözemediğim çok ikilem var yaşam da... Belli ki,sizde de aynı ikilem hakim... Bu uzaklık! Bu kadar da yakınken!..
Yazınız çok iyi ki,beni derinden etkiledi.
Kutlarım.
Saygılar.