- 515 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Aşka Kürtaj
Beyaz gelinliğin kutsal hayallerini yüreğimizde yaşatan aşk! Bir kadın ve bir erkeğin duygu elleşmeleri… Heyecan çarpıntılarıyla süre giden benzer aşk geçmişleri… Her yürek sahibi, inandığı veya inanmadığı aşkla tanışır bir gün… Yüreğin her zamankinden farklı yankıları ve mutlulukların gülümsemeleri de şahittir bu tanışıklıklara…
Kuluçkaya yatmış aşklar çatlar zamanla, aralardan şüpheler, endişeler sızar kötü renkli bir irin gibi…
Günler ayları, aylar aşkları, aşklar hüzünleri, hüzünler yürek ağlamalarını kovalar…
Düşler, duygulardan düşer yere… Kırılır… Düşlerin kimin elinden kaydığı önemli değildir. Önemli olan uğranan düş bozgunluğudur.
Biri karar verir bir düş bozgunluğu sonrasında… Aşkın rahminden onu sonsuz ve büyülü kılan ruh alınacaktır… Kürtaj!...
Bir buluşma anında yaşamak uğruna verilen tohum daha meyve bile vermeden yine aşkın kendi içinde son bulacaktır…
Çaresizce buluşur ıssız bir yalnızlığın içinde biri, kendiyle… Başlamalıdır artık sonu gelmez ağlamalarının ellerini tutarak… İlk hamlede duyguları kanar… Yüreğine, ayrılığına sıçrar kan zerrecikleri… Düşlediği anlar terler… Umut kokulu bir mendilin içinde sakladığı öpüşmeler uçar havaya, kanatlanır… Ve söküp atar aşkın sihirli çekirdeğini…
Sonra karmaşayla boyanmış, huzurun açmasını istediği bir çiçeğe dönüşmüş hali gibi bir duygu…
Tuhaf bir belirsizlik… Bir katilin kalbiyle kendi kalbinin yer değiştirmesi gibi… Bir süre yürür etrafındaki onca insanın görünmezliğinde… Birden durur!.. Gökyüzüne bakar!... Öldürdüğü kanatlanmış düşlerini seyreder… Vedalaşır gözlerinden inen bir damla tebessümle…
Bu o birinin ilk aşka kürtajıdır… Duygularının, düşlerinin yetim kalmaması için… Ve her şeyin farkındadır… Bir gün bedelini ödeyeceğinin bile…
Bu o birinin ilk aşka kürtajıdır… Sevgisinin kalbinden yoksun olmaması için.. Doğacak sevgilerinin yaralanmaması için.. Gözü yaşlı aşk ağıtlarına meydan vermemek için.. Ve her şeyin farkındadır. Bir gün bedelini ödeyeceğinin bile.
Ve bu satırların sahibi kuytu bir köşede tanık olmuştur aşkın kürtajına.. Ve yüreği yara bere içindeyken koyar bu yazının sonuna noktayı…
OKtay Coşar