- 1389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLARIMIZA YÖNELIK SIDETI NEFRETLE KINIYOR VE LANETLIYORUM. OKU PAYLAS
TÜRKIYEDE KADIN HAKLARI VAR OLDUGUNA VE KADININ DEGER GÖRDÜGÜNE MUTLU BIR YASAM YASADIKLARINA INANMIYORUM CÜNKÜ TÜRKIYEDE KADINLARIMIZA YÖNELIK ERKEK EGEMENLIGI GÜN GECDIKCE ILERLEMEKDEDIR KADINA KOCA DAYAGI TOPLUM ARASINDA NORMALMIS GIBI GÖRÜNMEKDEDIR BUDA KADINLARIMIZA YÖNELIK SIDETI TERÖRÜ ARTIRMAKDADIR BU DURUM KARSISINDA HIC BIR VICDAN SAHIBI INSAN SESSIZ KALMAMALIDIR. UNUTMAYALIMKI KADIN DEDIGIMIZ BIR ANNEDIR HANI CENNET ANNELERIN AYAGI ALTINDAYDI BIZLER KADINLARIMIZA BU DÜNYADA CEHNEM HAYATI YASATALIM ÖBÜR DÜNYADADA ANNELERIMIZIN AYAGI ALTINDA CENNETDE YER BULALIM KADINA HERKIMKI EL KALDIRIP DÜVÜYORSA NARI CEHNEM AZABINDA DIRI DIRI YANMASINDAN TARAFIM.
KADINLARIMIZ GÖNÜL BAHCEMIZDE SOLMAYAN BIR GÜL OLMALIDIR CÜNKÜ MERHAMETLI OLAN KADIN. SEVKATLI ELLERI OLAN KADIN. INSANLARI DÜNYAYA GETIREN KADIN. DOKUZ AY BEBEYINI KARNINDA GEZDIREN KADIN. BEBEGINI SEVGI ILE BÜYÜTEN KADIN. COCUGUN BAS UCUNDA SABAHLAYAN KADIN. YINE DÖVÜLEN KADIN. EZILEN KADIN.SIDET GÖREN KADIN. CARSAFLARA BÜRÜNDÜRÜP SADECE GÖZLERI GÖRÜLEN KADIN. ÖLDÜRÜLÜP DILIM DILIM EDILEN CÖPLERDE CESEDI BULUNAN YINE KADIN TACIZE TECAVÜZE OGRAYAN YINE KADIN. SAYMAKLA BITMEZ KADINLARIN CEKMIS OLDUGU CILE IZDIRAP. TÜRKIYEDE KADINLARIMIZA IKINCI SINIF OLARAK BAKILMAKDA CÜNKÜ TÜRKIYEDE ERKEK EGEMENLIGI EN ÜST SEVIYEDE. KADINLARIMIZI IKINCI SINIF VE HOR GÖRENLER EZIYET CEKDIRENLER VE BUNU GÖREN DEVLET BABA UTANSIN...
AYRICA TÜRKIYEDE YILLARDIR KADINLARIMIZA YÖNELIK YAPILAN SIDDETI VE INFAZLARI SIDETLE NEFRETLE KINIYORUM GÜN GECMEZKI KADINLARA YÖNELIK SIDDETLERI DUYMAYALALIM NERDE ISE HER GÜN KADINA YÖNELIK SIDDET HABERLERI OKUYUP DUYMAKDAYIZ. YAZIK GÜNAH DEGILMI KADINA EL KALKARMI KADINA KALKAN ELLER KIRILSIN KADINI DÖVEN ERKEK ACIZ ERKEKDIR BEN BÜTÜR ACIZ ERKEKLERI SIDETLE NEFRETLE LANETLIYORUM AYRICA TÜRKIYE BUTÜR OLAYLAR KARSISINDA SESSIZ KALMAKDADIR BUDA SIDDET YAPAN ERKEKLERIN YANINDA KAR KALMAKDADIR UNUN ICIN TOPLUMU KADINLARA KARSI SIDDETE YÖNLENDIRIYOR. HALK OLARAK BUTÜR OLAYLARA KARSI DUYARSIZ OLMAYALALIM KOYUN SÜRÜSÜ OLMAK HIC BIR HALKI ILERIYE GÖTÜRMEZ?
