ankara Gecesi 2
An/Kara geceleri kışın hareketlenen yazınsa durulan bir yapıya sahıptır genelde ancak bazı özel durumlarda yada bazı özel ortamlarda yok değildir hani tabi bilen bilir....
Yine boyle sıcakmı sıcak bir Ankara gunu ardından başlayan sıcak gecede adam yorgun argın evine gelmişti kapıyı actın evde kımse yoktu tek başına yaşamını sürdürüyordu zira.
Hayatta tüm sevdikleri ile yolu ayrılmıştı ne bir eş ne bir çocuk nede aileden biri vardı hayatında .Ağızını buruşturarak eve bir göz gezdirdi. Sonra kendi kendine güldü yav tek başına olmakta fena değildi hani karısan filan yoktu şimdi biri olsa yok ayakkabı cıkar yok onu oraya koyma bunu yeme sigara içme alkol kullanma neden geç geldin nereye gidiyorsun vırvır dırdır.
Sırıttı 42 yasına gelmişti 2 evlilikten sonra evliliğin kendi tabiri ile bir boka yaramadığını anlamıştı annesini daha ergenlikten adamlıga gecerken kaybetmiş mezara elleri ile yerleştirmişti.Zaten pisikolojiside ozaman dan kaymaya başlamıştı ya neyse...
İlk karısı zaten manyaktı onu even attığı günü düşündü ne güzel de paketlemişti şerefsiz kaltağı zırıltısı kapı önünde 2 saat sürmüş tüm apartman yalvarmış o bir kere hayır demiş sözünden dönmemişti. Kadın da aslında dişli biri idi mesleğide sakattı ya neyse karıştırmamak lazım pek epey tehtidi ve takıbıne de maruz kalmıştı hatta o yüzden gidip kendine beylik silahı dışında silah bile almışt. Ama o günler geride kalmıştı.
İkinci hanımı iyi bir kızdı ama çok aşırı inattı. Babası ile ev değiştirme alım satım demek daha doğru bir kavga edince karısı yanı ikinci karısı da babasına kusmuş dialog bitmişti. Saçma sapan bir para hırsı kendisinde hiç olmamıştı zaten karılarıda o yuzden ona cok kızarlardı ya aman adam sende yasıyoruz işte dedi oh be
daha sonra hem babası hemde karısının hastalanışlarını hatırladı ve her ikisnin de 1 er hafta ara ile toprağa nasıl verdiğini.
Yine yüzünü buruşturdu dünya kımseye kalmıyordu işte yıllarca herkes iyi olsun uzulmesin aile bolunmesın demişti de ne olmuştu işte yanlız kala kalmıştı ortada. Üzüldü gözleri azıcık doldu ama 2 senedir yanlız yasıyordu hayatı düzensiz ve disiplinsiz gidiyordu
Doktor kalbinde sorun var sigara alkol yasak demiş anjıyoya sokmuştu bişey cıkmamıştı ama sigara alkol yok demişti doktor yasamak sitiyorsan ama o devam etmişti yaşamak istiyorsan ne için kim için yaşamak ...............!!!
Düşündü bir bira actı ve kafaya dikti sıcak zaten bunaltmıştı adamı işide çok yoğundu ya tüm gün it gibi Ankara sokaklarında ve ofisde nekadar abuk sabuk tip varsa ugrasmıştı nede olsa o bir polisti ve bu tiplerle uğraşması gerekiyordu ama yav boku çıktı dünyanın dedi kendi kendine Ankara işte An/kara sonra telsizden bir ananos geldi akşamın boku cıkacaktı belli olmuştu.
Birasını bir kenara bıraktı neyse su takibi yapalım bakalım salaklar yakalansın sonra ifade alırız zaten sıcakta adam indirmekte zevkli diye düşündü hem ordan da bir duble zarifde atar ordan da dıkmendeki arkadaşına gecerdi nede olsa onuda coktandır gormemişt belki onuda zarife cağrırdı neden olmasın sonra telsizi kaptı 45 45 den 45 40 a olay yerine intikaldeyim adamları sıkıştırın ve yakalayınca benı bekleyın gecen cinayetten teslim olan kzıl saclı herifi hatırladı dikmen polis evine gitmişti salak elleride kanlı ama o herkes adama eziyet ederken o adamı haklı gormuştu bu adamı bu hale getiren bu heriflerin ustune gitmeyede ozaman karar vermişti işte şimdi bu çetenin ilk tutuklaması olacaktı ve takıpten kacan araba onun evinin semtine dogru ilerliyordu.
Arabayı çalştırıp pati basarak mahalleyi sarstı mahalleli zaten alışmıştı ıyıce kafayı yedi diyorlardı olumlerden sonra ve 4 caddeye çıktı trafık kalabalıktı ama kacan adam nerde ise gazi hastane kavaşına geldiginden 4 den onunu kesecektı sireni açtı cigarasını yaktı asıldı ve anonsu tekar etti "45 45 45 40 ben gelmeden heriflere dokunmayın sadece sıkıstırın" karsı taraftan ses geldi "45 40 45 45 anlaşıldı tamam abi zaten nerde ise beş evlerdeyiz gaziye doğru geliyoruz tamam biz sıkısştıracagız herfleri birazdan" ve o tam o anda yola cıktı ve tam kosede frenı cekti herifler frene asıldılar arabaları kaydı ve kütürt dedi birses ve arabasına arka tanpondan girdiler." la gavatlar" dedi içinden arabadan inerken salaklaşmış heriflere baktı arkadan 45 40 dekilerde inmişlerdi "abi iyimisin" "la salaklaşmayın cocuklar alın hadi sunları zaten devlet malınada zarar vediler hız ve tehlikeli araba kullanmada var " bu arada trafık durmuş mıllet toplanmış ne olduguna bakıyordu. Kalabalıga döndü "hadi dağlın kardeşim ne bu maymunmu oynuyor işimizi yapalım bırakında "dedi ve adamları alıp arabaya tıkıp sorguya götürdüler.....