- 471 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
iNSANA SORULMAZ BU DÜNYAYA GELECEKMİSİN DİYE.
Gelir sorgusuz sualsiz yaşar,bilmeden gelir ama kısa sürede herşeyi öğrenir.Hedeflerini kendi koyar,tüm kazanç ve kaybettikleri kendine aittir,etkenler olsada.Dünya güzeldir,çok güzeldir.İnsandır üzerinde yaşadığı dünyayı kirleten,sızlanmalar ,şikayetler insanın dünya üzerindeki yaşarken bı...raktığı izlerdir.Bir tek zaman kavramı dün oldugu gibi bugünde görevini hiç aksatmadan yapmaktadır.Değer görmek için yaşar insan.Kıymet bilinmek,maddi manevi değerlere kavuşa bilmek için yaşar.Kimi zaman elde ettiklerinin kıymetini bilir bazen farkında olmadan kaybeder insan.Hayalleri vardır,ucsuz bucaksız bir yetenektir tüm canlılar arasındaki en belirgin özelliğidir.Bu hayaller ile daha iyi bir yaşam sürdüre bilmek adına akla delmedik doyumsuzluklar sonucunda dünyayı bir kat daha kirletendir.Ele geçirene kadar ,paylaşabilmenin güzelliğini düşünür ,konuşur.taki ele geçirene kadar.Güç insanı bozandır,ezendir,doyumsuzdur insan.Ölüm korkusu ölmekten çok,yok olmak,dünyada bırakacağı değerleri,ölüm sonrası yaşayacağı o bilinmezlikteki gerçeğin ne olacagım düşüncesi ile geçmişte yaptıgı hataları telafi etmek adına bir yalvarış gibi bedenini saran korkudur.Kendi konum ve nefes alıp vermenin asıl önemli değerlerin ne olduğunu düşünürmü insan .Aslında yaşam bir tutsaklıktır,esarettir,bir imtihan yeridir.Sorulmadan gelinen,sorulmadan gidilecek olan, arasında yaşanılan aldıklarımız ve verdiklerimizle,gerçek kazançın biz insanlar için ne anlama geldiğini düşüne bilmektir,yaşam.Yaşam, güneş bugün benim için dogdu diye bilmektir.Bunu derken bir bütünün içine ne kadar gerçek doldura bildiğimizin ödülünü almaktır.YAŞAMINIZ DÜNYA ÜZERİNDE ANLAMLI OLSUN..S.A.