- 826 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sanal ikili
Kendine zaman ayırman gerektiğini ikimizde çok iyi biliyoruz. Hatırlar mısın bilmem bu sözleri hep sen söylerdin bana. İşkolik bir adam olarak ben çalışarak hayata tutunmaya çalıştığım sıralarda yaptığım tek şey şuursızca çalışmaktı. Şimdi aradan geçen bunca zamandan sonra bu tadında hikayenin iki gizli kahramanından biri olarak; "sensizliğin yorgunluğu kaplıyor gözlerimin perdesini" diyorum. Bu yıllar içinde İstanbul’a defalarca gittim, geldim ve o koca şehre her indiğimde aklıma gelen ilk şey sen oldun. Beni karşıladığını hayal ettim, iki uçuş arasındaki saatlerin durmasını ve o günü seninle dolu dolu yaşadığımı hayal ettim. :) Hep hayal ediyorum ben işte. Reel olarak yaptığım tek şey, yaşamak ve çalışmak sanırım. Çünkü sen bile, beni anlayabilecek birkaç kişiden biri olan sen bile sanalsın benim için. Beynimi, ruhumu, beddenimi kaplasa da sıcaklığın sen bile sanalsın benim için. :( Ben de senin için çok farklı değilimki. Kendinden kaçan biri olarak, senden de her fırsatta kaçtım -kaçmaya çalıştım- ama işte yine burdayım. Sanal biri olarak ama. Sanırım nefes aldıkça da bu böyle sürecek. SANAL İKİLİ olacağız. Net sayfalarında başlayıp orada son bulacak olan en uzun birliktelik bizimki olacaktır sanırım. Geri dönüp bakmaya korkuyorum herzamanki gibi, kaç yıl oldu, kaç defa kaçtım hatırlamıyorum artık. Hatırladığım tek şey; sen bana adının/nickinin Hicran, Yıldız, Hülya olduğunu dedikçe benim sana ne kadar fazla yakın olduğumu hissetmemdi. Hicranlardaydım çünkü, tutunduğum tek şey Hülyalarımda ve tek avuntum deniz kenarında Yıldızlarımla zamanı paylaşmaktı. Geri dönüp ne yazdığıma bakmayacağım bile, gözlerimin kapalı bir anında yazdığımı bil. İçimden akıp geçti zaman ve dile geldi parmaklarımın arasından ekrana saldıran kelimeler.
Feminisliğin konusunda yorum yapmak istemiyorum. Çünkü ne sen değiştirebilirsin benim düşüncelerimi ne de ben seninkileri.
Karşılıklı bir saygının dışa vurumu olarak süre gelen bu birlikteliğin devamını diliyorum bende. Senin de dediğin gibi; "sen beni böyle kabul ettiğin müddetçe" :) sanki başka şansım varmış gibi... Neyse boşver, sen iyi ol, kendin ol ve benimle ol sanal elmanın diğer yarısı...
Merak etme çok sıkışır ve gitmek durumunda kalırsam ne yapar eder sana haber ulaştırırım.
Dostçakal...
Suskun.