- 748 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
gereksiz bir yazı
biz büyüdük ve kirlendi dünya... eski bir şarkı, eskimeyenlerden ama...
sesin farklı mı çıkıyor, rengin farklı mı? gökkuşağı neden 7 renktir, hafta neden 7 gün? neden bu kadar çok çeşit vardır dünyada...? Yaratan çeşidi seviyor sanırım... peki ya insan neden tekdüze... neden kendi yalanlarına herkesi alet etmek istiyor?
çiçek toplamayı mı düşlüyordun çocukken sende... şimdi yapma çiçeklerle süslüyoruz evlerimizi... neyi taklit ediyoruz biz ya da kimi? ve taklitler aslını yansıtır kaidesi hiç değişmiyor değilmi?
ne kadar çok soru var sorulmayı bekleyen kim cevaplayacak bunları?
nükleer santraller kanser ediyor herkes biliyor peki neden hala kanser olmaya bu kadar hevesli yönetici var dünyada? para herşey demek mi? nasıl oluyorda dünyanın yarısından fazlası açlıktan kırılırken bir kısmı lüksünde lüksünü yaşıyor... neden bu kadar silahlanıyoruz kime karşı? ya açlıktan ölen çocuklar kimin çocukları?
bütün dünyanın çocukları/m... biliyor musunuz düşünmek yetmiyor bazen, hatta düşünmek ağır geliyor... sizi görmemek için kanal değiştiriyor insanlar... gazetelerde mayolu kadın resimlerine bakmak daha hoş... kim açlıktan ölmek üzere olan bir çocuğun resmine bakmak ister? gözlerinize sinekler üşürürken tiksinenler var sizden... görünmeyin gözlerine...
onlar ne güzel yaşamaktalar kutuplarda yavru fokları kocaman sopalarla öldürenlere kızıyorlar ama o fokların kürküne sahip olmaktan geri kalmıyorlar... seviyorlar hayvanları çok seviyorlar... ondan sanırım üzerlerinde taşımak istiyorlar... acaba hayvanlaşma güdüsü müdür bu?
bu düzen böyle işliyor kodamanların dünyası... onların istek ve arzuları emir, diğerlerinin yaşamsal ihtiyaçları ise gereksiz... olmasalarda olur, hatta olmasalar daha iyi olur... ama ne yazık ki varsınız çocuklar sizi nereye saklasak?
gene gereksiz ve saçma şeyler düşünüyor ve yazıyorum üzgünüm... tamamen benim hatam...
YORUMLAR
YAĞMURUN İZİ BEN HEP BUNA İNANDIM "TEK BAŞINA KAÇ KİŞİSİN"? BEN ÇOK KİŞİYİM... SENDE, BİZİM GİBİ OLAN DİĞERLERİDE... AZ AMA ÇOK... ÇÜNKÜ BAZEN ÇOK AZDIR, AZ ÇOK... ÇÜNKÜ BİR DOĞRU ÇOK YANLIŞI GÖTÜRÜR ASLINDA... ÇÜNKÜ VİCDANIN BOY AYNASINA BAKINCA KENDİNDEN VE GÖRDÜKLERİNDEN KAÇAMAZSIN... O AYNAYA BAKAMAYANLARA "SEN" AYNA OLACAKSIN... DOST SEVGİLER GÖNDERDİM LÜTFEN KABUL EDİN... :)
PELİN KEŞKELER İYİKİLERDEN ÇOKSA ZARARDAYIZ MALESEF SAYMAK LAZIM HAYATIMIZDAKİ "İYİKİLER" VE "KEŞKELERİ"...:)
sardunyam tarafından 12/9/2007 1:54:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yok mu yapacak hiçbirşey,düzeni değiştirmek adına.Olmadığını da düşünen var,olduğunuda.Bense nefsimle boğuşup oturuyorum.İmkansız nedir?Eğer kurulan bu karadüzen insanların eseriyse;akıl bu kadar geliştiyse,bu düzene başkaldırmakta bizim elimizde.Ama başarıya ulaşılır;ama ulaşılamaz.Hiçbir faydası olmayacağı görüşünü savunabilir misin?En azından çabalamak gerekiyor.Sonuç ne olursa olsun hedefe doğru koşmak yani.
Ben dünyanın tersine dönerim.Eski kafa olduğumu söylerler genelde.Benim gibi düşünenler azdır.Olsun.Az olsun.İsterse yalnız olduğumu bileyim bu yolda,yine de tek düşünce var aklımda.
Bilinç geliştirmek,bilinçlenmek.Enazından düzene esir olmaktan daha da asil değil mi?
Sadece ben bir anlam teşkil etmeyebilirim.Lakin geniş düşünecek olursak sen,ben,o;sonuçta biz oluyoruz.Ve birlikten kuvvet doğar.İşte bu düşünceleri benimser ve bir akım oluşturabilirsek,ozaman bazı şeyleri değiştirebiliriz.Hiç değilse karanlık dünyamızda ilerleme saydığımız bu gerilemeyi yavaşlatır veya yerinde saydırırız.
Yeni neslimize daha aydınlık bir dünya bırakmak boynumuzun borcu değilmi.
Şimdi ne düşünüyorsun?
yağmurun izi tarafından 12/4/2007 5:42:53 PM zamanında düzenlenmiştir.