TÜRKIYEDE ERKEK EGEMENLIGI VAR OLDUGU SÜRECE KADIN IKINCI SINIF GÖZÜYLE BAKMAYA HOR GÖRÜNMEYE DEVAM EDECEKDIR KADINA SADECE CINSIYET YÖNÜYLE BAKILMAKDADIR KADIN ERKEK ESITLIGI BIR AN ÖNCE SIYASI PARTILER TARAFINDAN KADINLARIMIZA YÖNELIK YENI YASALAR CIKARTMALARI GEREKMEKDEDIR. SIDETE OGRAYAN KADINLARIMIZI KORUMA ALTINA ALMALIDIR BU TÜR SIDETDE BULUNAN ERKEKLERE YÖNELIK AGIRLATILMIS CAYDIRICI CEZALAR VERILMELIDIR. KADINA SIDET UYGULAYANLARI TERÖR ÖRGÜTÜ ILE ES DEGER CEZALAR VERILSIN CÜNKÜ KADINA TERÖR UYGULAYAN YUVASINI VE BIR AILEYI YIKMAKDA TERÖR ÖRGÜTÜN AMACI ISE DEVLETI YIKMAKDIR UNUN ICIN AYNI CEZAYI HAK ETMEKDELER HATA VE HATA IDAM CEZASIYLA CEZALANDIRSINLAR CÜNKÜ KADINA EL KALDIRIP ÖLÜMÜNE SEPEP VEREN KOCA ÖLÜMÜDE HAK ETMEKDEDIR INSAN HAYATINA NASIL OLURDA BIR INSAN KIYA BILIR BU CANILERE VERILECEK CEZA EN ÜST DÜZEYDEKI CEZA OLMALIDIR.....................
ISTE TÜRKIYEDE HIKAYA GIBI BIR OLAY
Devletin Kadinlarimiza Karsi kullanilan Koca Sidetine olan Bakisi. Kadinin biri Sürekli Kocasinda sidet Görmekde Kocasi nerdeyse Hergece Sarhos Halde Evine Gelip Esine Hertürlü hakaret ve Sidet Uygular Kadin Kocasindan Yemis oldugu Dayak Yüzünden Karakola Gitmeye Karar Verir Karakulda Polislere Esi Tarafindan Sürekli Sidet Görmekdeyim der Polisler ise Siz Kari Kocasiniz Esler Arasinda Bu Tür Olaylarin olmasi Dogaldir unun icin siz Evinize gidin Kocanizla Barisinder ve Kadin bir care bulamadan Tekrar Evine Döner beli bir zaman sonra Kadin yine Esinde Dayak Yer Cocuklari Korku icinde ne yapacaklarini bilemez halde Koltuklarin Arkasinda Saklanarak Babalari olacak Adamin Annesine Cektirmis oldugu Sideti Korku icinde izlemekdeler Kadinin Yüzü Gözü Mosmor olmus Durumda Kadin yine Karakola Gidip derdini Anlatir Polisler Esinide Karakola Cagirirlar Kocasi olacak Adamda Karakola Gelir ifade Verir derki Bu kadin Benim Esim Severimde Döverimde Kim ne karisir Diye Konusur Polislerde Tamam Senin Esin Döversinde Seversinde Ama Hergece Hergecede Dövülmezki Kardesim Birdaha Bu olaylar olmasin der Kari Kocayi Baristirip Evine Gönderirler Böylece Kadinlara olan siedet Yillarca Türkiyede Devam Eder...............................
Aski Niyazimla
Musa-i Kazim Düzgün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.